Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 13:16 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
succes en veel plezier met het draaien G1LL! :D

Tnx man :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 14:54 

Hardtraxx Addict

Ooohooooo wat baal ik dat ik hier niet heen kan i.v.m. tentamens volgende week :( Indicator is by far 't vetste HS concept van 't Noorden. Hoef ik eens niet 2 uur in de trein te gaan zitten om ergens bij te kunnen zijn, kan ik niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 16:05 

Hardtraxxer

Afgelopen week vol lopen knallen om mijn tentamens voor volgende week te kennen, zodat ik gewoon lekker hier heen kan! Ik weet niet of het mijn verstandigste keuze is, maar goed ik wil dit meemaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 21:12 

Hardtraxx Addict

Hmm, eigenlijk een thuiswedstrijd en maten gaan wel hoor ik net. Iemand nog een kaartje over? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 15:46 

Hardtraxx Addict

Heb me wel vermaakt maar kwam voornamelijk door de gezelligheid. Geluid in zaal 3 was erg kut, ben daar ook niet veel geweest. Geluid in zaal 1 boven verwachting en richting het einde goed hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 17:59 

Hardtraxx Veteran

Vet feestje, met een aantal positieve en negatieve punten.

Allereerst kostte het zo'n 40 minuten om binnen te komen. Had wel verwacht dat er een rij zou staan maar dit duurde me echt te lang. Weet niet of het bij iedereen zo was maar het fouilleren etc. was een lachtertje ''Heb je drugs bij je?" "Ehh nee.'' ''Oke, loop maar door.'' :lol: Toen we eenmaal binnen waren zag ik dat er ook een enorme rij bij de muntenverkoop stond. Dus gingen we eerst maar een kluisje halen. Maar de kluisjes waren al op! Er stonden echt 600 kleine kluisjes ofzo. Toen dachten we: nou, dan gaan we wel naar de garderobe. Maar die was er niet! Sta je dan met je jas.

Nou ja, eerst maar even de boel verkennen. Het eerste wat me opviel was het slechte geluid in Area 3. Het stond zo fucking zacht en er mistte kracht. Area 1 was dan wel weer meer dan prima. Stage zag er gruwelijk uit, genoeg ruimte om los te gaan, maar op het begin van de avond leek het geluid ook wat zacht te staan (wat later wel beter werd). Area 2, het zwembad. Moet zeggen dat dat echt gewoon vet is. :D Hoewel er niet heel veel mensen het water ingingen vond ik het toch een leuke toevoeging van het feest.

Maar weer terug om te kijken of we onze spullen kwijt konden. Ze hadden een soort van garderobe geïmproviseerd met vuilniszakken ( >.< ), en het lef dat ze er 5 euro voor durfden te vragen. WTF. Maarja, we hadden geen keus en konden eindelijk beginnen met feesten. Ondertussen was het al 2 uur. Eerst maar een kijkje nemen bij E-Force. Daar even een halfuurtje opgewarmd. Wat me opviel was hoe rustig het publiek was. Had het gevoel dat ik de enige was die wat los ging. Daarna even bij Solutio & The I's gekeken. Ze draaiden echt fucking heerlijk maar echt jammer van het geluid waardoor je er gewoon niet lekker van kan genieten. :(

Daarna Deetox, een set waar ik altijd wel naar uitkijk. Beginnen met Android, heerlijk. Verder nog oa. Exit Mind & Zirkum - The Shadow gehoord (vet dat je 'm draaide :D ), Welcome, Violence en Environment (Delete Remix). Heerlijke set. Maar wederom kwam door het slechte geluid het niet lekker door. Toch prima vermaakt. Nog even blijven staan bij Degos & Re-Done die ook gruwelijk draaiden, maar was echt zat van het geluid in Area 3 dus ben maar naar Area 1 gegaan voor het laatste stuk van B-Front. En hoor je meteen Who Wants This! :worship: Verder nog een boel andere vette platen gehoord maar kan me zo niet meer herinneren welke :P . Zat er op dat moment lichamelijk wat doorheen, en zijn we maar naar het zwembad gegaan om daar even op te laden. Heerlijk relaxt sfeertje daar.
Toen nog even wat gegeten en naar Adaro vs. Crypsis gegaan, wat ook weer heerlijk ging. Man, wat is God's Child toch heerlijk ^^ Verder nog even weer bij Area 3 geweest en zijn 6:40 naar huis gegaan.

Na een stroef begin toch wel een erg vette avond gehad. Dikke sets, veel bekenden, aantal Hardtraxxers gesproken. Ja, was vet :)

++ Deetox, B-Front, Adaro vs. Crypsis, Solutio & The I's
+ Degos & Re-Done, E-Force
+ Eten & drinken ging allemaal lekker snel
+ Area 1 en Area 2
- Bekertje water voor 2,50
-- Entree/kluisjes/garderobe
-- Geluid in Area 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 18:05 

Donateur

Hahah 't wordt echt met de week erger
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 20:03 

Hardtraxxer

Prima feest gehad. Maar dit kwam echt volledig door de gezelligheid en vette setjes.

Het geluid in area 3.. Schandalig. Op 5 meter afstand van de booth kon je gewoon normaal met elkaar praten. Zo zacht stond het..

Afgesloten bij Gill. Draaide een heerlijk setje, jammer van het geluid en dat het zo rustig was.

Over de kluisjes zal ik maar geen woorden vuil maken haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 20:53 

Hardtraxx Addict

Toch nog even gegaan, prima feest qua artiesten en setjes, maar organisatorisch echt belabberd geregeld. Dat ze zoveel geld durven vragen met zulke wachtrijen, te weinig kluisjes en het werkelijk dramatische geluid in Area 3.

Vooral dat laatste stoorde me wel echt, ging toch wel voornamelijk voor de namen die daar stonden. Maar ondanks dat wel goed vermaakt in Area 1. Met name B-Front draaide een erg lekker setje (volgens mij ook een half uur langer dan gepland) en er was meer dan genoeg ruimte om een beetje los te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 21:07 

Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:
Vet feestje, met een aantal positieve en negatieve punten.

Allereerst kostte het zo'n 40 minuten om binnen te komen. Had wel verwacht dat er een rij zou staan maar dit duurde me echt te lang. Weet niet of het bij iedereen zo was maar het fouilleren etc. was een lachtertje ''Heb je drugs bij je?" "Ehh nee.'' ''Oke, loop maar door.'' :lol: Toen we eenmaal binnen waren zag ik dat er ook een enorme rij bij de muntenverkoop stond. Dus gingen we eerst maar een kluisje halen. Maar de kluisjes waren al op! Er stonden echt 600 kleine kluisjes ofzo. Toen dachten we: nou, dan gaan we wel naar de garderobe. Maar die was er niet! Sta je dan met je jas.

Nou ja, eerst maar even de boel verkennen. Het eerste wat me opviel was het slechte geluid in Area 3. Het stond zo fucking zacht en er mistte kracht. Area 1 was dan wel weer meer dan prima. Stage zag er gruwelijk uit, genoeg ruimte om los te gaan, maar op het begin van de avond leek het geluid ook wat zacht te staan (wat later wel beter werd). Area 2, het zwembad. Moet zeggen dat dat echt gewoon vet is. :D Hoewel er niet heel veel mensen het water ingingen vond ik het toch een leuke toevoeging van het feest.

Maar weer terug om te kijken of we onze spullen kwijt konden. Ze hadden een soort van garderobe geïmproviseerd met vuilniszakken ( >.< ), en het lef dat ze er 5 euro voor durfden te vragen. WTF. Maarja, we hadden geen keus en konden eindelijk beginnen met feesten. Ondertussen was het al 2 uur. Eerst maar een kijkje nemen bij E-Force. Daar even een halfuurtje opgewarmd. Wat me opviel was hoe rustig het publiek was. Had het gevoel dat ik de enige was die wat los ging. Daarna even bij Solutio & The I's gekeken. Ze draaiden echt fucking heerlijk maar echt jammer van het geluid waardoor je er gewoon niet lekker van kan genieten. :(

Daarna Deetox, een set waar ik altijd wel naar uitkijk. Beginnen met Android, heerlijk. Verder nog oa. Exit Mind & Zirkum - The Shadow gehoord (vet dat je 'm draaide :D ), Welcome, Violence en Environment (Delete Remix). Heerlijke set. Maar wederom kwam door het slechte geluid het niet lekker door. Toch prima vermaakt. Nog even blijven staan bij Degos & Re-Done die ook gruwelijk draaiden, maar was echt zat van het geluid in Area 3 dus ben maar naar Area 1 gegaan voor het laatste stuk van B-Front. En hoor je meteen Who Wants This! :worship: Verder nog een boel andere vette platen gehoord maar kan me zo niet meer herinneren welke :P . Zat er op dat moment lichamelijk wat doorheen, en zijn we maar naar het zwembad gegaan om daar even op te laden. Heerlijk relaxt sfeertje daar.
Toen nog even wat gegeten en naar Adaro vs. Crypsis gegaan, wat ook weer heerlijk ging. Man, wat is God's Child toch heerlijk ^^ Verder nog even weer bij Area 3 geweest en zijn 6:40 naar huis gegaan.

Na een stroef begin toch wel een erg vette avond gehad. Dikke sets, veel bekenden, aantal Hardtraxxers gesproken. Ja, was vet :)

++ Deetox, B-Front, Adaro vs. Crypsis, Solutio & The I's
+ Degos & Re-Done, E-Force
+ Eten & drinken ging allemaal lekker snel
+ Area 1 en Area 2
- Bekertje water voor 2,50
-- Entree/kluisjes/garderobe
-- Geluid in Area 3

Dramatisch geluid maar toch meer dan de helft van de avond in Area 3 gehangen, zegt dat genoeg over het feest? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 23:48 

Hardtraxxer

Ik heb me uitstekend vermaakt gister! Hing een goede sfeer op het feest en de setjes waren meer dan behoorlijk! Geluid op de main stage was dikke prima en ook het decor/lasers was meer dan in orde. Wat ook fijn was dat je lekker de ruimte had om flink uit je dak te gaan. Maar inderdaad bovengenoemde punten over de rij bij de ingang, kluisjes en af en toe wat mak publiek waren de smetpuntjes van de avond. Maar ik kan me daar niet te lang druk om maken, omdat ik volledig uit mijn dak ben gegaan gister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 11:40 

Hardtraxx Veteran

Area 1 zag er heel vet uit, was groot, aardig druk en had vrij goed geluid. Jammer dat daar weinig artiesten stonden die boeiend waren.

Area 2 met het zwembad was echt een geniale setting. De Early Hardstyle van Luna & Pavo was lekker. En later ook optimaal vermaakt bij de Early Hardcore hitjes van Darkraver met Henk-Jan, Mandy, David en Thijs in het water :lol:

Area 3 heeft helaas het feest een beetje verpest. Het had een geniaal feest kunnen zijn als daar beter geluid was geweest (waardoor er ook meer mensen zouden blijven staan enz enz). Als je toch voornamelijk naar het feest gaat voor deze area is dat wel teleurstellend.

Overall een leuk feest, afgezien van de wachtrij en area 3 ook goed georganiseerd. :)

Basshunterzz schreef:
Dramatisch geluid maar toch meer dan de helft van de avond in Area 3 gehangen, zegt dat genoeg over het feest? :P

Zegt meer over de andere artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 18:38 

Hardtraxx Veteran

Prima vermaakt, toch jammer van het geluid (zoals veel al gezegd) in area 3.

Aantal tracks die ik heb gedraaid, niet in deze volgorde:
The Prophet & Zatox - Spin Me Up
Zany - Psychedelic Trip
B-Front & Titan - Haunted
Density - Specymen
B-Front & Slim Shore - Scary Noises
Delete - Syndrome
Genox - Black Is...
Wavolizer & Thera - Done With My Stash
Klos & Eluzive - The Funky Shit Tool
Phrantic & Deetox - Contact (Test)
Phrantic - Overdose
The Machine & Chris One - Never Fall Asleep
Donkey Rollers - Justice 4 All
Ran-D & Adaro - Under Attack
Furyan & Neophyte - Precious Pain
Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix)
Unexist - Attack (Remasterd) (klein stukje :P )

Wilde nog wat andere tracks draaien, maar m'n cd spelers wilde wat tracks niet pakken op de cd speler (geen idee waarom niet). Ook de A, B en C knoppen deden 't niet waardoor ik mijn ingestelde cue points niet kon gebruiken. Heb zo even niet uitgezocht hoe het kwam, maakte verder ook niet uit. Heb 't naar m'n zin gehad, heb m'n best gedaan en denk dat ik nog een leuke set heb neergezet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 20:33 

Hardtraxx Veteran

Heb helaas maar iets van 20 min. van je set mee kunnen krijgen, m'n vrienden wilden naar huis. Maar ging wel lekker :D :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 20:38 

Hardtraxx Veteran

In ieder geval baas voor het draaien van Forgotten Moments remix :loving: Precious Pain snap ik dan weer niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 12:06 

Hardtraxxer

Forgotten Moments :worship: Heerlijke plaat.

Kan iemand zich nog wel herinneren wat voor platen B-Front ongeveer gedraaid heeft? Ik weet alleen nog dat ik helemaal uit m'n pan ging, maar kan me niks anders dan Undiscovered herinneren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 17:26 

Hardtraxx Veteran

thmn schreef:
Forgotten Moments :worship: Heerlijke plaat.

Kan iemand zich nog wel herinneren wat voor platen B-Front ongeveer gedraaid heeft? Ik weet alleen nog dat ik helemaal uit m'n pan ging, maar kan me niks anders dan Undiscovered herinneren..

De enige drie die ik me nog kan herinneren zijn Undiscovered, Zany & Beholder - Who Wants This en RR - The Resurrected Soul.
Ben echt slecht in het onthouden van tracks op een feest, en ik ben er altijd nuchter. :P
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten