Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje gekocht. Hopelijk dit jaar dan voor de 7e keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 23:19 
 
Hardtraxxer

Na 2 uur en 3 minuten (pff wat lang zeg) ook mn kaart binnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaja, hier ook EINDELIJK de kaarten binnen :)! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 23:52 
 
Hardtraxxer

En het is uitverkocht. Toch netjes in 2,5 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
En de zaterdag is uitverkocht. Toch netjes in 2,5 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 00:19 
 

Weuj lekker kamperen met Randy :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap dat echt niet. Breid je festival dan uit als je weet dat het binnen x aantal uur uitverkoopt. Scheelt een hoop teleurgestelde mensen én levert extra inkomsten op. Uitbreiden kan prima toch? Je zit niet met capaciteiten zoals indoor locaties die hebben... of zouden ze geen vergunning voor meer bezoekers/ruimte kunnen krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig helaas wegens tentamens na dit weekend waarvoor de herkansingen na Defqon zijn. Wil ze dus in één keer halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Snap dat echt niet. Breid je festival dan uit als je weet dat het binnen x aantal uur uitverkoopt. Scheelt een hoop teleurgestelde mensen én levert extra inkomsten op. Uitbreiden kan prima toch? Je zit niet met capaciteiten zoals indoor locaties die hebben... of zouden ze geen vergunning voor meer bezoekers/ruimte kunnen krijgen?

Het wordt elk jaar gewoon gegeven op n paar grasvelden van boeren met sloten in de buurt eromheen he, dat weet je?
Daarnaast zit je nog met vergunningen en allerlei zaken (bijv evacuatie zoals vorig jaar met die storm), alles moet wel controleerbaar blijven.. helemaal nu die sporthal er ook niet meer is om naar uit te wijken.

Daarnaast hadden ze ook niet kunnen voorspellen dat het binnen n paar uur al uitverkocht zou raken, maar dat is ongetwijfeld n gevolg van alle goede reacties op de 2015-editie.
Overigens denk ik dat het sowieso al wel weer is uitgebreid vergeleken met vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 01:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Weuj lekker kamperen met Randy :beer:


Ik hoop niet dat ik naast jullie leg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 01:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze zeggen dat ik aanwezig ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Weuj lekker kamperen met Julian :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 09:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker 3 uur in de wachtrij gestaan en dan zien dat de zaterdag al uitverkocht is. Misschien tip voor de volgende keer om dat gelijk in de wachtrij aan te geven want dat is een grote teleurstelling. Ook erg leuk bedacht dat balkje met dat mannetje d'r in man man. Kom met nuttige info. Dan maar naar Emporium.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 10:36 
 

Lennard95 schreef:
bloemkool schreef:
Weuj lekker kamperen met Randy :beer:


Ik hoop niet dat ik naast jullie leg xd

waren we zo ongezellig? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 11:39 
 
Hardtraxx Elite

Zondag kaartje binnen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niemand van onze groep heeft kaartjes, dus dat word zoeken deze dagen

En anders maken we er wel zaterdags Pussy Lounge at the Park van en zondags Intents ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeffaa schreef:
Niemand van onze groep heeft kaartjes, dus dat word zoeken deze dagen

En anders maken we er wel zaterdags Pussy Lounge at the Park van en zondags Intents ^^


PussyLounge at the Park is waarschijnlijk idd weer in hetzelfde weekend, net als vorig jaar. Op Hardbass zou het e.e.a. bekend worden gemaakt heb ik me laten vertellen.

Ik sla Intents ook over voor de zaterdag....de dames gaan liever naar Pussy xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 15:13 
 

pecola-tje schreef:
Het wordt elk jaar gewoon gegeven op n paar grasvelden van boeren met sloten in de buurt eromheen he, dat weet je?


Op de grond van een werkgever van me, dus zo'n snel uitverkochte voorverkoop is voor mij gelukkig niet zo'n probleem.

Daarnaast is er weer een hele nieuwe aanwas van 17-jarige mensjes bij gekomen die natuurlijk hun eerste festival moeten uitproberen bij dit kwalitatief hoogwaardige, toegankelijke en goedkoop festival.

yowan schreef:
Breid je festival dan uit als je weet dat het binnen x aantal uur uitverkoopt. Scheelt een hoop teleurgestelde mensen én levert extra inkomsten op. Uitbreiden kan prima toch? Je zit niet met capaciteiten zoals indoor locaties die hebben... of zouden ze geen vergunning voor meer bezoekers/ruimte kunnen krijgen?


Er komt echt veel meer bij kijken dan alleen een vergunning en een animo voor een festival. Er moet wel een jaar vooruit gekeken worden voor de vergunningen, logistiek, artiesten etc. Uitbreiden kan wel, maar daarvoor moet weer overleg worden gepleegd en bijvoorbeeld sloten dichtgegooid worden (de drainage minder wat tot flinke nattigheid kan leiden, zoals in 2012.) Daarnaast is het een stichting met maar 2 werknemers die full-time bezig zijn met de evenementen van de Kloontjes.

Ik ben wel weer voor de 7e keer aanwezig. Line-up boeit me niet meer zoveel, als die mobiele kroeg er maar weer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
[ Er moet wel een jaar vooruit gekeken worden voor de vergunningen, logistiek, artiesten etc. Uitbreiden kan wel, maar daarvoor moeten weer sloten dichtgegooid worden, dat moet allemaal weer in overleg. (Bovendien wordt dan de drainage minder wat tot flinke nattigheid kan leiden, zoals in 2012.) Daarnaast is het een stichting met maar 2 werknemers die full-time bezig zijn met de evenementen van de Kloontjes.

Dat eerste begrijp ik heel goed, dat laatste echter niet. 2 werknemers? Is de rest vrijwilliger dan en doet het bestuur niets? Ik snap dat een stichting geen winst mag maken maar met de omzet die ze steeds draaien denk ik toch wel dat ze wat meer man kunnen aannemen voor zo een grote organisatie?

Ik heb overigens gewoon een zaterdagticket gehaald, het was geen geklaag omdat ik geen kaartje had ofzo ik vroeg het me oprecht af
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Niet aanwezig helaas wegens tentamens na dit weekend waarvoor de herkansingen na Defqon zijn. Wil ze dus in één keer halen.

Op welke school zit jij man ik heb echt precies hetzelfde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Lennard95 schreef:
bloemkool schreef:
Weuj lekker kamperen met Randy :beer:


Ik hoop niet dat ik naast jullie leg xd

waren we zo ongezellig? :(


Ik ben alleen bang dat dit mijn nachtrust niet ten goede komt of het wordt een legendarisch weekend kan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 18:36 
 

yowan schreef:
Dat eerste begrijp ik heel goed, dat laatste echter niet. 2 werknemers? Is de rest vrijwilliger dan en doet het bestuur niets? Ik snap dat een stichting geen winst mag maken maar met de omzet die ze steeds draaien denk ik toch wel dat ze wat meer man kunnen aannemen voor zo een grote organisatie?


2 werknemers in vaste dienst (van de stichting) zover ik weet, de hele organisatie bestaat dus uit 2 man. Voor de rest huren ze gewoon diensten en vertrouwen ze op vrijwilligers. Er bestaat een hele community van vrijwilligers die bij de evenementen meehelpen, zoals bij Rebirth Festival en WiSH Outdoor ook het geval is.

Het is verder een uit de hand gelopen hobby van een carnavalsgroep, 2 personen hebben er hun werk ervan gemaakt uiteindelijk.

Iig dat is het verhaal wat hier in de omgeving al generaties lang wordt verteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blijkbaar ook aanwezig via Event Travel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2016 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Ik ben alleen bang dat dit mijn nachtrust niet ten goede komt of het wordt een legendarisch weekend kan ook.

Joey is er niet bij dus heel erg zal het niet worden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2016 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vrij gekregen voor de vrijdag en voor de maandag :clap: nu alleen nog mijn rijbewijs halen en een tent.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten