Dit dus!wrote:Ik kijk heel erg uit na Frequencerz live en Avio live op de main!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
- Sat 2 Jun12:00 – 00:00
- Sun 3 Jun12:00 – 00:00
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
vooraan helemaal uit onze plaat gaanwrote:Dit dus!wrote:Ik kijk heel erg uit na Frequencerz live en Avio live op de main!Beter meeten tijdens Freq's Live! Met z'n allen uit ons pan!
-
DHardtraxx Newbie
- 40 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Hahaha +1wrote:Met hits als Lose My Mind en Running Late is Brennan Heart één van de beste hardstyle producers van dit moment.![]()
O.T.
Hopelijk wordt het net zo gezellig als vorig jaar. Gelukkig was het weer toen ook geweldig
-
E
Zei ik al dat ik een van de dagen aanwezig ben? 
ik doe met je mee manwrote:Dat wordt meisjes bangmaken op de main
-
HHardtraxxer
- 191 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Net 2 VIP's gewonnen dus aanwezig 
Kijk hier toch wel erg naar uit!
Dit word de eerste keer dat zowel mijn zusje als mijn broertje meegaan.
Broertje had ik vorig jaar voor zn verjaardag (16) meegenomen naar Fusion, dit is zijn 2e dus.
Broertje had ik vorig jaar voor zn verjaardag (16) meegenomen naar Fusion, dit is zijn 2e dus.
-
A
Kaartje verkocht 
-
C
Fam. van Klundert aan de wauswrote:Kijk hier toch wel erg naar uit!
-
J
Ben nog steeds aan het denken hoe ik me geld, telefoon enz wegstop.
Gezien als het mooi weer is ik een zwembroek oid aan doe, dus word miss toch maar een nektasje style jwz.
Gezien als het mooi weer is ik een zwembroek oid aan doe, dus word miss toch maar een nektasje style jwz.
-
C
Gewoon driekwart met goede zakkenwrote:Ben nog steeds aan het denken hoe ik me geld, telefoon enz wegstop.![]()
Heb hier ook weer zin in! Lekker weekendje partyen 
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Weekend na me examen, vele biertjes nuttigen 2 daagjes lang! Mij kun je oprapen denk ik 
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
je lijkt wel een wijfwrote:Ben nog steeds aan het denken hoe ik me geld, telefoon enz wegstop.![]()
-
G
fatsoenlijke korte broek kopenwrote:Ben nog steeds aan het denken hoe ik me geld, telefoon enz wegstop.![]()
nektasje, lol
Denk dat ik sowieso wel naar deze artiesten ga:
Headhunterz, Wildstylez, Avio live, Frequencerz Live, Gunz For Hire, Shockerz en Zatox. en ff kijken wat Villain draait.
Denk dat ik sowieso wel naar deze artiesten ga:
Headhunterz, Wildstylez, Avio live, Frequencerz Live, Gunz For Hire, Shockerz en Zatox. en ff kijken wat Villain draait.
-
G
Ik ben nog op zoek naar 1 kaartje, dus mocht je iemand weten die een ticket over heeft, laat mij het weten!
-
SHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
Ik ook, een iemand van onze vriendengroep heeft nog geen kaartje.wrote:Ik ben nog op zoek naar 1 kaartje, dus mocht je iemand weten die een ticket over heeft, laat mij het weten!
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Van Twitter kanaal van Intents, ben benieuwd!Wist je dat de mainstage van #intentsfestival dit jaar 2 keer zo groot is als in 2011? #supergroot
Ik hoop allen dat het geluid ook 2 keer zo beter is dan 2011.wrote:Van Twitter kanaal van Intents, ben benieuwd!Wist je dat de mainstage van #intentsfestival dit jaar 2 keer zo groot is als in 2011? #supergroot
-
J
Mijn zwembroeken niet hoor, maar maybe een korte broek ja.wrote:Gewoon driekwart met goede zakkenwrote:Ben nog steeds aan het denken hoe ik me geld, telefoon enz wegstop.![]()
Gezien als het mooi weer is ik een zwembroek oid aan doe, dus word miss toch maar een nektasje style jwz., zwembroeken gaan opkruipen en irriteren
En als het weer bagger is gewoon een spijkerbroek
66% van Klunderts aan de waus. Ikzelf lekker aan het bier zodat ik ze fijn in de gaten kan houdenwrote:Fam. van Klundert aan de wauswrote:Kijk hier toch wel erg naar uit!
Dit ja. Zwembroek klinkt leuk, maar aan het eind van de dag denk je van 'Had ik maar een gewone broek aangetrokken' dus inderdaad: korte broek wint.wrote:fatsoenlijke korte broek kopenwrote:Ben nog steeds aan het denken hoe ik me geld, telefoon enz wegstop.![]()
inderdaad.. vooral harder.wrote:Ik hoop allen dat het geluid ook 2 keer zo beter is dan 2011.wrote:Van Twitter kanaal van Intents, ben benieuwd!Wist je dat de mainstage van #intentsfestival dit jaar 2 keer zo groot is als in 2011? #supergroot
-
S
Gratis ticket van mijn baas gekregen
.