Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo goed als zeker aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
kakabeeyo schreef:
Ik zou ook wel heen willen , maar niemand wil met me mee :cry:

ook makkelijk bereiken met OV? :$

Ja, trein naar CS en vanaf daar bus naar Kardinge :P Gaat regelmatig


Ook na het einde? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:32 
 
Hardtraxx Addict

kakabeeyo schreef:
M-arijn schreef:
kakabeeyo schreef:
Ik zou ook wel heen willen , maar niemand wil met me mee :cry:

ook makkelijk bereiken met OV? :$

Ja, trein naar CS en vanaf daar bus naar Kardinge :P Gaat regelmatig


Ook na het einde? :P

Ik weet de eindtijd niet maar ik denk dat daar wel iets voor geregeld gaat worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Area 1
Crypsis vs Adaro
B-Front
Frontliner
Frequencerz (live)
Audiofreq
Bass Modulators
E-Force
G-Town Madness
Winnaar Indicator DJ-Contest
MC: Apster

Area 2
Pavo
Gizmo
Silvio Aquila
Luna
Easy A &­ Rayzor
Mystery Guest
MC: Triggah

Area 3
Solutio & The I's
Deetox
Degos &­ Re-Done
Clock Kid
Diabolic
Vecino & ArmenianBoy
Contester 1
Contester 2
Contester 3
MC: Resurrection
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:33 
 
Hardtraxx Addict

Leuke lineup :) Blij dat ik 'n early bird heb gehaald!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet dat Clock Kid er staat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Binnenkort maar eens een kaartje halen. De datum klopt ook niet helemaal in de tt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette line-up hier ben ik bij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
M-arijn schreef:
kakabeeyo schreef:
Ik zou ook wel heen willen , maar niemand wil met me mee :cry:

ook makkelijk bereiken met OV? :$

Ja, trein naar CS en vanaf daar bus naar Kardinge :P Gaat regelmatig


Ook na het einde? :P

Anders loop je even naar het UMCG. Gaan altijd bussen daarvandaan naar CS ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

twilightforce schreef:
Anders loop je even naar het UMCG. Gaan altijd bussen daarvandaan naar CS ;-)


hoelang is dat lopen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 18:17 
 
Hardtraxxer

kakabeeyo schreef:
Ik zou ook wel heen willen , maar niemand wil met me mee :cry:

ook makkelijk bereiken met OV? :$

Wel oppassen hoor, ik hoorde dat er in deze locatie vaak mensen zijn die je zomaar XTC aanbieden. ROMMEL!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sta ook in de line-up :) . In de 3e area!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd man! Niks mis mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 19:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
kakabeeyo schreef:
Ik zou ook wel heen willen , maar niemand wil met me mee :cry:

ook makkelijk bereiken met OV? :$

Wel oppassen hoor, ik hoorde dat er in deze locatie vaak mensen zijn die je zomaar XTC aanbieden. ROMMEL!


Ga weg ouwe stalker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
twilightforce schreef:
Anders loop je even naar het UMCG. Gaan altijd bussen daarvandaan naar CS ;-)


hoelang is dat lopen? :P

Ik denk 20 minuten. Het is 10 minuten fietsen naar Kardinge hiervandaan.
Maar ik weet dat er een P+R bij het Kardinge zit dus ik denk dat het wel snor zit met OV ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Gefeliciteerd man! Niks mis mee :)


Tnx ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik sta ook in de line-up :) . In de 3e area!

Als de timetable het toestaat kom ik wel even een kijkje nemen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
G1LL schreef:
Ik sta ook in de line-up :) . In de 3e area!

Als de timetable het toestaat kom ik wel even een kijkje nemen :D


Top :) .

Ook voor meer mensen: Verzoekjes mogen altijd. Het duurt nog lang, maar kom maar op :P . Even in PB of FB ofzo, niet hieronder spammen als je verzoekjes ofzo hebt :) .

Heb d'r erg veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

Waz met de datum in de OP? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 22:41 
 
Hardtraxxer

wanneer is de timetable bekend dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 22:46 
 
Hardtraxxer

kakabeeyo schreef:
Ik zou ook wel heen willen , maar niemand wil met me mee :cry:

ook makkelijk bereiken met OV? :$



je kan wel met ons mee xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 22:48 
 

kakabeeyo schreef:
Area 3
Solutio & The I's
Deetox
Degos &­ Re-Done
Clock Kid
Diabolic
Vecino & ArmenianBoy
Contester 1
Contester 2
Contester 3
MC: Resurrection



Dit ziet er interessant uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elke stage ziet er goed uit, vette line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 22:54 
 

Fuzzylogic schreef:
Elke stage ziet er goed uit, vette line-up.

optie nemen?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten