Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 07:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Ietsje later was de droneshow beter tot zijn recht gekomen, maar Intents houdt graag vast aan het weekend afsluiten met Mental Theo en/of verwanten.

Ik vind BB het ook wel een beetje tekort doen. Er worden links en rechts wat opvallende dingen en gekke sprongen genoemd, maar als je ziet wat daar voor complexe productie staat, van de afwerking van de decors, de uitmuntende lichtshow, die enorme toren voor de VIP / relaties tot de uitgebreide voorzieningen voor artiesten en crew die het publiek niet te zien krijgen en het verzorgen van de parkeervoorzieningen en pendelbussen wat verderop omdat het terrein zelf lastig ontsluit door de ligging van het festivalterrein tegen het dorp, dan kan ik niet zeggen dat het slecht georganiseerd is.


Ook 100% zeker dat zij te kampen hebben met minder personeel, al dan niet binnen het bedrijf of op de daadwerkelijke productie. Dat zijn wel allemaal factoren die er voor zorgen dat er meerdere dingen net niet zo perfect llopen als normaal.

Het benoemen is goed, en zeker niet alles goedkeuren ivm covid, maar denk ook niet dat de organisatie een bodemloze put met geld heeft opgebouwd zoals Q waar ze wat langer mee vol konden houden. (ook een aanname, maargoed). Dat andere organisaties minder steekjes hebben laten vallen is natuurlijk een non argument want die financiele situatie kan totaal anders zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 07:38 
 
Hardtraxxer

Enkel zondag geweest en prima dagje gehad :thumbup:. Het was wel druk en vooral bij de barren duurde drinken halen soms echt te lang.
Gelukkig vooral bij de classics gestaan, heel fijn geluid en sfeer :thumbsup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 09:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na jaren weer eens twee losse dagen naar Intents gegaan in plaats van op de camping verblijven.
Zaterdag optijd vertrokken met de bus en rond 11:45 het terrein op gegaan, kaarten scannen en fouilleren ging vlot en fijn dat we al munten konden halen voordat het feest begon.
Het grote nadeel was wel dat je bij de kluisjes niet contact kon betalen en ook niet kon pinnen.. Je moest een QR code scannen en met Ideal betalen voor een kluisje. Helaas was de verbinding bij binnenkomst al zo slecht dat veel mensen problemen hadden met het laden van de pagina..

Even het terrein rondgelopen en daarna vrij snel naar de main gegaan om de dag te starten.
Bij Delete tribute erg druk, maar wat was dat mooi! Meer dan verdiend! :)
Daarna naar de Fanaticz gegaan en eigenlijk de rest van de dag daar gebleven. Geluid schommelde wat en het was er erg druk, maar de sfeer zat er goed in en heb veel goede sets gehoord! The Purge vs Adjuzt :worship:
Na Sickmode naar de main gegaan met de groep en hier afgesloten.

De terugweg naar de bus was verschrikkelijk, kan me de kluisjes bij SSZD Kingsday 2019 nog herinneren, maar dat was niks vergleken met hier.. Een grote ophoping, geen licht, (bijna) geen personeel/beveiliging.. Na zo'n 1,5u toch bij de bus aangekomen en rond 02:15 weg kunnen rijden.

Na een uur of 6 slaap weer fit voor de zondag en weer optijd vertrokken en dus al vanaf het begin bij NSCLT om de dag te starten :)
Drukte en geluid was beter dan de zaterdag en eigenlijk de hele dag bij de classics gestaan. Paar uitstapjes naar onder andere de main, hardcore en een half uurtje Mart Hoogkamer met de GOAT.

Thera vs Chris one en The Gang de setjes van de zondag :worship:

De terugweg verliep dit keer veel soepeler dan de zaterdag en we zaten rond 23:30 in de bus, waarna we vrij snel wegreden.

