Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BASIC INFO:
Party: Inception - The Space Edition
Date: 15 september 2012 / 22:30-05:30
Presale: € 17,50 / doorsale: € 25,-
Minimum age: 18 yrs
Afbeelding


Je had hem intussen natuurlijk al in je agenda staan? Hardstyle is back once again in Crystal Venue op zaterdag 15 september. Keiharde knallers en original hardstyle sounds staan je te wachten. Nog net voor de vakantie daalde uit de buitenste ring van het zonnestelsel de line-up op je neer. En dat is wel even wat! De echte hardstyle liefhebber is spontaan zwevend naar zijn vakantiebestemming geweest. The force is strong in these ones! Kom je net terug? dan hier nog eens de line-up en wat extra info.

Line up Inception Space Edition:
    Nowaxx
    Genius
    Isaac
    E-force
    Thera
    Mc UB

Weet je het nog? De vorige keer? Je was er toch wel bij? Misschien sta je nog op één van deze foto's:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding


Tickets to space are still available
Je had natuurlijk al gelezen dat de Early Bird tickets uitverkocht waren. Iedereen wil deze 'first contact' met een alien lifeform natuurlijk van dichtbij meemaken. Maar je bent nog niet te laat! Voor € 17,50 ben je al in het bezit van een voucher die toegang geeft tot het hoofd-dek van de HMS Inception. Waar je ze kunt halen?

Presale adressen:
Paylogic
Primera
Er zijn een beperkt aantal kaarten verkrijgbaar via Vakantieveilingen.nl

Inception – The Space Edition belooft op voorhand al een geweldig hardstyle spektakel te worden. Het schijnt dat zelfs Darth Vader een paar snipperdagen heeft opgenomen op de Death Star om hier toch vooral bij te kunnen zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een leuke line-up misschien wel weer aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegelijk met Ground Zero, dus sowieso niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Tegelijk met Ground Zero, dus sowieso niet.


Oh ja! Mmmmmh, mocht Ground Zero het niet worden, deze nog als optie dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 14:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

The Space Edition?

Sowieso gaat Chukkels hierheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
The Space Edition?

Sowieso gaat Chukkels hierheen.

Nope. Ik ben nog nooit onder invloed van wat dan ook (behalve Red Bull) in de Crystal Venue geweest en dat zal voorlopig ook niet gebeuren. Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 14:39 
 
Hardtraxx Elite

Helaas is het dan ook Ground zero ik weet waar ik heen ga!
Vorige editie was trouwens best leuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Tegelijk met Ground Zero, dus sowieso niet.


Braaf :P

Voor mij idem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit kan een mooi alternatief zijn als GZ niet doorgaat.
Overigens zou die datum ook nog wel eens de opening van het nieuwe Matrixxseizoen kunnen zijn in de vorm van een XXlerator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Tegelijk met Ground Zero, dus sowieso niet.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kluisjes? Crystal Venue?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Kluisjes? Crystal Venue?

Kan ik me idd ook niet meer herinneren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Kluisjes? Crystal Venue?


Klopt, is gewoon de standaard info haha, net als 18+ :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 21:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was wel grappig, daarnaast een teringeind rijden en veel koekwaus publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 00:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Was wel grappig, daarnaast een teringeind rijden en veel koekwaus publiek.

Jij hebt effe een tijdmachine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De vorige. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schopje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 13:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

En dus ook niet tegelijk met GZ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andere is van organisator.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten