Waar werk je? Dan ga ik gelijk solliciterenwrote:Gratis ticket van mijn baas gekregen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
- Sat 2 Jun12:00 – 00:00
- Sun 3 Jun12:00 – 00:00
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
-
S
Reyrink Diessen. De grond waar Intents wordt gehouden is van mijn baas, vandaar.wrote:Waar werk je? Dan ga ik gelijk solliciterenwrote:Gratis ticket van mijn baas gekregen.
-
G
kan je voor mij ook nog een gratis ticket fixen?wrote:Gratis ticket van mijn baas gekregen.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Had u beter niet online kunnen gooienwrote:Reyrink Diessen. De grond waar Intents wordt gehouden is van mijn baas, vandaar.wrote:Waar werk je? Dan ga ik gelijk solliciterenwrote:Gratis ticket van mijn baas gekregen.
Dat was ook mijn eerste gedachte inderdaad.wrote: Had u beter niet online kunnen gooien
-
S
Achteraf gezien...wrote:Dat was ook mijn eerste gedachte inderdaad.wrote: Had u beter niet online kunnen gooien
Gisteren besloten om dag 2 toch te gaan, kaartje binnen 
HELL YEAH!wrote:Gisteren besloten om dag 2 toch te gaan, kaartje binnen
Hahhaa. Volgens mij onbedoeld zo snel al online. Post van Intents waarin staat dat hij deze week online komt. Blijkt dat Brennan Heart hem al online heeft staan. Gooit Intents hem ook maar online.
Wel lekkere anthem verder, past goed bij Intents Festival.
Wel lekkere anthem verder, past goed bij Intents Festival.
-
G
heeerlijke zomersfeer 
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ik vind het niks. Klinkt in mijn oren als een plaatje wat in een middag in elkaar is geflanst. Wat jammer is, want met het nummer 'The life that we dream of' dacht ik dat BH eindelijk weer op de goede weg zat.
Vorige anthem was veel beter en had veel meer energie.
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Vergeleken met dit was zelfs Magical Mystery een vette plaat.
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Geen verkeerd nummer, zeker niet voor een anthem. Gaat wel los volgende maand 
helemaal met je eens !wrote:Ik vind het niks. Klinkt in mijn oren als een plaatje wat in een middag in elkaar is geflanst. Wat jammer is, want met het nummer 'The life that we dream of' dacht ik dat BH eindelijk weer op de goede weg zat.
-
HHardtraxxer
- 191 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Dat was ook een vette plaat. Een van de betere DBSTF van vorig jaar.wrote:Vergeleken met dit was zelfs Magical Mystery een vette plaat.
Dit anthem is ook lekker zomers en vrolijk.
Ik vind de anthem eerlijk gezegd best lekker klinken hoor. In ieder geval positief verrast!
Nu nog 2 weken bikkelen op tentamens en dan een weekendje genieten op Intents
Nu nog 2 weken bikkelen op tentamens en dan een weekendje genieten op Intents
#Intentsfestival - Intents Festival merchandise http://intentsfestival.nl/?p=842 (via: @intentsfestival
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Heb m'n moeilijkste examens gehad! OOH ik heb hier zo'n zin in he! 
Meeten daarwrote:Heb m'n moeilijkste examens gehad! OOH ik heb hier zo'n zin in he!
-
E
ik vind eerder te melodieus....wrote:Ik vind het niks. Klinkt in mijn oren als een plaatje wat in een middag in elkaar is geflanst. Wat jammer is, want met het nummer 'The life that we dream of' dacht ik dat BH eindelijk weer op de goede weg zat.
nee, van mij hoeft deze track niet....
haha het valt te veel op timwrote:Meeten daarwrote:Heb m'n moeilijkste examens gehad! OOH ik heb hier zo'n zin in he!?
-
G
Aber natürlich!wrote:Meeten daarwrote:Heb m'n moeilijkste examens gehad! OOH ik heb hier zo'n zin in he!?
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Gezellig joh meeten