Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:57 

Kom ook naar Ruthless dan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 13:15 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Geweldig dit, een keertje een lineup die niet een overkill aan 'raw' heeft en meteen dit soort gezeik :lol:
Te triest voor woorden is het eigenlijk. Ik vind het een vette lineup hoor :)

Komt ook ff een hardcore-snuitertje kijken hoor Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 13:37 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
STAN- schreef:
Geweldig dit, een keertje een lineup die niet een overkill aan 'raw' heeft en meteen dit soort gezeik :lol:

Gast. :')

Daveytl schreef:
STAN- schreef:

Komt ook ff een hardcore-snuitertje kijken hoor Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Sorry jongens, was even vergeten dat het hier verboden lijkt om van melodieuze hardstyle te houden.. Daardoor ben ik hardstyle gaan luisteren een paar jaar geleden, dus is het heel gek dat ik daar nogsteeds van hou? Dat dacht ik ook niet.
Daarmee zeg ik niet dat ik een fan ben van Brennan Heart praktijken, maar bijvoorbeeld artiesten als Frequencerz, Toneshifterz vs Nitrouz, Deepack, The R3Belz of Wildstylez kan ik echt wel waarderen.. En grote kans dus dat ik bij dat soort acts aanwezig ben, gezien m'n vrienden meer van de hardstyle zijn (mits er geen vettere hardcore act is natuurlijk). :)

@ Stijn: Ik had het niet beter kunnen verwoorden, bij Vince sowieso even spreken inderdaad.. Ik verwacht jou ook wel bij TOA/D-Passion/Promo ofzo? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 13:43 

Hardtraxx Veteran

@STAN-

Het heeft niks met melodieuze hardstyle te maken, meer om de diversiteit van de line-up.

Want laten we het omdraaien, stel de HC area had geen Promo, D-Passion en TOA. Maar nog meer uit de MOH stal en andere namen die 273625x voorbij komen per maand, dan was jij ongetwijfeld ook aan het zeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 13:55 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
@STAN-

Het heeft niks met melodieuze hardstyle te maken, meer om de diversiteit van de line-up.

Want laten we het omdraaien, stel de HC area had geen Promo, D-Passion en TOA. Maar nog meer uit de MOH stal en andere namen die 273625x voorbij komen per maand, dan was jij ongetwijfeld ook aan het zeuren.

Had ik eerlijk gezegd niet heel veel problemen mee gehad, gezien ik toch de vrijheid heb om naar 3 andere area's te gaan :) Maar oké, I get your point en ik me het ook wel een beetje indenken..
Maar vind het dan een beetje jammer dat het op zo'n manier moet. Intents heeft nooit een 'harde' hardstyle lineup gehad, en het leek voor sommigen alsof dit als een teleurstelling kwam terwijl dit eigenlijk grotendeels wel te verwachten was. Beetje te vergelijken met de mainstage op Masters.

Anyways, ik ga me hier wel een dagje vermaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:34 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
STAN- schreef:

STAN- schreef:
Sorry jongens, was even vergeten dat het hier verboden lijkt om van melodieuze hardstyle te houden.. Daardoor ben ik hardstyle gaan luisteren een paar jaar geleden, dus is het heel gek dat ik daar nogsteeds van hou? Dat dacht ik ook niet.
Daarmee zeg ik niet dat ik een fan ben van Brennan Heart praktijken, maar bijvoorbeeld artiesten als Frequencerz, Toneshifterz vs Nitrouz, Deepack, The R3Belz of Wildstylez kan ik echt wel waarderen.. En grote kans dus dat ik bij dat soort acts aanwezig ben, gezien m'n vrienden meer van de hardstyle zijn (mits er geen vettere hardcore act is natuurlijk). :)

Ik zeg helemaal niet dat het verboden is om mainstream leuk te vinden. Vind het zelf ook erg gaaf (zoals Wildstylez/ Noisecontrollers/ Adaro/ Headhunterz en nog wat nummertjes van andere artiesten), dus waarom zou ik dat zeggen? Zoals Dakpan idd al zegt gaat het om de diversiteit. Een hele Scantraxx area en dan alsnog de mainstage volproppen met Scantraxx artiesten. Gaat mij eerlijk gezegd te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:03 

Hardtraxx Veteran

Ben het helemaal met je eens Davey, vind ook dat er veel te weinig variatie in de line up is. Lijkt wel of er 2 Scantraxx area's zijn, en helaas staat Scantraxx nou niet bepaald bekend om zijn diversiteit ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:18 

Hardtraxx Elite

mensen uit me klas scholden me uit omdat ik het een kut line up vond :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:21 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
mensen uit me klas scholden me uit omdat ik het een kut line up vond :x

Daar had een vriendin van me ook al last van, die had zelfs ruzie xd. Dat ze t durfde te wagen om te zeggen dat Brennan Heart en DBSTF niet dik zijn, en zij liever Radical Redemption en Chris One had gezien :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:41 

Aan het typen...

Boehoe :cry: wat een verschil met vorig jaar!: -.-
Bioweapon -> Nitrouz vs Toneshifterz
Frontliner -> Headhunterz
Krusaders -> Shockerz
Scope DJ -> The Anarchist
Donkey Rollers -> F8trix/Waverider
B-Front -> Frequencerz
Crypsis -> The R3belz
Dark-E -> Dr. Rude
De rest is allemaal hetzelfde.

Dit feest heeft altijd al zulke lineups gehad. Snapte de hype dan ook nooit zo rondom dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:45 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

:huh: :huh: Zet dan AVIO: Live neer. Verder een best wel saaie lineup, maar ik heb toch geen kaarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 15:47 

Aan het typen...

Jolle schreef:
Lyst schreef:

:huh: :huh: Zet dan AVIO: Live neer. Verder een best wel saaie lineup, maar ik heb toch geen kaarten.

Avio stond er vorig jaar ook al. Maar echt, Donkey Rollers -> F8trix/Waverider is het enige aanzienlijke verschil in de lineup als je het vergelijkt met vorig jaar. De rest zijn allemaal soortgelijke artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:57 

Hardtraxx Addict

Prima line-up hoor, ook zwaar relaxt dat The Outside Agency er dit jaar bij zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:15 

Hardtraxxer

Heerljke line-up!

Deze artiesten hebben de scene groot gemaakt, en maken muziek waar ik van hou.

intents heeft nooit een raw randje gehad, dus snap niet heel de ophef rondom de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 18:21 

Hardtraxxer

Vik schreef:
Ik snap wel dat er ophef is om enorm veel Scantraxx artiesten op de main terwijl er een Scantraxx tent is. Dat had ik ook graag anders gezien. Met je laatste zin ben ik het wel mee eens.

daar kan ik enigzins inkomen.

ik had ook een paar fusion artietsen meer verwacht. Maar raw hardstyle dj's die hier genoemd worden kon iedereen zelf ook wel bedenken dat die er niet zouden staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:27 

Hardtraxxer

Vorig jaar stonden B-front, Deepack, Crypsis en op de main. Je krijgt daar Brennen Heart, Wildstylez en Headhunterz voor terug terwijl er al een Scantraxx tent is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:40 

Hardtraxx Elite

Bier Tanken schreef:
Vorig jaar stonden B-front, Deepack, Crypsis en op de main. Je krijgt daar Brennen Heart, Wildstylez en Headhunterz voor terug terwijl er al een Scantraxx tent is.

vergeet donkeys niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:42 

Hardtraxx Addict

Bier Tanken schreef:

Gewoon veel bier tanken, dan maakt het allemaal niks meer uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:46 

Hardtraxx Veteran

Joykill schreef:
Bier Tanken schreef:

Dan kan je beter naar een kroeg gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:51 

Hardtraxxer

Bier Tanken schreef:

wildstylez is geen scantraxx.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:55 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Joykill schreef:
Bier Tanken schreef:

Dan kan je beter naar een kroeg gaan.

Haha, ja precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:55 

Hardtraxx Veteran

Sanderson schreef:
Bier Tanken schreef:

wildstylez is geen scantraxx.. -.-

Jawel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 20:58 

Hardtraxx Veteran

Digital Age valt onder Scantraxx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 21:00 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:

Nee. :P Scantraxx en Digital Age vallen samen onder DJ BV om precies te zijn. Het zijn beide dus dochterondernemingen (van DJ BV) ipv de 1 een dochteronderneming van de ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 21:07 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
G1LL schreef:

Nee. :P Scantraxx en Digital Age vallen samen onder DJ BV om precies te zijn. Het zijn beide dus dochterondernemingen (van DJ BV) ipv de 1 een dochteronderneming van de ander.

Ook goed :P .Zo ver kijk ik nog net niet haha. Maar tnx voor het correct zeggen Edwin!
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten