Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee is zelfde dag als Masters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 23:25 
 

Fuzzylogic schreef:
Nee is zelfde dag als Masters.

jonge, deetox staat hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sta dan bij Masters in de zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:25 
 
Hardtraxx Veteran

Hopelijk aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Website:

http://indi-cator.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zinan! Nog meer hardtraxxers aanwezig? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 23:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had graag aanwezig willen zijn, maar i.v.m. tentamens wordt dat hem niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wel zin in! :D Gezellig aanwezig met Banaanslak, Rik, Xtd, Henk-Jan en vast velen meer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ich bin dabei :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 03:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig. Heb er zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Hier wel zin in! :D Gezellig aanwezig met Banaanslak, Rik, Xtd, Henk-Jan en vast velen meer :D

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 11:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Extreem veel zin in! Helaas wel midden in mijn tentamenweken, maar dat nemen we op de koop toe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mini-meeting doen dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable:
Area 1: (Ijshockeyzaal)
22:00 - 23:00: Bass
23:00 - 00:00: Bass Modulators
00:00 - 01:00: Audiofreq
01:00 - 02:00: Frontliner
02:00 - 03:00: E-Force
03:00 - 03:30: Live: Frequencerz
03:30 - 04:30: B-Front
04:30 - 06:00: Adaro & Crypsis
06:00 - 07:00: G-Town Madness
MC: Apster

Area 2: (Freestyle)
23:00 - 00:15: Silvio Aquila
00:15 - 01:30: Luna
01:30 - 03:00: Pavo
03:00 - 04:00: Gizmo
04:00 - 05:00: Easy A & Rayzor
05:00 - 06:00: Darkraver
MC: Victor Sigma

Area 3: (The Rawstaurant)
MC: Triggah
22:00-22:45 Demian
22:45-23:30 Twin Towers
23:30-00:30 Vecino & ArmenianBoy
00:30-01:15 Clock Kid
01:15-02:00 B-Stylez
02:00-03:15 Solutio & The I’s
03:15-04:15 Deetox
04:15-05:30 Degos & Re-Done
05:30-06:15 Diabolic
06:15-07:00 Eluzive

Zo vet om hier te gaan afsluiten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hm dat wordt keuzes maken :(
Als mijn vrienden nog niet naar huis willen gooi ik m'n laatste energie er bij jou nog even uit, Gill :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gill nu al meer naam dan de gevestigde namen _O_ hahaha. Nee ik kom ook lekkah supporteren! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Hm dat wordt keuzes maken :(
Als mijn vrienden nog niet naar huis willen gooi ik m'n laatste energie er bij jou nog even uit, Gill :D


Top :D

Ruubiie schreef:
Gill nu al meer naam dan de gevestigde namen _O_ hahaha. Nee ik kom ook lekkah supporteren! :D


Hahah. Gezellig Ruben =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Niet meer aanwezig :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Ich bin dabei :D


Yay :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin IN :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Zin IN :D

Woei :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

succes en veel plezier met het draaien G1LL! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 03:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 10:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poehh! Wat een zin heb ik hierin! Lekker afsluiten bij Gill :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten