Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 13:58 
 
Organisator

Check the flyer:
Afbeelding
http://www.facebook.com/iconcyndium?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd of ik het volhoud tot na half 11. ^^

En zo niet, ga ik wel naar de buren op Hardclassics :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker aanwezig, kaarten al binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hierbij de Time -Table voor deze zaterdag (16-02-'13): ICON - The Outside Agency at Rhone Warehouse , Amsterdam.

Verdere info omtrent het evenement zal morgen bekent gemaakt worden.

22:00 - 23:00 Semiomime (Electro set)
23:00 - 00:00 Cherry Cocaine vs. TRILT (Electro set)
00:00 - 01:30 The Outside Agency (Industrial / Genosha Set)
01:30 - 02:30 X-Factor (Oldschool/Early Rave Set)
02:30 - 04:00 Eye-D & DJ Hidden (Dnb Set)
04:00 - 06:00 The Outside Agency (Crossbreed & Faster Set)

Wat is Genosha in vredesnaam? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.discogs.com/label/Genosha+Recordings

Schaam je :P

Maar dit gaat zo vet worden :D Mooi lang TOA en Eye-D & Hidden ook, zoals verwacht :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
http://www.discogs.com/label/Genosha+Recordings

Schaam je :P

Maar dit gaat zo vet worden :D Mooi lang TOA en Eye-D & Hidden ook, zoals verwacht :yay:

Ja, week veel. Ik interesseer me niet in TOA en hun geschiedenis xd

Gelukkig maar anderhalf uur industrial TOA, andere stijlen kan ik veel meer waarderen ^^

Laatste 2 uurtjes worden wel bazig hoop ik. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Platen als







en



Boeien je niet? (om eens wat te noemen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Momenteel erg into het spul van Hidden's albums zoals The Dreamer, Drawn In, The Devil's Instant.. ik heb zoveel zin in dit feest :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 11:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wat voor early rave ze draaien. Waarschijnlijk ook allemaal van die vage duistere shit, jammer dat ik daar niks mee kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik dat ze onder de TOA alias lekker lang draaien. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:

Wat is Genosha in vredesnaam? xd


Dude :oh: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 11:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Semiomime draait toch geen electro? :P Eerder IDM en Modern Klassiek. Hoop ooit nog eens een keer zo'n setje mee te kunnen pakken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Modern klassiek?

Zoiets?



xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Modern klassiek?

Zoiets?



xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 11:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Volgens mij valt dit onder MK:


Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Semiomime draait toch geen electro? :P Eerder IDM en Modern Klassiek. Hoop ooit nog eens een keer zo'n setje mee te kunnen pakken :$

Dit is wat Hidden op partyflock zei:

Citaat:
IDM set, zeg maar. Als Semiomime mix ik IDM met electro en dubstep op een Semiomime manier. Ik heb nog een nieuw liedje gemaakt voor Mindtrick dus dat zal ik die avond ook draaien. En tja... dat nummer is 140 bpm maar om nu te zeggen dat het dubstep is, is een beetje vergezocht. ­
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Volgens mij valt dit onder MK:

Dan kun je net zo goed naar een concert van Wibi Soerjadi gaan ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen, eerste keer alleen naar een feest.. Ben benieuwd hoe dat bevalt! Aan de muziek zal het niet liggen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Kaartje binnen, eerste keer alleen naar een feest.. Ben benieuwd hoe dat bevalt! Aan de muziek zal het niet liggen ^^

Nice gezellig man :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker even dansje doen ^^ Heb er godverdomme zin in godverdomme :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 00:00 
 

have fun jongens! ben dr helaas niet bij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 01:11 
 
Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Chukkels schreef:

Wat is Genosha in vredesnaam? xd


Dude :oh: :lol:


Niet iedereen is into industrial ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

Hoezo niet? Industrial is de bomb man
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Hoezo niet? Industrial is de bomb man

sow egt wel !!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me optimaal vermaakt in ieder geval :) De early set had van mij niet per se gehoeven, maar was geen straf om er naar te luisteren. Maar 13,50 voor 5 munten?

Wat stond dat geluid trouwens hard joh :oh: En juist dan vergeet ik m'n oordoppen :thumbdown: Weinig last van gehad verder gelukkig.

Wat een heerlijk relaxte mensen liepen hier rond zeg, lekker sfeertje! Alle aanwezigen van hier ook bedankt :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten