Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
8 uur lang Dimitri Vegas & Like Mike vs. Steve Aoki :love:


:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dit geen TOA wordt ben ik op Hardclassics te vinden. Zal mij benieuwen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof cyndium een hardstyle feest organiseert :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 15:21 
 
Hardtraxx Addict

Doe maar Promo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nog geen klaarkomreacties gezien :huh:
Maar het is dus TOA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat bizar wordt dat zeg :woot: Ga die dag toch voor Hard Classics though...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik heb nog geen klaarkomreacties gezien :huh:
Maar het is dus TOA.


Snap niet wat velen daar zo gruwelijk aan vinden, aritmische teringherrie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is absoluut niet a-ritmisch, wel (lekkere) teringherrie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: 8 uur lang TOA...dat wordt te absurd vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JAA. 8 uur TOA. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

8 uur lang TOA is echt helemaal ziek :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Okee dit vind ik wel leuk nieuws ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker naar hardclassics dus. 8 uur dezelfde TOA, da's toch veels te eentonig men :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:34 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Lekker naar hardclassics dus. 8 uur dezelfde TOA, da's toch veels te eentonig men :lol:

Nee een hele avond early hardstyle zit lekker veel variatie in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Lekker naar hardclassics dus. 8 uur dezelfde TOA, da's toch veels te eentonig men :lol:

Ja want als ze een set van 8 uur neerzetten dan zullen ze alleen maar dezelfde shit draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt fucking episch. :worship: Wel jammer van de prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
Henk-Jan schreef:
Lekker naar hardclassics dus. 8 uur dezelfde TOA, da's toch veels te eentonig men :lol:

Nee een hele avond early hardstyle zit lekker veel variatie in!

Is wel duidelijk dat jij je niet echt hebt verdiept in early hardstyle, vriend ;)

Daarnaast lijkt 8 uur TOA me ook echt super vet... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk, heel leuk. Behalve dat ik niet kan omdat ik in oostenrijk zit :cry:
Wie planned zo'n dik feest dan ook in de vakantie :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-Up:
Cherry Cocaine
Eye-D
Hidden
Semiomime
The Outside Agency
Trilt
X-Factor
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht dat TOA 8 uur draaide???
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Dacht dat TOA 8 uur draaide???

Volgens mij zijn dit ook allemaal aliassen van TOA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Henk-Jan schreef:
Dacht dat TOA 8 uur draaide???

Volgens mij zijn dit ook allemaal aliassen van TOA.

Heb je helemaal goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 22:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pas. 1 uur TOA is leuk maar na 1,5 uur heb ik toch de behoefte aan iets wat wel overdistort.

8 Uur lang Ophidian zou ik wel waarderen :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten