Voor 25 euro heb ik een hotel, voor 15 euro een treinkaartje, voor 5 euro entree en ik moet nog drinken... Loudness en Remember zijn dan goedkoper voor mij.wrote:Voor 25 euro's had ik een overnachting en een kaartje kost 5 euro, dat is goedkoper dan naar een groter feestje.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Zo, dankzij Edwin erbij! Veel zin in
.
Wordt vast gezellig!wrote:Zo, dankzij Edwin erbij! Veel zin in.
Ja, ff lekker onze happy face laten zien hier 
Welke? Misschien zitten we bij dezelfde.wrote:B en B geboekt
Bedenbreakfast Deurne. Deze hadden Piaa en ik de vorige editie ook, 5 minuten vanaf het station en 10/15 minuten naar de Jinx + een super ontbijt 
Deze?wrote:Bedenbreakfast Deurne. Deze hadden Piaa en ik de vorige editie ook, 5 minuten vanaf het station en 10/15 minuten naar de Jinx + een super ontbijt
http://www.bedenbreakfastdeurne.nl/
Daar zitten ik en Sainen.
Daar zitten wij ook iddwrote:Deze?wrote:Bedenbreakfast Deurne. Deze hadden Piaa en ik de vorige editie ook, 5 minuten vanaf het station en 10/15 minuten naar de Jinx + een super ontbijt
http://www.bedenbreakfastdeurne.nl/
Daar zitten ik en Sainen.
Dan kunnen we mooi samen terug .. euhm.. kruipen? 
Zal meevallen, Tel en ik drinken vrij weinig alcoholwrote:Dan kunnen we mooi terug .. euhm.. kruipen?
Tzal waarschijnlijk krampachtig teruglopen worden
Met pijn teruglopen wordt 't zeker. 
Als je die 2 gekken (mits ze in topvorm zijn uiteraard) bij wil houden zou k maar vast een rollator kopen want die heb je de dag daarna wel nodig hahaha 
Al zeg ik het zelf, ik kan er volgensmij ook wel wat van. 
Ga je alleen, geen probleem wissel je nummers met ons uit en dan komt het helemaal goed. Ik ging ook alleen naar Fusion en daar leerde ik Sainen kennen en nu ga ik met hem hierheen, dus vrienden zijn snel gemaakt.wrote:wil ook wel maar niemand gaat mee
Inderdaad, zo ging ik alleen naar Q-Base, omdat Robert daar ook heen ging. Had hem ontmoet op Decibel.wrote:Ga je alleen, geen probleem wissel je nummers met ons uit en dan komt het helemaal goed. Ik ging ook alleen naar Fusion en daar leerde ik Sainen kennen en nu ga ik met hem hierheen, dus vrienden zijn snel gemaakt.wrote:wil ook wel maar niemand gaat mee
wrote:Daan, ga je nou ook mee dan?
Dat ga ik eind februari beslissen aan de hand van m'n cijfers (feest valt in de tentamenweek) en m'n portemonnee.
Ik ging helemaal alleen naar Fusion zonder dat ik iemand kende haha. Had een telefoonnummer van jeone en daar moest ik het mee doen. Uiteindelijk was ik hem aan het zoeken en toen sprak Sainen me aan omdat hij me herkende van het shirt wat ik op internet had gepleurd en toen kwam jeone er ook net aanlopen, haha. Gelukkig maar want anders was ik helemaal alleen.wrote:Inderdaad, zo ging ik alleen naar Q-Base, omdat Robert daar ook heen ging. Had hem ontmoet op Decibel.wrote:Ga je alleen, geen probleem wissel je nummers met ons uit en dan komt het helemaal goed. Ik ging ook alleen naar Fusion en daar leerde ik Sainen kennen en nu ga ik met hem hierheen, dus vrienden zijn snel gemaakt.wrote:wil ook wel maar niemand gaat mee