Hmm , het is dat alles al geregeld is en dat we met een flinke groep gaan.
Maar iets heel bijzonders zit er niet tussen helaas
Maar iets heel bijzonders zit er niet tussen helaas
Vervelend mwah, onzinnig nooitwrote:Goed idee! Ben jij ook gelijk weg. :-)wrote:kunnen we aub ook iets doen tegen herhaaldelijk vervelend/onzinnig gedrag?wrote:Oehhh Mandy
Nu mss toch maar een kaartje kopen.
Nee, als ik nog zou gaan, dan zou ik sowieso de zondag gaan. Alleen Dailucia op de Relive is een beetje vreemd. Code Black vs Cyber kan wel heel leuk wordenwrote:Ben ik de enige die de line-up voor de zondag aantrekkelijker vindt dan van de zaterdag?
Ik vond dat juist wel wat hebben. Al was het wat aan de kleine kant.wrote:Zolang de relive maar niet weer in een achterlijk botsautodinggeval is...
Lijkt me niet dat ze weer een botsauto baan huren met een sport thema voor het festivalwrote:Zolang de relive maar niet weer in een achterlijk botsautodinggeval is...
Zag er inderdaad leuk uit. Maar bij de eerste climax die ik daar hoorde gooide ik mijn vuist omhoog en haalde heel mijn knokkels open aan dat gaaswrote:Ik vond dat juist wel wat hebben. Al was het wat aan de kleine kant.wrote:Zolang de relive maar niet weer in een achterlijk botsautodinggeval is...
Snap ook niet dat ze het gaas er niet uit gehaald hebben, dat is niet echt veel werk.wrote:Zag er inderdaad leuk uit. Maar bij de eerste climax die ik daar hoorde gooide ik mijn vuist omhoog en haalde heel mijn knokkels open aan dat gaaswrote:Ik vond dat juist wel wat hebben. Al was het wat aan de kleine kant.wrote:Zolang de relive maar niet weer in een achterlijk botsautodinggeval is...
Said no hardtraxxer everwrote:Hardcore afsluiter
welke dag/stage bedoel je?wrote:Hardcore afsluiter