Vet feestje, met een aantal positieve en negatieve punten.
Allereerst kostte het zo'n 40 minuten om binnen te komen. Had wel verwacht dat er een rij zou staan maar dit duurde me echt te lang. Weet niet of het bij iedereen zo was maar het fouilleren etc. was een lachtertje ''Heb je drugs bij je?" "Ehh nee.'' ''Oke, loop maar door.''

Toen we eenmaal binnen waren zag ik dat er ook een enorme rij bij de muntenverkoop stond. Dus gingen we eerst maar een kluisje halen. Maar de kluisjes waren al op! Er stonden echt 600 kleine kluisjes ofzo. Toen dachten we: nou, dan gaan we wel naar de garderobe. Maar die was er niet! Sta je dan met je jas.
Nou ja, eerst maar even de boel verkennen. Het eerste wat me opviel was het slechte geluid in Area 3. Het stond zo fucking zacht en er mistte kracht. Area 1 was dan wel weer meer dan prima. Stage zag er gruwelijk uit, genoeg ruimte om los te gaan, maar op het begin van de avond leek het geluid ook wat zacht te staan (wat later wel beter werd). Area 2, het zwembad. Moet zeggen dat dat echt gewoon vet is.

Hoewel er niet heel veel mensen het water ingingen vond ik het toch een leuke toevoeging van het feest.
Maar weer terug om te kijken of we onze spullen kwijt konden. Ze hadden een soort van garderobe geïmproviseerd met vuilniszakken (

), en het lef dat ze er 5 euro voor durfden te vragen. WTF. Maarja, we hadden geen keus en konden eindelijk beginnen met feesten. Ondertussen was het al 2 uur. Eerst maar een kijkje nemen bij E-Force. Daar even een halfuurtje opgewarmd. Wat me opviel was hoe rustig het publiek was. Had het gevoel dat ik de enige was die wat los ging. Daarna even bij Solutio & The I's gekeken. Ze draaiden echt fucking heerlijk maar echt jammer van het geluid waardoor je er gewoon niet lekker van kan genieten.

Daarna Deetox, een set waar ik altijd wel naar uitkijk. Beginnen met Android, heerlijk. Verder nog oa. Exit Mind & Zirkum - The Shadow gehoord (vet dat je 'm draaide

), Welcome, Violence en Environment (Delete Remix). Heerlijke set. Maar wederom kwam door het slechte geluid het niet lekker door. Toch prima vermaakt. Nog even blijven staan bij Degos & Re-Done die ook gruwelijk draaiden, maar was echt zat van het geluid in Area 3 dus ben maar naar Area 1 gegaan voor het laatste stuk van B-Front. En hoor je meteen Who Wants This!

Verder nog een boel andere vette platen gehoord maar kan me zo niet meer herinneren welke

. Zat er op dat moment lichamelijk wat doorheen, en zijn we maar naar het zwembad gegaan om daar even op te laden. Heerlijk relaxt sfeertje daar.
Toen nog even wat gegeten en naar Adaro vs. Crypsis gegaan, wat ook weer heerlijk ging. Man, wat is God's Child toch heerlijk

Verder nog even weer bij Area 3 geweest en zijn 6:40 naar huis gegaan.
Na een stroef begin toch wel een erg vette avond gehad. Dikke sets, veel bekenden, aantal Hardtraxxers gesproken. Ja, was vet
++ Deetox, B-Front, Adaro vs. Crypsis, Solutio & The I's
+ Degos & Re-Done, E-Force
+ Eten & drinken ging allemaal lekker snel
+ Area 1 en Area 2
- Bekertje water voor 2,50
-- Entree/kluisjes/garderobe
-- Geluid in Area 3