Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 15:42 
 
Hardtraxxer

Super dag gehad de zaterdag! Maar sakker wat druk...

Waarom waren Mandy & Zatox van de main (line-up) afgehaald de vrijdag? En stonden ze op de outrageous?
Iemand een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Super dag gehad de zaterdag! Maar sakker wat druk...

Waarom waren Mandy & Zatox van de main (line-up) afgehaald de vrijdag? En stonden ze op de outrageous?
Iemand een idee?

Zatox had daar ook een post vol onvrede over geplaatst op zijn insta, maar die is nu weer verwijderd zie ik. Stond geen rede bij anders dan dat ze zomaar verplaatst waren. Dacht dat hij het wel een dag van te voren te horen had gekregen, maar daar was die (logisch) boos over omdat er in zijn contract stond dat hij op de mainstage zou draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik heb het op beelden terug gekeken. Blijft natuurlijk next level om zoiets op te zetten. Maar ik denk persoonlijk dat de impact wat groter was geweest als hij het niet had aangekondigd. Stel voor dat ze ineenkeer dat logo boven de stage hebben vliegen en dan pas daarna aankondigigen dat dit een nieuw concept is ofzo.

Mensen gaan toch de gekste dingen verwachten en beseffen misschien niet hoeveel tijd/moeite/geld dit al gekost heeft. We zijn ook wel verwend met z'n allen natuurlijk >.<

Maargoed, ook ik was er niet bij en baseer het op wat facebook filmpjes. :P Vind het sowieso gruwelijk vet bedacht.


Het concept is heel vet, maar toen ik het zag op filmpjes vond ik het ook wat tegenvallen. Lijkt misschien ook nog een beetje te licht. Had zelf meer drones verwacht en ook dat er wel lasers of licht/schijnwerpes aan de drones vast zouden zitten. Maar die verwachtingen waren misschien niet helemaal realistisch :lol:

Vind het wel storend dat de drones niet recht voor de stage vliegen, maar goed dat is misschien een beetje autisme xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook net iets te licht eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 16:48 
 
Hardtraxxer

Svbtwee schreef:
HardDB schreef:
Super dag gehad de zaterdag! Maar sakker wat druk...

Waarom waren Mandy & Zatox van de main (line-up) afgehaald de vrijdag? En stonden ze op de outrageous?
Iemand een idee?

Zatox had daar ook een post vol onvrede over geplaatst op zijn insta, maar die is nu weer verwijderd zie ik. Stond geen rede bij anders dan dat ze zomaar verplaatst waren. Dacht dat hij het wel een dag van te voren te horen had gekregen, maar daar was die (logisch) boos over omdat er in zijn contract stond dat hij op de mainstage zou draaien.


Ow joh, lekker dan! Als ze dat ineens bepalen voor je :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Afbeelding

Iemand anders heeft ook nog dit overzicht, waar alle stages op staan: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... =763712938


Opvallend allemaal, hier en op wat andere bronnen staan ze gewoon op de Outrageous geprogrammeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/uzmasl/zatox_drama_at_intents_festival/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossm

Hier is het nog wel terug te lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien moet hij zich meer druk gaan maken om het feit dat hij de kleinste stage van het festival niet eens voor de helft kan vullen. En dan ook nog eens doen alsof het een festival is als Tomorrowland, met zijn wie de stage wel konden vinden. Schei toch uit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Misschien moet hij zich meer druk gaan maken om het feit dat hij de kleinste stage van het festival niet eens voor de helft kan vullen. En dan ook nog eens doen alsof het een festival is als Tomorrowland, met zijn wie de stage wel konden vinden. Schei toch uit :lol:


Ik snap wel dat Zatox gepikeerd is. Zijn artworks geweest waar een DWX mainstage hosting werd aangekondigd waar Zatox Psyko Punkz Jay Reeve enz ook op stonden.

Als dat niet duidelijk gecommuniceerd is, dan is dat op z'n minst niet netjes te noemen. Het is ook niet zomaar ff een kleine naam ofzo toch. Intents Mainstage boeking is toch niet zomaar iets.

Vind echt dat Zatox 100% in z'n recht staat om daar gepikeerd over te zijn (zo op socials plaatsen misschien niet helemaal de manier, maar toch).

Zoveel grote mainstages staat Zatox ook niet meer in Nederland vgm...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 18:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik heb het op beelden terug gekeken. Blijft natuurlijk next level om zoiets op te zetten. Maar ik denk persoonlijk dat de impact wat groter was geweest als hij het niet had aangekondigd. Stel voor dat ze ineenkeer dat logo boven de stage hebben vliegen en dan pas daarna aankondigigen dat dit een nieuw concept is ofzo.

Mensen gaan toch de gekste dingen verwachten en beseffen misschien niet hoeveel tijd/moeite/geld dit al gekost heeft. We zijn ook wel verwend met z'n allen natuurlijk >.<

Maargoed, ook ik was er niet bij en baseer het op wat facebook filmpjes. :P Vind het sowieso gruwelijk vet bedacht.


Wat Melvin ook zegt, het lijkt gewoon te licht, maar als ik dat Zatox verhaal lees en dat gedoe met wc's e.d., die controles, de verplichte pinbedragen e.d. dan is dit ook niet het enige waar Intents de boel slecht heeft georganiseerd tot aan scummy praktijken heeft georganisserd. Weet ik ook wel dubbel zeker onderhand dat ik nooit naar Intents toe hoef.

Je kan het er natuurlijk prima naar je zin hebben maar ik steun liever geen organisaties die dit soort dingen doen. Keuze zat uit andere feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijkomend ook nog eens dat silent disco koptelefoon verhaal en dit stuk op Reddit: https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... n_the_bus/

Had altijd wel een sympathie voor Intents maar dat is in korte tijd vrij vlot verdwenen, niet dat het ze ook maar enigszins interesseert want blijft na Defqon het meest populaire harder styles festival van NL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
maar ik steun liever geen organisaties die dit soort dingen doen. Keuze zat uit andere feesten.


Wel harde principele woorden over een feest wat je toch nooit zou bezoeken Dennis :lol:

We zijn er beide niet geweest dus we lullen ook maar over wat we lezen, "scummy praktijken" vind ik dan wel wat ver gaan.

Die vent op Reddit zou goed thuishoren op hardtraxx, heel verhaal omdat er niemand een kaasknabbeltje kwam brengen op het vip deck :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 19:33 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
maar ik steun liever geen organisaties die dit soort dingen doen. Keuze zat uit andere feesten.


Wel harde principele woorden over een feest wat je toch nooit zou bezoeken Dennis :lol:

We zijn er beide niet geweest dus we lullen ook maar over wat we lezen, "scummy praktijken" vind ik dan wel wat ver gaan.

Die vent op Reddit zou goed thuishoren op hardtraxx, heel verhaal omdat er niemand een kaasknabbeltje kwam brengen op het vip deck :lol:


Beetje te kort door de bocht, het ging er vooral om dat er geen VIP-deck bij de Fanacticz-stage bleek te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 19:35 
 
Hardtraxx Addict

joostmakaay schreef:
Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
maar ik steun liever geen organisaties die dit soort dingen doen. Keuze zat uit andere feesten.


Wel harde principele woorden over een feest wat je toch nooit zou bezoeken Dennis :lol:

We zijn er beide niet geweest dus we lullen ook maar over wat we lezen, "scummy praktijken" vind ik dan wel wat ver gaan.

Die vent op Reddit zou goed thuishoren op hardtraxx, heel verhaal omdat er niemand een kaasknabbeltje kwam brengen op het vip deck :lol:


Beetje te kort door de bocht, het ging er vooral om dat er geen VIP-deck bij de Fanacticz-stage bleek te zijn.

Ja ze hebben zeker geen goed figuur geslagen bij intents
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 19:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
maar ik steun liever geen organisaties die dit soort dingen doen. Keuze zat uit andere feesten.


Wel harde principele woorden over een feest wat je toch nooit zou bezoeken Dennis :lol:


De komende Defqon.1 is voorlopig ook mijn laatste Q feest vanwege de wanpraktijken, dus het is niet beperkt tot dat :P. Ik heb ook nimmer meer wat van de organisator van Fatality bezocht na dat graffestival.

Heb het niet zo op organisaties die er met de pet naar gooien of dit soort praktijken doen want, zoals hier boven al werd gezegd, ze kunnen het toch wel maken. Vooral omdat ze weten dat als de bezoekers er al zijn ze toch geen andere keuze hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
maar ik steun liever geen organisaties die dit soort dingen doen. Keuze zat uit andere feesten.


Wel harde principele woorden over een feest wat je toch nooit zou bezoeken Dennis :lol:


De komende Defqon.1 is voorlopig ook mijn laatste Q feest vanwege de wanpraktijken, dus het is niet beperkt tot dat :P. Ik heb ook nimmer meer wat van de organisator van Fatality bezocht na dat graffestival.

Heb het niet zo op organisaties die er met de pet naar gooien of dit soort praktijken doen want, zoals hier boven al werd gezegd, ze kunnen het toch wel maken. Vooral omdat ze weten dat als de bezoekers er al zijn ze toch geen andere keuze hebben.


Organisaties die er met de pet naar gooien? Organisaties die op sterven na dood zijn na 2 uitgestelde feesten doro COVID en 1 volledig opgebouwd feest pre-covid dat door nood weer niet door kon gaan (Karnaval) ik vind wel dat je ze er echt te kort mee doet.

Ik denk dat ze gewoon niet anders kunnen dan nu wat ingrijpendere manieren zoeken om nog wat geld te verdienen en dat komt misschien een beetje onsympathiek over. Maar ik denk dat je echt vergeet hoe harde klappen deze organisatie gehad heeft.

Je hoeft echt niet alles goed te praten: want covid. Maar in dit geval is het wel zeker een groot deel van de verklaring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 19:52 
 
Hardtraxxer

Dat van dat pinnen, a la. Maar mensen dure tickets laten kopen en beloftes niet nakomen is toch gewoon oplichterij?

Ik neem mijn opmerking over Emporium ook meteen terug. Parkeren duurde lang, maar als ik dat verhaal lees over die bussen raak ik al in paniek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben alleen de zondag geweest en echt een top dag gehad :clap: Geen regen, veel blije gezichten, lekker veel ruimte overal. 's Ochtends moest de zin van ver komen door het druilerige weer, maar toen we eenmaal in de bus zaten kwam die wel snel weer.

We gingen met de partybus heen, die stopte praktisch voor de ingang. Klein stukje lopen, fouillering en tickets scannen gingen vlug. Nog met jas en tas de Relive op gelopen om de set van Jones mee te krijgen - heerlijk inkomen.

Na vlug alles weg te hebben gestopt weer terug gegaan naar de Relive, waar Josh & Wesz dezelfde classic set neerzetten voor mijn gevoel. Heb het idee dat ik de platen beter kan van alle classic sets dan dat ik ze echt van vroeger ken >.< De sfeer zat er bij iedereen al goed in in ieder geval.

Daarna Thera en Chris One, jeetje :worship: Alsof het 05:00 's ochtends in het Klokgebouw was, geen genade. Voor een timeslot van 16:00 gingen ze er volle bak voor alsof ze de afsluiters waren. Bij far het setje van de dag! :bomb:

Nog even gekeken bij de main, keer een uitstapje naar Billx gemaakt en daarna op tijd naar The Gang voor een halfuur aan kickrolls en scheten.

Uiteindelijk door de vriendin om 21:00 weer opgehaald dus lag weer op tijd in m'n nest zodat ik vandaag ook weer fit op werk was. Hoorde van anderen dat de partybus pas tegen 01:00 weer terug was.

+++ geen regen
++ Thera en Chris One op Relive
+ The Gang
+ 5 chicken wings gekregen i.p.v. 4 voor 2 muntjes
- 0,50 euro pinkosten maar èh je leeft maar inne keer en moet toch bier halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 20:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Organisaties die er met de pet naar gooien? Organisaties die op sterven na dood zijn na 2 uitgestelde feesten doro COVID en 1 volledig opgebouwd feest pre-covid dat door nood weer niet door kon gaan (Karnaval) ik vind wel dat je ze er echt te kort mee doet.

Ik denk dat ze gewoon niet anders kunnen dan nu wat ingrijpendere manieren zoeken om nog wat geld te verdienen en dat komt misschien een beetje onsympathiek over. Maar ik denk dat je echt vergeet hoe harde klappen deze organisatie gehad heeft.

Je hoeft echt niet alles goed te praten: want covid. Maar in dit geval is het wel zeker een groot deel van de verklaring.


Dit zou prima een argument zijn als andere festivals al niet hebben laten zien dat het wel normaal kan.

Dat dingen duurder zijn kan best, maar open er over zijn helpt al heel erg, en sommige dingen zijn echt niet te verwijten aan de coronacrisis, zeker als je tig andere feesten sindsdien als referentiekader hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Organisaties die er met de pet naar gooien? Organisaties die op sterven na dood zijn na 2 uitgestelde feesten doro COVID en 1 volledig opgebouwd feest pre-covid dat door nood weer niet door kon gaan (Karnaval) ik vind wel dat je ze er echt te kort mee doet.

Ik denk dat ze gewoon niet anders kunnen dan nu wat ingrijpendere manieren zoeken om nog wat geld te verdienen en dat komt misschien een beetje onsympathiek over. Maar ik denk dat je echt vergeet hoe harde klappen deze organisatie gehad heeft.

Je hoeft echt niet alles goed te praten: want covid. Maar in dit geval is het wel zeker een groot deel van de verklaring.

Snap wat je bedoeld omtrent klappen van Corona. Maar ben daar dan transparant over als dat zo is. Nu krijg je dat mensen iets beloofd wordt, wat vervolgens gewoon niet is. Dit is gewoon misleiding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 20:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Rickzel schreef:

Organisaties die er met de pet naar gooien? Organisaties die op sterven na dood zijn na 2 uitgestelde feesten doro COVID en 1 volledig opgebouwd feest pre-covid dat door nood weer niet door kon gaan (Karnaval) ik vind wel dat je ze er echt te kort mee doet.

Ik denk dat ze gewoon niet anders kunnen dan nu wat ingrijpendere manieren zoeken om nog wat geld te verdienen en dat komt misschien een beetje onsympathiek over. Maar ik denk dat je echt vergeet hoe harde klappen deze organisatie gehad heeft.

Je hoeft echt niet alles goed te praten: want covid. Maar in dit geval is het wel zeker een groot deel van de verklaring.

Snap wat je bedoeld omtrent klappen van Corona. Maar ben daar dan transparant over als dat zo is. Nu krijg je dat mensen iets beloofd wordt, wat vervolgens gewoon niet is. Dit is gewoon misleiding


Of dingen die je pas kan weten als je er al bent en dan ook niks anders meer kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met het weglaten van de Melodica hebben ze al het krediet al verspild dus wat ze verder uitvreten op dat weiland boeit me al niet meer.

Wel jammer om te zien dat dit festival van een non-profit ding vanuit een stichting met alleen vrijwilligers met altijd lage ticketprijzen en een top value-for-money aan het afglijden is naar een 'hoe verkopen we zo snel en makkelijk mogelijk uit en persen we daarna elke euro uit onze bezoekers' feest. (lichtelijk overdreven ok)

Ik hoorde uit mijn vriendengroep (die wel nog zijn geweest) ook duidelijk mindere verhalen tov vorige jaren en ik proef daar ook enorm de twijfel of men volgend jaar nog wel gaat.

En wij zijn er al sinds 2008 of 2009 elk jaar bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ietsje later was de droneshow beter tot zijn recht gekomen, maar Intents houdt graag vast aan het weekend afsluiten met Mental Theo en/of verwanten.

Ik vind BB het ook wel een beetje tekort doen. Er worden links en rechts wat opvallende dingen en gekke sprongen genoemd, maar als je ziet wat daar voor complexe productie staat, van de afwerking van de decors, de uitmuntende lichtshow, die enorme toren voor de VIP / relaties tot de uitgebreide voorzieningen voor artiesten en crew die het publiek niet te zien krijgen en het verzorgen van de parkeervoorzieningen en pendelbussen wat verderop omdat het terrein zelf lastig ontsluit door de ligging van het festivalterrein tegen het dorp, dan kan ik niet zeggen dat het slecht georganiseerd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 22:36 
 
Hardtraxx Newbie

Na altijd veel positieve verhalen gehoord te hebben zaterdag eens een keertje langs geweest.
Samengevat: een leuke dag gehad. Met plussen en minnen die hier ook al aan bod zijn gekomen.
Plussen:
- Adjuzt & The Purge: Heerlijke set en sfeer (en temperatuurtje tussen die containers in)
- Overwegend prima weer
- Eindshow

Minpunten:
-Drukte: echt veel en veel te veel mensen. Het voeld aan als evenveel mensen op een Defqon alleen dan op een 2 a 3 x zo klein terrein.
-Logistiek: Het hele verhaal, zowel naar (afslag Moergestel), op het feest (drukte bij stages, bij de bar en looppaden) als terug (pendelbus). Vooral dat laatse was nogal een fiasco waar de gemiddelde wachttijd denk ik 1 uur was, van een rij was praktisch geen sprake.

Over het geheel gezien wel gewoon een leuke dag gehad, en daar draait het tenslote om, maar voor volgend jaar zou ik tegen Intents willen zeggen; Step Up Your Game!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2022 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit weekend weer overleefd. Kaartje van parkeerplaats werd geen eens gescand.
Bij binnen komst op camping werd niks gecontroleerd en liepen vlot de camping op.
Ook van camping naar het festival terrein werd er een paar keer tegen je broek geslagen en was het doorlopen.
Wat ik in mijn handen vast hield werd geen eens naar gekeken.
Het recycle systeem met de bekers is fijn. Weinig rommel tot een uur of 21:00 op het terrein.
Wat op zaterdag de Fanaticz was en op zondag de Relive was wat stond daar het geluid goed!

Afterparty kon je ook zo naar binnen lopen zonder ticket. Zal wel niet goed verkocht hebben.
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten