Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2022 20:44 
 
Hardtraxxer

Jaja...de goede zin begint wel te komen nu hoor!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2022 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Neemt niks weg van het feit dat je een gigantische hoop stront bent Miwer.

Ook in het echt is het een ongelofelijke waailap. :'-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2022 09:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rickzel schreef:
Neemt niks weg van het feit dat je een gigantische hoop stront bent Miwer.

Ook in het echt is het een ongelofelijke waailap. :'-)


Toch trots dat we wat vocabulaire hebben kunnen overbrengen uit het noorden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2022 17:49 
 
Hardtraxxer

3,50 voor een muntje :lol: Kloontjes krijg een dikke

EDIT: en 0,50 per pin transactie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2022 18:18 
 
Hardtraxx Addict

joostmakaay schreef:
3,50 voor een muntje :lol: Kloontjes krijg een dikke

EDIT: en 0,50 per pin transactie :lol:

3,50 is helaas de normale prijs nu, hèb heel het jaar niet goedkoper gezien (wel duurder)
Dus tsja intents kan je hier de schuld niet van geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2022 21:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb echt maar op een feest van de 9 tot nu toe die prijs gehad, de rest allemaal lager en soms zelfs onder de 3,00.

Rondom de 3 is de norm, vaker er net boven, gezien het vaak gelijk gaat aan een Amsterdammertje in de kroeg (en dan krijg je natuurlijk een kleiner bekertje op festivals). Een hogere prijs dan dat is gewoon aan de venues/organisatoren die duurder inkopen of hanteren.

50 cent per pin transactie is wel pure oplichting. Pin transacties horen nooit geld te kosten tenzij je valuta wisselt of wordt opgelicht in een toeristenval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2022 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.pin.nl/consument/betalen-betaalpas/kosten/

Citaat:
Vraagt de ondernemer geld voor het pinnen?
Ondernemers mogen geen aparte, extra kosten voor betalingen met betaalpassen van Maestro en V PAY en creditkaarten van Mastercard en VISA bij consumenten in rekening brengen. Een winkelier mag aan consumenten dus niet meer bijvoorbeeld 10 eurocent extra vragen om te pinnen, ook niet bij kleine bedragen.

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2022 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Heb echt maar op een feest van de 9 tot nu toe die prijs gehad, de rest allemaal lager en soms zelfs onder de 3,00.


En van de 8 feesten die ik tot nu toe dit jaar gehad heb, was er geen enkele minder dan 3.50.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2022 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij dat ik 2,5 jaar geleden al 20 munten heb gekocht voor 2,65 per stuk.

Klein festival in de buurt volgende week kun je ze van tevoren kopen voor 2,30 per stuk. En een wat grotere, Jera on Air zijn ze 2,70 ps. Het kan dus wel goedkoper.

En die 50 cent voor pinnen is al helemaal te gek. Als ik nog een stuk of 5 munten bij haal morgen betaal ik mooi met cash, heb nog een 50je in mn portemonnee zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 06:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren toch maar een dagje meegepakt. Was heerlijk om weer terug te zijn en ook prima vermaakt bij de diverse setjes. Festival zit in het algemeen wel goed in elkaar maar wil er toch paar dingen uitpikken die mij zins ook echt kut waren en intents onwaardig.

Als eerste het water bij de toiletten. Beter gezegd het ontbreken van water bij de toiletten. Dat je geen flesje bij kan vullen a la, maar echt heel de dag je handen niet kunnen wassen is gewoon echt smerig. Hoop voor iedereen dat ze het vdg gefixt hebben.

Daarnaast het bereik. Dat was echt hopeloos. Met moeite komen appjes aan. Vaak pas na 2 uur. Zag wel dat er een Kim bovenin een zendmast bezig was met wat leek herstelwerkzaamheden maar om 00:30 was het nog steeds niks.

Als laatste dat je festicap bij controle gewoon wordt weggegooid. Volgens mij zijn ze daar niet eens voor bevoegd. Tip om deze dus even in je schoen weg te douwen bij binnenkomst.

Smetjes op verder een fijne dag. Voor een vrijdag al best prima geluid. Vdg zal het wel een tandje harder gaan. Uitgebreid festivalterrein met echt een shitload aan activiteiten en etens/drankkraampjes.

Aankleding prima verzorgd.
Op het eerste gezicht wel een indrukwekkende main maar als je beter kijkt zie je toch wel dat ook hier budget een rol heeft gespeeld. Veel meer grote vlakken en veel minder details in vergelijking met de 2019 stage. Die was natuurlijk ook moeilijk te overtreffen!

Have fun iedereen die vdg gaat :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 07:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vgm doen foto's de main niet echt eer aan, zag op Reddit een video van de stage in het donker, helemaal vol met schermen die video game footage lieten zien helemaal in de stij van intents. Ram vol met vlammenwerpers en lasers.

Dat ziet er zeer indrukwekkend uit moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 08:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Als eerste het water bij de toiletten. Beter gezegd het ontbreken van water bij de toiletten. Dat je geen flesje bij kan vullen a la, maar echt heel de dag je handen niet kunnen wassen is gewoon echt smerig. Hoop voor iedereen dat ze het vdg gefixt hebben.

De wasbakken met drinkwater stonden net buiten de wc's voordat je nog door de poortjes was. Flesjes bijvullen kan dus wel gewoon. Duurde even voordat we dat zagen wel >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 09:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Kloontjes krijg een dikke


De Kloontjes is al jaren niet meer de organisator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 10:54 
 
Hardtraxx Addict

Norther66 schreef:
Broken Balance schreef:
Heb echt maar op een feest van de 9 tot nu toe die prijs gehad, de rest allemaal lager en soms zelfs onder de 3,00.


En van de 8 feesten die ik tot nu toe dit jaar gehad heb, was er geen enkele minder dan 3.50.

Waar ik tot nu toe ben geweest was alles 3,50 met een uitschieter naar 3,75
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 10:56 
 
Hardtraxx Addict

Mark With A Tarrel schreef:
joostmakaay schreef:
Kloontjes krijg een dikke


De Kloontjes is al jaren niet meer de organisator.

De kloontjes doen het volgens mij nog wel maar onder een andere naam.
Omdat de kloontjes een stichting zijn en geen winst mogen maken ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 11:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
joostmakaay schreef:
Kloontjes krijg een dikke


De Kloontjes is al jaren niet meer de organisator.

De kloontjes doen het volgens mij nog wel maar onder een andere naam.
Omdat de kloontjes een stichting zijn en geen winst mogen maken ofzo.


2 van de club zijn met Intents Festival verder gegaan. De Kloontjes is zich weer gaan richten op carnavalsactiviteiten zoals KLM Open Air.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 13:14 
 
Hardtraxxer

Scotty018 schreef:
Gisteren toch maar een dagje meegepakt. Was heerlijk om weer terug te zijn en ook prima vermaakt bij de diverse setjes. Festival zit in het algemeen wel goed in elkaar maar wil er toch paar dingen uitpikken die mij zins ook echt kut waren en intents onwaardig.

Als eerste het water bij de toiletten. Beter gezegd het ontbreken van water bij de toiletten. Dat je geen flesje bij kan vullen a la, maar echt heel de dag je handen niet kunnen wassen is gewoon echt smerig. Hoop voor iedereen dat ze het vdg gefixt hebben.

Daarnaast het bereik. Dat was echt hopeloos. Met moeite komen appjes aan. Vaak pas na 2 uur. Zag wel dat er een Kim bovenin een zendmast bezig was met wat leek herstelwerkzaamheden maar om 00:30 was het nog steeds niks.

Als laatste dat je festicap bij controle gewoon wordt weggegooid. Volgens mij zijn ze daar niet eens voor bevoegd. Tip om deze dus even in je schoen weg te douwen bij binnenkomst.

Smetjes op verder een fijne dag. Voor een vrijdag al best prima geluid. Vdg zal het wel een tandje harder gaan. Uitgebreid festivalterrein met echt een shitload aan activiteiten en etens/drankkraampjes.

Aankleding prima verzorgd.
Op het eerste gezicht wel een indrukwekkende main maar als je beter kijkt zie je toch wel dat ook hier budget een rol heeft gespeeld. Veel meer grote vlakken en veel minder details in vergelijking met de 2019 stage. Die was natuurlijk ook moeilijk te overtreffen!

Have fun iedereen die vdg gaat :clap:

Ook geen bereik met 5G? Dat zou volgens mij theoretisch gezien juist moeten werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 15:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Scotty018 schreef:
Gisteren toch maar een dagje meegepakt. Was heerlijk om weer terug te zijn en ook prima vermaakt bij de diverse setjes. Festival zit in het algemeen wel goed in elkaar maar wil er toch paar dingen uitpikken die mij zins ook echt kut waren en intents onwaardig.

Als eerste het water bij de toiletten. Beter gezegd het ontbreken van water bij de toiletten. Dat je geen flesje bij kan vullen a la, maar echt heel de dag je handen niet kunnen wassen is gewoon echt smerig. Hoop voor iedereen dat ze het vdg gefixt hebben.

Daarnaast het bereik. Dat was echt hopeloos. Met moeite komen appjes aan. Vaak pas na 2 uur. Zag wel dat er een Kim bovenin een zendmast bezig was met wat leek herstelwerkzaamheden maar om 00:30 was het nog steeds niks.

Als laatste dat je festicap bij controle gewoon wordt weggegooid. Volgens mij zijn ze daar niet eens voor bevoegd. Tip om deze dus even in je schoen weg te douwen bij binnenkomst.

Smetjes op verder een fijne dag. Voor een vrijdag al best prima geluid. Vdg zal het wel een tandje harder gaan. Uitgebreid festivalterrein met echt een shitload aan activiteiten en etens/drankkraampjes.

Aankleding prima verzorgd.
Op het eerste gezicht wel een indrukwekkende main maar als je beter kijkt zie je toch wel dat ook hier budget een rol heeft gespeeld. Veel meer grote vlakken en veel minder details in vergelijking met de 2019 stage. Die was natuurlijk ook moeilijk te overtreffen!

Have fun iedereen die vdg gaat :clap:

Ook geen bereik met 5G? Dat zou volgens mij theoretisch gezien juist moeten werken


Ja nogal wiedes als 80% van de mensen 5G in hun lichaam gespoten heeft gekregen met hun vaccinatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 17:55 
 
Hardtraxx Newbie

Duidelijk personeelstekort aan de bar hier ook. Drinken halen is een dagtaak :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2022 10:43 
 
Hardtraxx Newbie

Well goed idee van ze om het reuzenrad naar de zijkant van de main te plaatsen en fatsoenlijke speakertorens achter de front-of-house te zetten. Dit was de eerste keer Intents waarbij je bij de laatste 2 setjes op de main op zaterdag een beetje ruimte heb. Normaal gaan we altijd het laatste uur gewoon weg omdat er gewoon geen goede manier is om bij de main af te sluiten. :thumbsup:

De Indoor Main was daarentegen wel een aanfluiting. Slecht idee om die tent kleiner te maken en de hardcore groter. Zelfs bij de populairste namen in de hardcore tent (deadly Gunz, peacock) was het achterste gedeelte van de tent helemaal leeg, terwijl de Indoor Main de hele dag dringen was om binnen te komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2022 11:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Purge op de Fanaticz. Wat een heerlijke drive, vibe en sfeer tijdens die set. Dat was ook eigenlijk de enige uitschieter. Verder op en top vermaakt wel. :thumbsup: vandaag dag 2 waar ik hogere verwachtingen van heb

Oja en top dat een protein shake maar 1 munt was, had meer verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2022 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkbaar heb ik dus geen intents zondag ticket xd

Als iemand nog eentje heeft, slide in de dm
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 13:28 
 
Hardtraxx Elite

Dit was me een weekendje wel.
Vrijdag was top, Cryex draaide ontzettend lekker en ook Malice met zijn ode aan Delete set was heel gaaf. Die track die hij voor Delete gemaakt heeft zat veel emotie in en ging moker hard.
Verder voornamelijk bij de Fanaticz gestaan, drukte was goed te doen.

De zaterdag is voor mij de reden dat ik volgend jaar geen weekend plus camping meer haal. Wat een graf drukte overal. Gelukkig tijdens de setjes waar het mij en de groep om gingen (Delete Tribute en The Purge en Adjuzt) met z'n alle maar even wat ruimte staan maken. Dit waren tevens ook de hoogtepunten van de dag. Voor de rest voornamelijk tussen de main en fanaticz gewisseld.

Ging met een dubbel gevoel de zondag in, had geen zin in weer zo'n drukke dag. Maar gelukkig bij de classics de hele dag ruimte gehad.
Thera vs Chris One was een goeie opener van de dag.
Crypsis en Adaro hadden beide ook een heerlijk setje.
Maar set van de dag en het weekend was wel DBSTF classics. 0 spijt dat ik The Gang hier voor gemist heb. Had DBSTF sowieso op Rebirth ook al moeten missen.

Voor mij geen weekend meer maar de zondag van Intents blijft goud.

+ Geluid
+ Sfeer classics
+ Camping
+ Vrijdag & Zondag

- Barren (soms wel n halve set gemist voor n pilsje)
- Drukte op zaterdag (abnormaal)
- WCs (2 plekken voor zover ik kon zien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absoluut 0 spijt dat ik mijn kaart voor het weekend heb verkocht en alleen zondag ben gegaan.
Prio parking ticket werd niet gescand dus die nog kunnen verkopen, stonden dus gratis zowat voor de deur. Reden zo de parking af. Als ik dan die ellende met de pendelbussen zie, mijn god. :lol:

Binnenkomen om 14:00 ging ook vrij vlot. Munten en kluisjes ook zo gehaald dus stonden al met al redelijk op tijd op de main. Primeshock vs Galactixx afgekeken, paar biertjes gedaan en daarna richting classics vertrokken. Hier eigenlijk de gehele dag gestaan met alle ruimte. Tussendoor even naar Mart Hoogkamer geweest wat echt top was, haha. Samen met o.a. Hekzitter en Grim nog staan dansen bij the Gang. Ging er best goed op alleen vrij ver vanachter was het geluid redelijk zacht. Plaats hadden we daar overigens wel. Daarna terug naar de classics en tijdens de eindshow vertrokken, nét voor alle drukte. Viel dus ook alles mee.

Ik heb zelf echt 0,0 last gehad van drukte bij barren, eten en toiletten. Beetje de goede punten kiezen en je bent zo aan de beurt. De toiletpunten (er waren er 3) vond ik best prima ingericht en die watertappunten er voor deden ook goed z'n werk.

In de toekomst blijf ik de zaterdag waarschijnlijk wel skippen tenzij er voor een euforische stage terugkomt en er minder raw en uptempo is. Zo niet, dan lekker de zondag voor de classics en hier en daar eens een uitstapje.

edit: die drone-show van Radical werd groots aangekondigd en het idee kan echt dik zijn maar vanaf de classics zag het er vrij treurig uit vond ik, haha.

edit 2: Minus Militia-plaat (platen?) bij Crypsis vond ik overigens ruk. Twijfelde nog om naar Promo te gaan, uiteindelijk niet geweest maar vond Crypsis niet top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het op beelden terug gekeken. Blijft natuurlijk next level om zoiets op te zetten. Maar ik denk persoonlijk dat de impact wat groter was geweest als hij het niet had aangekondigd. Stel voor dat ze ineenkeer dat logo boven de stage hebben vliegen en dan pas daarna aankondigigen dat dit een nieuw concept is ofzo.

Mensen gaan toch de gekste dingen verwachten en beseffen misschien niet hoeveel tijd/moeite/geld dit al gekost heeft. We zijn ook wel verwend met z'n allen natuurlijk >.<

Maargoed, ook ik was er niet bij en baseer het op wat facebook filmpjes. :P Vind het sowieso gruwelijk vet bedacht.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten