Kaartje voor zondag binnen, eindelijk weer eens lekker hardstylen !

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/t3 ... 2955_o.png
2x zelfswrote:Surprise act op de Fanaticz
Benieuwd wie dat zijn. Vorig jaar The Geminizers vs The Machine.wrote:2x zelfswrote:Surprise act op de Fanaticz
Klopt, maar toen stonden The Machine Live en The Geminizers (als Moridin) al op de line-up.wrote:Benieuwd wie dat zijn. Vorig jaar The Geminizers vs The Machine.
inderdaad, zou best nog eens interessant kunnen zijn omdat het op de fanaticz stage is. ik weet niet waarom maar mijn gevoel zegt dat de 2e tba zomaar eens rebelion zou kunnen zijn.wrote:Gvd ik wil weten wie die TBA's zijn. Delete? Phuture Noize? Prefix & Density? Ik ben hier té nieuwsgierig voor.
Is het zeker dat dat een classic set is? Bron?wrote:Jammer dat de classics set van Adaro vs Crypsis tegelijk valt met Cyber en Josh & Wesz.
Dat hadden ze ergens vermeld, maar geen idee meer waar.wrote:Is het zeker dat dat een classic set is? Bron?wrote:Jammer dat de classics set van Adaro vs Crypsis tegelijk valt met Cyber en Josh & Wesz.
Als het een classic set is wordt het een zware keuze
View on YouTubewrote:Dat hadden ze ergens vermeld, maar geen idee meer waar.wrote:Is het zeker dat dat een classic set is? Bron?wrote:Jammer dat de classics set van Adaro vs Crypsis tegelijk valt met Cyber en Josh & Wesz.
Rebelion heeft op Facebook gezegd dat ze het niet zijn. Anders liegen zewrote:inderdaad, zou best nog eens interessant kunnen zijn omdat het op de fanaticz stage is. ik weet niet waarom maar mijn gevoel zegt dat de 2e tba zomaar eens rebelion zou kunnen zijn.wrote:Gvd ik wil weten wie die TBA's zijn. Delete? Phuture Noize? Prefix & Density? Ik ben hier té nieuwsgierig voor.
Heb Crypsis vanmiddag een berichtje gestuurd met deze vraag en hij geeft aan dat het een classic set wordtwrote:Dat hadden ze ergens vermeld, maar geen idee meer waar.wrote:Is het zeker dat dat een classic set is? Bron?wrote:Jammer dat de classics set van Adaro vs Crypsis tegelijk valt met Cyber en Josh & Wesz.