Ik vond het echt geniaal! Locatie had ik sowieso weinig van verwacht, kleinschalig industrieel warenhuisje waar je lekker kan dansen, nou prima. Toen we binnen kwamen stond het geluid al loeihard. Verder heb ik er op het feest totaal geen last van gehad, had gewoon mijn Exinore 15 db in en vond het geluid prima, misschien een beetje overkill maar niet storend.
Die eerste TOA set was echt vetjes, heerlijke plaatjes voorbij horen komen, erg fijn allemaal. Die early rave was echt niet aan mij besteed, wat een zooi

Lekker op de hangzakken gelegen en Dakpan zitten pesten. Was toen helemaal ingekakt en dacht niet dat ik nog op gang zou komen.
De Eye-D & Hidden set begon toen en al de aussiegabbers waren terug in hun holletje gekropen. Die set was echt fenomenaal

Misschien wel de beste set die ik dit jaar heb gehoord. Kende lang niet alles dus was lekker als een dagjesmens aan het swingen. Wat een sfeer en drive zat er in die set zeg, ongelofelijk. Die laatste TOA set was ook fijn ook al zat ik er toen wel redelijk doorheen, lekker They Deserve It gehoord, eindelijk

Super vet. Nog meer dikke plaatjes maar zoals ik al zei ik zat er wel doorheen dus had het wel gezien. Al met al weer een topfeest, onwijs gezellig gehad met iedereen en Alexander heeft weer voor de nodige broekplasmomenten gezorgd, vooral toen hij zijn raketje aan het beffen was.