Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Jeetje, wat ben jij vervelend Davey.
Het gaat bij jou altijd over dippen en al dat getroll.

Word je nou niet moe van jezelf? :/

Jawel, ik word heel vaak moe van mezelf. Maar dan ga ik slapen en dan heb ik weer genoeg energie om te trollen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Olijfboompje schreef:
Jeetje, wat ben jij vervelend Davey.
Het gaat bij jou altijd over dippen en al dat getroll.

Word je nou niet moe van jezelf? :/

Jawel, ik word heel vaak moe van mezelf. Maar dan ga ik slapen en dan heb ik weer genoeg energie om te trollen :yay:

Vervelende trol ben je!

Een hele vervelende! Ik ga het je echt enorm vaak zeggen de volgende keer.

Gij vervelende trol!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 22:22 
 

slapen is voor apen heuujjj inkakken is bijpakken heuujjj dippen is voor plofkippen heeuujjj
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
slapen is voor apen heuujjj inkakken is bijpakken heuujjj dippen is voor plofkippen heeuujjj

Je hebt wel door dat je op je verkeerde account zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 22:27 
 

Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:
slapen is voor apen heuujjj inkakken is bijpakken heuujjj dippen is voor plofkippen heeuujjj

Je hebt wel door dat je op je verkeerde account zit?

Oh shit, dacht dat ik op [v.d.k.]Banaanzlaq[ghb]:vaag: zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 22:46 
 
Hardtraxx Addict

Wout1997 schreef:
Firetrap schreef:
Als hij de laatste 90 minuten speciaal gaat maken, zou het raar zijn als hij opent.

Tenzij het feest 90 minuten duurt

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 12:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Timetable:
22:30-23:30 Nowaxx
23:30-01:00 Genius
01:00-02:30 Isaac
02:30-04:00 E-Force
04:00-05:30 Thera

Zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb de kaartjes, zou graag willen gaan, maar ondanks dat ik er een kwartier vandaan woon, geen vervoer kunnen vinden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi, fiets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Taxi, fiets?

Taxi word me iets te duur (20 heen, 20 terug) en ik ga niet een uur heen en een uur terug fietsen voor alleen Thera (En een beetje E-Force) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Nando schreef:
Taxi, fiets?

Taxi word me iets te duur (20 heen, 20 terug) en ik ga niet een uur heen en een uur terug fietsen voor alleen Thera (En een beetje E-Force) :P


Waar moet je vandaan komen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
patrickjeb schreef:
Nando schreef:
Taxi, fiets?

Taxi word me iets te duur (20 heen, 20 terug) en ik ga niet een uur heen en een uur terug fietsen voor alleen Thera (En een beetje E-Force) :P


Waar moet je vandaan komen dan?

Maurik, is een 15km van Culemborg af
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aah ok :). Ik zie op GoogleMaps dat het de andere kant op is. Woon zelf tegenwoordig in Hoornaar (Onder Gorinchem)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten