Kaartje gekocht. Hopelijk dit jaar dan voor de 7e keer.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 3 days ago
Na 2 uur en 3 minuten (pff wat lang zeg) ook mn kaart binnen 
Jaja, hier ook EINDELIJK de kaarten binnen
! 
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 3 days ago
En het is uitverkocht. Toch netjes in 2,5 uur
wrote:En de zaterdag is uitverkocht. Toch netjes in 2,5 uur
B
Weuj lekker kamperen met Randy 
Snap dat echt niet. Breid je festival dan uit als je weet dat het binnen x aantal uur uitverkoopt. Scheelt een hoop teleurgestelde mensen én levert extra inkomsten op. Uitbreiden kan prima toch? Je zit niet met capaciteiten zoals indoor locaties die hebben... of zouden ze geen vergunning voor meer bezoekers/ruimte kunnen krijgen?
Niet aanwezig helaas wegens tentamens na dit weekend waarvoor de herkansingen na Defqon zijn. Wil ze dus in één keer halen.
Het wordt elk jaar gewoon gegeven op n paar grasvelden van boeren met sloten in de buurt eromheen he, dat weet je?wrote:Snap dat echt niet. Breid je festival dan uit als je weet dat het binnen x aantal uur uitverkoopt. Scheelt een hoop teleurgestelde mensen én levert extra inkomsten op. Uitbreiden kan prima toch? Je zit niet met capaciteiten zoals indoor locaties die hebben... of zouden ze geen vergunning voor meer bezoekers/ruimte kunnen krijgen?
Daarnaast zit je nog met vergunningen en allerlei zaken (bijv evacuatie zoals vorig jaar met die storm), alles moet wel controleerbaar blijven.. helemaal nu die sporthal er ook niet meer is om naar uit te wijken.
Daarnaast hadden ze ook niet kunnen voorspellen dat het binnen n paar uur al uitverkocht zou raken, maar dat is ongetwijfeld n gevolg van alle goede reacties op de 2015-editie.
Overigens denk ik dat het sowieso al wel weer is uitgebreid vergeleken met vorig jaar.
Ik hoop niet dat ik naast jullie legwrote:Weuj lekker kamperen met Randy
Lekker 3 uur in de wachtrij gestaan en dan zien dat de zaterdag al uitverkocht is. Misschien tip voor de volgende keer om dat gelijk in de wachtrij aan te geven want dat is een grote teleurstelling. Ook erg leuk bedacht dat balkje met dat mannetje d'r in man man. Kom met nuttige info. Dan maar naar Emporium.. 
B
waren we zo ongezellig?wrote:Ik hoop niet dat ik naast jullie legwrote:Weuj lekker kamperen met Randy
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Zondag kaartje binnen. 
Niemand van onze groep heeft kaartjes, dus dat word zoeken deze dagen
En anders maken we er wel zaterdags Pussy Lounge at the Park van en zondags Intents
En anders maken we er wel zaterdags Pussy Lounge at the Park van en zondags Intents
PussyLounge at the Park is waarschijnlijk idd weer in hetzelfde weekend, net als vorig jaar. Op Hardbass zou het e.e.a. bekend worden gemaakt heb ik me laten vertellen.wrote:Niemand van onze groep heeft kaartjes, dus dat word zoeken deze dagen
Ik sla Intents ook over voor de zaterdag....de dames gaan liever naar Pussy
S
Op de grond van een werkgever van me, dus zo'n snel uitverkochte voorverkoop is voor mij gelukkig niet zo'n probleem.wrote:Het wordt elk jaar gewoon gegeven op n paar grasvelden van boeren met sloten in de buurt eromheen he, dat weet je?
Daarnaast is er weer een hele nieuwe aanwas van 17-jarige mensjes bij gekomen die natuurlijk hun eerste festival moeten uitproberen bij dit kwalitatief hoogwaardige, toegankelijke en goedkoop festival.
Er komt echt veel meer bij kijken dan alleen een vergunning en een animo voor een festival. Er moet wel een jaar vooruit gekeken worden voor de vergunningen, logistiek, artiesten etc. Uitbreiden kan wel, maar daarvoor moet weer overleg worden gepleegd en bijvoorbeeld sloten dichtgegooid worden (de drainage minder wat tot flinke nattigheid kan leiden, zoals in 2012.) Daarnaast is het een stichting met maar 2 werknemers die full-time bezig zijn met de evenementen van de Kloontjes.wrote: Breid je festival dan uit als je weet dat het binnen x aantal uur uitverkoopt. Scheelt een hoop teleurgestelde mensen én levert extra inkomsten op. Uitbreiden kan prima toch? Je zit niet met capaciteiten zoals indoor locaties die hebben... of zouden ze geen vergunning voor meer bezoekers/ruimte kunnen krijgen?
Ik ben wel weer voor de 7e keer aanwezig. Line-up boeit me niet meer zoveel, als die mobiele kroeg er maar weer is.
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
Dat eerste begrijp ik heel goed, dat laatste echter niet. 2 werknemers? Is de rest vrijwilliger dan en doet het bestuur niets? Ik snap dat een stichting geen winst mag maken maar met de omzet die ze steeds draaien denk ik toch wel dat ze wat meer man kunnen aannemen voor zo een grote organisatie?wrote:[ Er moet wel een jaar vooruit gekeken worden voor de vergunningen, logistiek, artiesten etc. Uitbreiden kan wel, maar daarvoor moeten weer sloten dichtgegooid worden, dat moet allemaal weer in overleg. (Bovendien wordt dan de drainage minder wat tot flinke nattigheid kan leiden, zoals in 2012.) Daarnaast is het een stichting met maar 2 werknemers die full-time bezig zijn met de evenementen van de Kloontjes.
Ik heb overigens gewoon een zaterdagticket gehaald, het was geen geklaag omdat ik geen kaartje had ofzo ik vroeg het me oprecht af
Op welke school zit jij man ik heb echt precies hetzelfdewrote:Niet aanwezig helaas wegens tentamens na dit weekend waarvoor de herkansingen na Defqon zijn. Wil ze dus in één keer halen.
Ik ben alleen bang dat dit mijn nachtrust niet ten goede komt of het wordt een legendarisch weekend kan ook.wrote:waren we zo ongezellig?wrote:Ik hoop niet dat ik naast jullie legwrote:Weuj lekker kamperen met Randy
S
2 werknemers in vaste dienst (van de stichting) zover ik weet, de hele organisatie bestaat dus uit 2 man. Voor de rest huren ze gewoon diensten en vertrouwen ze op vrijwilligers. Er bestaat een hele community van vrijwilligers die bij de evenementen meehelpen, zoals bij Rebirth Festival en WiSH Outdoor ook het geval is.wrote: Dat eerste begrijp ik heel goed, dat laatste echter niet. 2 werknemers? Is de rest vrijwilliger dan en doet het bestuur niets? Ik snap dat een stichting geen winst mag maken maar met de omzet die ze steeds draaien denk ik toch wel dat ze wat meer man kunnen aannemen voor zo een grote organisatie?
Het is verder een uit de hand gelopen hobby van een carnavalsgroep, 2 personen hebben er hun werk ervan gemaakt uiteindelijk.
Iig dat is het verhaal wat hier in de omgeving al generaties lang wordt verteld.
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
Blijkbaar ook aanwezig via Event Travel 
Joey is er niet bij dus heel erg zal het niet wordenwrote: Ik ben alleen bang dat dit mijn nachtrust niet ten goede komt of het wordt een legendarisch weekend kan ook.
Who was there
Nobody has said they're going yet.