+++ The Purge vs Adjuzt en Delete tribute
++ Thera vs Chris one en The Gang
+ Fraw vs Mutilator en Sickmode
+ Aanbod eten
+ Aankleding terrein en stages
+ Perfect festival weer
+ Sfeer en vele bekende gezichten
- Kluisjes
- Schommelend geluid op zaterdag
- Drukte zaterdag
-- Geen bekerhouders (voor 1,5 munt een kunnen kopen kon natuurlijk wel :lol: )
--- Terugweg naar de bus zaterdag

Al met al een zeer leuk weekend gehad, volgend jaar zeker weer aanwezig maar hoop dat ze wat aan de minpunten doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 10:06 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Ook 100% zeker dat zij te kampen hebben met minder personeel, al dan niet binnen het bedrijf of op de daadwerkelijke productie. Dat zijn wel allemaal factoren die er voor zorgen dat er meerdere dingen net niet zo perfect llopen als normaal.

Het benoemen is goed, en zeker niet alles goedkeuren ivm covid, maar denk ook niet dat de organisatie een bodemloze put met geld heeft opgebouwd zoals Q waar ze wat langer mee vol konden houden. (ook een aanname, maargoed). Dat andere organisaties minder steekjes hebben laten vallen is natuurlijk een non argument want die financiele situatie kan totaal anders zijn.


Mensen onderschatten echt hoe hard de personeelstekorten zijn op dit moment in die sector. En dat ga je nu op verschillende vlakken merken. Daarnaast komt ook nog eens bij dat veel materiaal qua kosten ook nog eens keer 3 (of meer) is gegaan. Dat is nog geen vrijbrief voor de logistieke problemen, maar die problemen zijn er al jaren. Je kunt jezelf daarin eerder afvragen of Oisterwijk wel een geschikte locatie is voor zo'n immens evenement. Maar aan de andere kant, ik heb net zoveel logistiek gezeik meegemaakt op Defqon, Decibel en Supersized. Als je zoveel mensen bij elkaar hebt kunt je heel leuk hekjes gaan neerzetten maar dat gaat echt nooit goed, mensen willen zo snel mogelijk naar huis en hebben dan ook schijt aan regeltjes.

Vind het in ieder geval nogal wat om Intents te beschuldigen van geld klopperij en er met de pet naar gooien. Als er een organisatie al jaren hun ticketprijs laag houdt ten opzichte van andere vergelijkbare events dan zijn zij het wel. Daarnaast worden ze al jaren geprezen om de afwerking van het terrein en de show. Dit jaar was dat allemaal minder, maar misschien is het ook goed om te kijken naar het personeelstekort in de sector en de kosten die het tegenwoordig met zich meebrengt. Dan kun je zeggen, maak het festival dan kleiner. Maar als organisatie lijkt het me ook niet geweldig om alles in te gaan beperken, dat gaat toch ook ergens tegen je principes in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
half uurtje Mart Hoogkamer met de GOAT.

Ik heb me daar wel vermaakt, in tegenstelling tot jou... Vergeet ook de rest van onze avonturen niet :lol: . Was gezellig en nu kent heel de Maai en omstreken me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 10:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mitch schreef:
half uurtje Mart Hoogkamer met de GOAT.

Ik heb me daar wel vermaakt, in tegenstelling tot jou... Vergeet ook de rest van onze avonturen niet :lol: . Was gezellig en nu kent heel de Maai en omstreken me.


Haha jawel hoor, beetje verstrooid ronddwalen is altijd leuk, goed vermaakt :thumbup:

Remi schreef:
heel de Maai

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 10:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Mensen onderschatten echt hoe hard de personeelstekorten zijn op dit moment in die sector. En dat ga je nu op verschillende vlakken merken. Daarnaast komt ook nog eens bij dat veel materiaal qua kosten ook nog eens keer 3 (of meer) is gegaan.


Precies! Bewakers krijgen nog net niet hun gewicht uitbetaald in goud...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Basshunterzz schreef:
Mensen onderschatten echt hoe hard de personeelstekorten zijn op dit moment in die sector. En dat ga je nu op verschillende vlakken merken. Daarnaast komt ook nog eens bij dat veel materiaal qua kosten ook nog eens keer 3 (of meer) is gegaan.


Precies! Bewakers krijgen nog net niet hun gewicht uitbetaald in goud...


Vandaar dat het zulke joekels zijn altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had op de mainstage & de indoor mainstage vooraan telkens genoeg plek. Fanaticz was wel te druk, en op de looppaden. Maar ik heb nergens lang hoeven te wachten aan de bar. Ik vond de plaatsing van de WC's wel heel kut, waar de ingang vanaf de camping was, waren eerdere jaren wc's, dat vond ik een veel betere plek dan nu tussen de outrageous en de fanaticz, nu ging een deel van de main, de complete Hardcore tent, Outrageuous, Fanaticz en Boombox stage allemaal naar dezelfde WC's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bambambam schreef:
maar voor volgend jaar zou ik tegen Intents willen zeggen; Step Up Your Game!

Met nog een exta uptempo stage erbij. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 15:44 
 
Hardtraxxer

Ik wist van te voren natuurlijk de line up en dat de Melodica stage geschrapt was, echter toch gekozen om wel te gaan. Waar ik al bang voor was is inderdaad uitgekomen. ik vind het enorm jammer dat de line up op festivals steeds harder en meer RAW word. Enorm jammer dat op de zaterdag geen uitweg is naar een stage met classics of euforisch.
Ik zal dit soort festivals tegenwoordig niet meer bezoeken, achteraf had ik beter voor Emporium kunnen gaan. Vind het best prima om de laatste 2 artiesten wat harder te zien zoals een D-sturb of AOR, maar nu was het gewoon een overkill aan RAW.

Tevens vond ik het geluid op de indoor mainstage en mainstage heel erg matig, zeker in vergelijking met bijvoorbeeld een Rebirth mainstage. Op de outdoor mainstage schommelde het ontzettend en vaak zeer zacht volume.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk een beetje bijgekomen van een geweldig weekend!
Heb me veel beter vermaakt dan in 2019 toen het zo verschrikkelijk heet was. Ondanks dat het s’nachts behoorlijk afkoelde vond ik het weer echt perfect, zo’n weekend is met deze temperaturen veel beter vol te houden. De sfeer op de camping was ook erg goed.

Dan het festival zelf. Paar puntjes van kritiek die eigenlijk elk jaar wel bij Intents voorkomen zijn de enorme drukte, vooral bij de bar en dat het geluid niet overal even sterk is. Buiten dat zie ik niet vaak op feesten zo’n geweldige productie van aankleding, stages en show als op Intents.

Setjes van het weekend waren voor mij:
1. The Purge & Adjuzt. Wat een bizarre set was dit van begin tot eind. Hier viel niet op stil te staan :worship:
2. Crypsis Classics. Eigenlijk altijd raak, fantastisch mixwerk en heel vet om paar TOMA platen te horen zoals Heal & Raise en You With Me.
3. Adaro Classics. Geldt eigenlijk hetzelfde als bij Crypsis. Plaatkeuze was weer top en het geluid was bij deze set heerlijk afgesteld.

Nog even een speciale vermelding naar de Delete Tribute. Heel netjes van de organisatie, was een vette mix van zijn discografie. Ook de eindshow met Alone was bijzonder mooi gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Ook de eindshow met Alone was bijzonder mooi gedaan!


Dit mag ook nog zeker benoemd worden inderdaad! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog een puntje van kritiek; € 3,50 betalen voor een ijskoude douche. Dit zal vast wel lastig zijn om dit goed te regelen, maar vond dit geen waar voor je geld. Zwembad(party) was dan wel weer een dik pluspunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 17:00 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Was fantastisch :woot: Supervet ook om te zien hoe druk t bij onze set was zondag :loving: :loving:

Hierbij onze tracklist:

Dj Thera & Chris One @ Relive Stage, Intents Festival 2022

01. The Machine & Chris One - The Forsaken Lands
02. Geck-o - Soul Train
03. Dj Thera feat. Yuna-X - It's A Fine Day
04. Geck-o - Smasher (Delete Remix)
05. Catatonic Overload - Goddamn
06. Mr Puta - Live At Sensation
07. Open Source - 2021 (Catatonic Overload Remix)
08. The Machine & The Geminizers - Godcore
09. Dj Thera & Phrantic - Ammunition x Dj Thera feat. Yuna-X - Starfleet (Mash-Up)
10. Noisecontrollers - Night After Night
11. Vazard - Who I Really Am
12. Chris One - Killshot
13. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
14. Southstylers - Pwoap!
15. Delete - Fast Lane
16. Nico & Tetta - Restart The Party (Digital Mindz & Riiho Remix)
17. Vazard - Zimmersion 2.0
18. Chris One - Psycho
19. Dj Thera - Stash
20. Chris One & The Machine - Different Kind of Therapy
21. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Mix)
22. Radical Redemption & Tartaros - One by One
23. Dj Thera & Delete - Judgement
24. Zany & The Beholder - Who Wants This
25. Vazard & Delete vs Main Concern - Absolute Terror
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hooo verkeerde toppa
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
tracklist


Geen doggystyle -1
Wel dikke sfeer bij deze set, was top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Was fantastisch :woot: Supervet ook om te zien hoe druk t bij onze set was zondag :loving: :loving:

Hierbij onze tracklist:

Dj Thera & Chris One @ Relive Stage, Intents Festival 2022

01. The Machine & Chris One - The Forsaken Lands
02. Geck-o - Soul Train
03. Dj Thera feat. Yuna-X - It's A Fine Day
04. Geck-o - Smasher (Delete Remix)
05. Catatonic Overload - Goddamn
06. Mr Puta - Live At Sensation
07. Open Source - 2021 (Catatonic Overload Remix)
08. The Machine & The Geminizers - Godcore
09. Dj Thera & Phrantic - Ammunition x Dj Thera feat. Yuna-X - Starfleet (Mash-Up)
10. Noisecontrollers - Night After Night
11. Vazard - Who I Really Am
12. Chris One - Killshot
13. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
14. Southstylers - Pwoap!
15. Delete - Fast Lane
16. Nico & Tetta - Restart The Party (Digital Mindz & Riiho Remix)
17. Vazard - Zimmersion 2.0
18. Chris One - Psycho
19. Dj Thera - Stash
20. Chris One & The Machine - Different Kind of Therapy
21. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Mix)
22. Radical Redemption & Tartaros - One by One
23. Dj Thera & Delete - Judgement
24. Zany & The Beholder - Who Wants This
25. Vazard & Delete vs Main Concern - Absolute Terror


Dit was echt zo nice, mooi om te zien hoe iedereen er vol in meeging ook :worship:
Setje opgenomen toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 08:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Was fantastisch :woot: Supervet ook om te zien hoe druk t bij onze set was zondag :loving: :loving:

Hierbij onze tracklist:

Dj Thera & Chris One @ Relive Stage, Intents Festival 2022

01. The Machine & Chris One - The Forsaken Lands
02. Geck-o - Soul Train
03. Dj Thera feat. Yuna-X - It's A Fine Day
04. Geck-o - Smasher (Delete Remix)
05. Catatonic Overload - Goddamn
06. Mr Puta - Live At Sensation
07. Open Source - 2021 (Catatonic Overload Remix)
08. The Machine & The Geminizers - Godcore
09. Dj Thera & Phrantic - Ammunition x Dj Thera feat. Yuna-X - Starfleet (Mash-Up)
10. Noisecontrollers - Night After Night
11. Vazard - Who I Really Am
12. Chris One - Killshot
13. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
14. Southstylers - Pwoap!
15. Delete - Fast Lane
16. Nico & Tetta - Restart The Party (Digital Mindz & Riiho Remix)
17. Vazard - Zimmersion 2.0
18. Chris One - Psycho
19. Dj Thera - Stash
20. Chris One & The Machine - Different Kind of Therapy
21. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Mix)
22. Radical Redemption & Tartaros - One by One
23. Dj Thera & Delete - Judgement
24. Zany & The Beholder - Who Wants This
25. Vazard & Delete vs Main Concern - Absolute Terror


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:


Die endshows van Intents zijn toch ieder jaar zo gigantisch sterk, ongekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Was fantastisch :woot: Supervet ook om te zien hoe druk t bij onze set was zondag :loving: :loving:

Hierbij onze tracklist:

Dj Thera & Chris One @ Relive Stage, Intents Festival 2022

01. The Machine & Chris One - The Forsaken Lands
02. Geck-o - Soul Train
03. Dj Thera feat. Yuna-X - It's A Fine Day
04. Geck-o - Smasher (Delete Remix)
05. Catatonic Overload - Goddamn
06. Mr Puta - Live At Sensation
07. Open Source - 2021 (Catatonic Overload Remix)
08. The Machine & The Geminizers - Godcore
09. Dj Thera & Phrantic - Ammunition x Dj Thera feat. Yuna-X - Starfleet (Mash-Up)
10. Noisecontrollers - Night After Night
11. Vazard - Who I Really Am
12. Chris One - Killshot
13. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
14. Southstylers - Pwoap!
15. Delete - Fast Lane
16. Nico & Tetta - Restart The Party (Digital Mindz & Riiho Remix)
17. Vazard - Zimmersion 2.0
18. Chris One - Psycho
19. Dj Thera - Stash
20. Chris One & The Machine - Different Kind of Therapy
21. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Mix)
22. Radical Redemption & Tartaros - One by One
23. Dj Thera & Delete - Judgement
24. Zany & The Beholder - Who Wants This
25. Vazard & Delete vs Main Concern - Absolute Terror


Prima setje voor op een feest als Intents en voor een half uur per DJ. Toch hoop ik wel dat er op Defqon een iets gevarieerder setje (á la Decibel 2012) komt aangezien je dan eindelijk een heel uur hebt. Naar mijn idee komt het overgrote deel van deze platen bijna elke set wel voorbij. Kijk er desalniettemin naar uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
01. The Machine & Chris One - The Forsaken Lands
04. Geck-o - Smasher (Delete Remix)
06. Mr Puta - Live At Sensation
07. Open Source - 2021 (Catatonic Overload Remix)
10. Noisecontrollers - Night After Night
12. Chris One - Killshot
13. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
16. Nico & Tetta - Restart The Party (Digital Mindz & Riiho Remix)


@melvin

Grappig hoe anders jij naar die lijst kijkt. voor mijn gevoel zit deze set juist ramvol onverwachte nummers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow ja, wat is Do The Happy Face toch een onverwachte plaat bij een Thera set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
DjThera schreef:
01. The Machine & Chris One - The Forsaken Lands
04. Geck-o - Smasher (Delete Remix)
06. Mr Puta - Live At Sensation
07. Open Source - 2021 (Catatonic Overload Remix)
10. Noisecontrollers - Night After Night
12. Chris One - Killshot
13. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
16. Nico & Tetta - Restart The Party (Digital Mindz & Riiho Remix)


@melvin

Grappig hoe anders jij naar die lijst kijkt. voor mijn gevoel zit deze set juist ramvol onverwachte nummers :P


En hoeveel daarvan zijn door Thera gedraaid, juist 3/4 waarvan sommige niet bepaald onverwacht zijn. :P
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten