Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kings Of Core - Massive Fury
Zaterdag 4 april 2015
22:00-07:00
Sportcentrum Kardinge, Groningen

Prijzen
Fase 1:€17,50(uitverkocht)
Fase 2:€20,00(uitverkocht)
Fase 3:€22,50(uitverkocht)
Regular:€27,50

Line-up:
Angerfist
Tha Playah
Dr. Peacock
Ministry of Distortion (Contest Winner)
Partyraiser vs F.Noize
Wasted Mind vs Noize Supressor
Bodyshock vs Dyprax
N-Vitral vs Dither
MC Drip
MC Mozhard
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

22:00-23:00 Ministry of Distortion
23:00-01:00 Dyprax vs Bodyshock
01:00-02:00 Noize Suppressor vs Wasted Mind
02:00-03:00 Tha Playah
03:00-04:00 Partyraiser vs F. NøIzE
04:00-05:00 Angerfist
05:00-06:00 N-Vitral vs Dither
06:00-07:00 Dr Peacock
Mc: Drip
Mc: Mozhard
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat het zo ver is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 20:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Jammer dat het zo ver is :(

Je moet t er voor over hebben om zo'n geweldige opener te zien :love: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kings of core heeft wel mooie feesten altijd met de outdoor en in huize maas :thumbsup: Maar helaas deze editie op de nieuwe locatie niet aanwezig, Qapital heeft voorrang
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 22:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paar van mn vrienden willen me heel graag mee hebben maar ik heb het niet zo met hardcore. En al helemaal niet met die uptempo meuk van de laatste tijd. En dan hebben we ook nog industrial waar ik niks mee kan en frenchcore waar ik echt van ga kotsen. Moet wel een hele dikke financiele meevaller krijgen wil ik besluiten mee te gaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Paar van mn vrienden willen me heel graag mee hebben maar ik heb het niet zo met hardcore. En al helemaal niet met die uptempo meuk van de laatste tijd. En dan hebben we ook nog industrial waar ik niks mee kan en frenchcore waar ik echt van ga kotsen. Moet wel een hele dikke financiele meevaller krijgen wil ik besluiten mee te gaan :lol:

Ik heb nog een gastenlijstplek over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Bever schreef:
Paar van mn vrienden willen me heel graag mee hebben maar ik heb het niet zo met hardcore. En al helemaal niet met die uptempo meuk van de laatste tijd. En dan hebben we ook nog industrial waar ik niks mee kan en frenchcore waar ik echt van ga kotsen. Moet wel een hele dikke financiele meevaller krijgen wil ik besluiten mee te gaan :lol:

Ik heb nog een gastenlijstplek over :P

Misschien.... Kan je me een pm sturen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 16:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dus dan ga je naar een feest waar je totaal geen affiniteit met de muziek hebt die er gedraaid wordt? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Dus dan ga je naar een feest waar je totaal geen affiniteit met de muziek hebt die er gedraaid wordt? :huh:

Ik ga voor een leuke avond met mn vrienden, en ik vind heus niet alles kut :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bever schreef:
ik heb het niet zo met hardcore. En al helemaal niet met die uptempo meuk van de laatste tijd. En dan hebben we ook nog industrial waar ik niks mee kan en frenchcore waar ik echt van ga kotsen.


Ja nee dit is dan echt wat voor jou :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Angerfist, Tha Playah en Noize Suppressor vind ik wel leuk :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten