Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 59  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:45 

Hardtraxxer

Volgens mij ben ik een van de enigste die de line up wel lekker vind :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:47 

Donateur

dawasiknie schreef:
Tsja maar als Fusion en Theracords de boel hadden gehost dan hadden we hier weer al het kwijl weg kunnen dweilen, zo is het dan weer wel ;)

Klopt want dat is raw en hard en kewl
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:53 

Hardtraxx Veteran

Ik zie mezelf d'r trouwens echt wel staan met dat dienblad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:54 

Hardtraxx Veteran

Haha ik ben gebanned op de Intents facebook, en al m'n reacties zijn verwijderd xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:55 

Donateur

urbandesigner schreef:
Haha ik ben gebanned op de Intents facebook, en al m'n reacties zijn verwijderd xd.

En wat heb je daar nou mee bereikt? Voelt het goed? slaap je nu lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:56 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:

Het is ook wel echt stoer dat je vertelt hoe slecht het allemaal niet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:57 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
urbandesigner schreef:

En wat heb je daar nou mee bereikt? Voelt het goed? slaap je nu lekker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:57 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
urbandesigner schreef:

Vertelde gewoon m'n mening hoor. Als dat niet eens meer mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 23:58 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:

Hardcore to the bone yow!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:03 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Khadber schreef:
urbandesigner schreef:

Vertelde gewoon m'n mening hoor. Als dat niet eens meer mag?

Zal waarschijnlijk iets te maken hebben met het feit dat je mening niet heel erg goed onderbouwd is of dat hij nogal vaak langs kwam in een korte tijd. Ik heb ze verder niet gelezen, maar het is maar een gokje. Als organisatie hoef ik niet 10x van dezelfde persoon te horen dat het een kut zaad etc. line-up is als je juist trots bent op wat je presenteert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:04 

Hardtraxxer

Ik zou serieus nog liever batterijzuur drinken dan dat ik een soortgelijke line up als die van zaterdag mee zou moeten maken...

Waarom draaien ze die line-up van zaterdag en zondag niet om... Die zaterdag line up sluit veel beter aan op house stage(s) die er dan op zondag is/zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:08 

Hardtraxx Elite

Khadber, ik betwijfel of die mensen zo super trots zijn op wat ze hier presenteren. Die mensen willen het grote publiek het naar de zin maken of zijn zelf zeer kortzichtig, want als ik een vrolijke festival line-up neer wil zetten kan ik na enig denkwerk toch echt iets beters neerzetten! Zitten ongetwijfeld wel leuke namen tussen voor iedereen maar dit is echt om te schamen. Als je graag een onderbouwing van die mening wil hebben mag je het zeggen, dan krijg je die. Vooralsnog denk ik dat het wel duidelijk is, omdat de meesten wel dezelfde mening delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:08 

JefQ schreef:
Ik zou serieus nog liever batterijzuur drinken dan dat ik een soortgelijke line up als die van zaterdag mee zou moeten maken...

Waarom draaien ze die line-up van zaterdag en zondag niet om... Die zaterdag line up sluit veel beter aan op house stage(s) die er dan op zondag is/zijn.

Ik denk omdat de meeste artiesten die we hier graag zouden willen zien geboekt staan op Fantasy Island. Zondag wordt zowiezo genieten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:12 

Hardtraxxer

Matige line-up. Mis een paar dikke namen waar ik op had gehoopt.
Staan gelukkig nog een paar boeiende namen zodat ik me nog kan vermaken.
Gelukkig ben ik er zondag ook zodat ik nog lekker los kan gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:14 

Hardtraxx Elite

normaal ben ik niet van de hardcore maar ben toch best benieuwd naar TOA. ff een kijkje nemen denk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:17 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
Khadber, ik betwijfel of die mensen zo super trots zijn op wat ze hier presenteren. Die mensen willen het grote publiek het naar de zin maken of zijn zelf zeer kortzichtig, want als ik een vrolijke festival line-up neer wil zetten kan ik na enig denkwerk toch echt iets beters neerzetten! Zitten ongetwijfeld wel leuke namen tussen voor iedereen maar dit is echt om te schamen. Als je graag een onderbouwing van die mening wil hebben mag je het zeggen, dan krijg je die. Vooralsnog denk ik dat het wel duidelijk is, omdat de meesten wel dezelfde mening delen.

Je zegt dus dat Kloontjes niet trots zijn op hun line-up omdat die niet in jouw straatje ligt? Dat vind ik dus nogal raar. Natuurlijk staat een organisatie achter een line-up die ze zelf in elkaar gesleuteld hebben. Dat het dan niet jouw line-up is kan prima. Intents is misschien dan niet jouw feest, maar iets wat meer op de (ik haat dat woord) "dagjesmensen" gericht. Staat dat je niet aan? Ander feestje zoeken, makkelijk zat.

Feestje verkoopt in 12 uur uit, dus aan de populariteit van intents zal het niet liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:20 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Ik denk omdat de meeste artiesten die we hier graag zouden willen zien geboekt staan op Fantasy Island. Zondag wordt zowiezo genieten ^^

Intents is wel heel erg veel soft spul inderdaad met een paar positieve uitschieters als G4H, The R3belz en Frequencerz. Fantasy is dan toch iets beter bezet met Zany, Crypsis, Chris One, Frontliner, Ran-D en natuurlijk zo'n beetje de meest populaire Brabander.. B-Front :cool:

Zelfs het biermerk is softer op Intents :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:49 

Main
Isaac gaat wss openen als ik het dan zo bekijk met een early set.
Avio & Frequenzerz Live is altijd lekker
Headhunterz weinig op aan te merken, laatste tijd goede sets en goede releases

rest van de main, mwoah, vind hem ietwat te gericht op dagjesvolk met die namen. Mis Zany/B-front

Scantraxx
G4H (niet live?) en Deepack zijn dan zover de enige namen die me wel okee lijken
De rest ken ik of nog niet/of heb ik niks mee.

T-Town
Toa, Amnesys en NS, de rest, is net als main redelijk commercieel.

Laatste area vind ik meer Pussy Lounge effect hebben, freestyle.

Mijn algemene mening:
Niet de beste Line-Up, maar voor het volk wat er op af komt een dag vol vermaak. Ze zullen de meeste nummers wel kennen en dan is hun dag al goed.
Uiteindelijk jammer voor degene die hadden gehoopt op beter, maar als je er echt zo mee in de maag zit... er zullen nu genoeg mensen zijn waaraan je je kaartje kwijt kan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:52 

Hardtraxx Veteran

Altijd respect voor de Kloontjes, maar had dit gewoon niet verwacht. Enige leuke 'verrassingen' zijn : Avio, Frequencerz, HHZ, Deepack, R3belz
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 01:57 

Hardtraxxer

Echt waar ik had me zo verheugd op een leuke line-up met enkele positieve verassingen. Maar dit is zooooo standaard :(
Ik zal mezelf uiteraard toch wel vermaken maar had liever wat namen gezien die je niet op elk groot festival ziet. Nouja laten we het er het beste van maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 07:21 

Hardtraxx Veteran

Geweldig dit, een keertje een lineup die niet een overkill aan 'raw' heeft en meteen dit soort gezeik :lol:
Te triest voor woorden is het eigenlijk. Ik vind het een vette lineup hoor :)

TOA op Intents! Om niet te spreken over D-Passion, Promo, Nosferatu, Noize Suppressor en Tha Playah.
Waar ik daarnaast beland, geen flauw idee.. Maar ik denk wel dat ik nog even bij mister Vince ga kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 09:27 

Hardtraxx Veteran

Stan, jij kijkt ook alleen/meer naar de Hardcore :P
Voor de hardstyle staat er gewoon niks wat 'Hard' is, op 3/4 namen naar. En zoals Khadber ook zei, Scantraxx overheerst hier de main wel iets te als je al een tent hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 11:35 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Geweldig dit, een keertje een lineup die niet een overkill aan 'raw' heeft en meteen dit soort gezeik :lol:
Te triest voor woorden is het eigenlijk. Ik vind het een vette lineup hoor :)

Gast. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 11:56 

Hardtraxx Veteran

JefQ schreef:

Haha altijd geniale opmerkingen van jou. :lol:

Rampestamper schreef:

Dacht dat melodie'tjes weer helemaal jou ding waren? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:53 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
Khadber, ik betwijfel of die mensen zo super trots zijn op wat ze hier presenteren.

De kloontjes hebben veel verstand van marketing, maar na mijn uitstapje naar wish ben ik er toch wel achter gekomen dat hun niet echt veel van de scene afweten. Niet dat dat een ramp is, kijk wat ze voor elkaar hebben gekregen. Hun concept is gewoon zo, dus die zijn zeker trots op wat ze presenteren. Daarnaast is dit ook allemaal vrijwilligers werk, ik vind het knap. Al komen de hardstyle fans niet meer, dan raakt het wel uitverkocht door plaatselijke bewoners.

Dit wordt gewoon een gezellig dagje, dus mij maakt het allemaal niet uit.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 59  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten