Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muzikaal hoogtepunt was de Genosha (wat is dat) set. Verder was het muzikaal wat minder naar mijn smaak, op het laatste uurtje uur en uitzonderingen daargelaten, maar wat heb ik me optimaal vermaakt daar! :worship:

Overigens wat een ontiegelijke KUT locatie. Even de minpunten op een rijtje:

- €2,70 per muntje.
- Plasbandje nodig.
- 2 WC's, waarvan er 1 vanaf het begin al kapot is.
- Bar die 10 minuten voor het einde van het feest sluit (werkelijk waar nog nooit meegemaakt)
- Sigaretten die 8(!) euro kosten.
- Karige aankleding.

Plus was dat het geluid top was en de zitzakken (Fatboy's) waren een welkome toevoeging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Muzikaal hoogtepunt was de Genosha (wat is dat) set. Verder was het muzikaal wat minder naar mijn smaak, op het laatste uurtje uur en uitzonderingen daargelaten, maar wat heb ik me optimaal vermaakt daar! :worship:

Overigens wat een ontiegelijke KUT locatie. Even de minpunten op een rijtje:

- €2,70 per muntje.
- Plasbandje nodig.
- 2 WC's, waarvan er 1 vanaf het begin al kapot is.
- Bar die 10 minuten voor het einde van het feest sluit (werkelijk waar nog nooit meegemaakt)
- Sigaretten die 8(!) euro kosten.- Karige aankleding.

Plus was dat het geluid top was en de zitzakken (Fatboy's) waren een welkome toevoeging.


:lol: wat een idioten zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja de prijzen binnen sloegen echt helemaal nergens op :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ijsje overigens ook €2,70 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Werkelijk waar nog nooit zoveel geld uitgegeven voor zo'n kleinschalig feest op zo'n enorme graflocatie, maar ik heb een top avond gehad mede dankzij het aanwezige volk en de deels overheerlijke muziek. Geluid stond voor mijn smaak iets té hard en niet zuiver, maar nog altijd liever dat dan te slap geluid.

Leuk uniek feestje in ieder geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Plus was dat het geluid top was


Sowieso niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk was het best een kutfeest ja. Het is dat de muziek echt geweldig was en de sfeer ook :loving: locatie hoeft niet snel op een nieuw bezoekje van mij te rekenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het echt geniaal! Locatie had ik sowieso weinig van verwacht, kleinschalig industrieel warenhuisje waar je lekker kan dansen, nou prima. Toen we binnen kwamen stond het geluid al loeihard. Verder heb ik er op het feest totaal geen last van gehad, had gewoon mijn Exinore 15 db in en vond het geluid prima, misschien een beetje overkill maar niet storend.

Die eerste TOA set was echt vetjes, heerlijke plaatjes voorbij horen komen, erg fijn allemaal. Die early rave was echt niet aan mij besteed, wat een zooi :P Lekker op de hangzakken gelegen en Dakpan zitten pesten. Was toen helemaal ingekakt en dacht niet dat ik nog op gang zou komen.

De Eye-D & Hidden set begon toen en al de aussiegabbers waren terug in hun holletje gekropen. Die set was echt fenomenaal :woot: Misschien wel de beste set die ik dit jaar heb gehoord. Kende lang niet alles dus was lekker als een dagjesmens aan het swingen. Wat een sfeer en drive zat er in die set zeg, ongelofelijk. Die laatste TOA set was ook fijn ook al zat ik er toen wel redelijk doorheen, lekker They Deserve It gehoord, eindelijk :P Super vet. Nog meer dikke plaatjes maar zoals ik al zei ik zat er wel doorheen dus had het wel gezien. Al met al weer een topfeest, onwijs gezellig gehad met iedereen en Alexander heeft weer voor de nodige broekplasmomenten gezorgd, vooral toen hij zijn raketje aan het beffen was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Chukkels schreef:
Plus was dat het geluid top was


Sowieso niet.

Ik dacht dat industrial juist hoorde te kraken. My bad. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 13:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond het op de leuke mensen na echt een kutfeest >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Ik vond het op de leuke mensen na echt een kutfeest >.<

Dit. Denk één van de slechtste feesten die ik ooit bezocht heb. Locatie was lelijk en sfeerloos, geluid stond veel te hard, achterlijk volk (ik had het wat raarder dan normaal verwacht maar dit sloeg alles, twee vrouwelijke emo's die elkaar met de vingers plezieren :lol:), maar één wc voor meer dan de helft van de avond en het was veel te rustig, wat voor mij nooit ten goede komt van de sfeer. Nooit meer naar deze locatie in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
maar één wc

Daar hadden wij samen genoeg aan hè :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hadden jullie toch maar een straatje verder moeten gaan hè. Alleen daar waren de muntjes nog 5 cent duurder. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Hoofdcoach schreef:
Daveytl schreef:
Ik heb nog geen klaarkomreacties gezien :huh:
Maar het is dus TOA.


Snap niet wat velen daar zo gruwelijk aan vinden, aritmische teringherrie.


a-ritmisch? HAHAHAHA, bind iets zwaars aan je been en spring ff gauw het water in >.< . Dat je het niet mooi vind zou kunnen, maar zeggen dat het a-ritmisch is :cry: ?


Als een ritme te moeilijk is voor een bepaald persoon zijn ze nogal snel geneigd te roepen dat het a-ritmisch is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
twee vrouwelijke emo's die elkaar met de vingers plezieren :lol:

Hahaha van het moment dat ik binnen kwam vielen die twee me al op. En volgens mij had 1 van die 2 zelfs dr vriend bij. Ene moment hing ze met d'r tieten in het gezicht van die ander, paar seconden later was ze met die kerel aan het zoenen, en weer terug enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 00:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ze hadden wel een lief zeehondje bij zich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 09:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
- Bar die 10 minuten voor het einde van het feest sluit (werkelijk waar nog nooit meegemaakt)


Tijdens Defqon.1 Sydney gaan de barren bijna twee uur alvorens het einde van het feest dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaar ook dat hij zegt dat hij het nog nooit heeft meegemaakt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Chukkels schreef:
- Bar die 10 minuten voor het einde van het feest sluit (werkelijk waar nog nooit meegemaakt)


Tijdens Defqon.1 Sydney gaan de barren bijna twee uur alvorens het einde van het feest dicht.

Dat zal zeker zijn omdat je in Australië vanaf 9 uur geen alcoholische drankjes meer mag schenken op buitenfeesten ofzo? Maar we leven hier in Nederland. En daar is dit gewoon raar. >.<
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten