hoe kom ik terug om half 4 snachtswrote:Ga je alleen, geen probleem wissel je nummers met ons uit en dan komt het helemaal goed. Ik ging ook alleen naar Fusion en daar leerde ik Sainen kennen en nu ga ik met hem hierheen, dus vrienden zijn snel gemaakt.wrote:wil ook wel maar niemand gaat mee
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Boek een B&B, kost je 25 euro..wrote:hoe kom ik terug om half 4 snachtswrote:Ga je alleen, geen probleem wissel je nummers met ons uit en dan komt het helemaal goed. Ik ging ook alleen naar Fusion en daar leerde ik Sainen kennen en nu ga ik met hem hierheen, dus vrienden zijn snel gemaakt.wrote:wil ook wel maar niemand gaat mee
Weet niet waar je vandaan komt, maar je kunt eventueel ook meerijden.wrote:Boek een B&B, kost je 25 euro..wrote:hoe kom ik terug om half 4 snachtswrote:Ga je alleen, geen probleem wissel je nummers met ons uit en dan komt het helemaal goed. Ik ging ook alleen naar Fusion en daar leerde ik Sainen kennen en nu ga ik met hem hierheen, dus vrienden zijn snel gemaakt.
Niet zo heel ver weg dus
En voor diegene die moeite hebben om alleen te komen, wij (de line up artiesten zeg maar) zijn dr ook gewoon de hele avond om lekker mee te feesten dus gezellig wordt t zeker 
als iemand een slaap plekje heeft
wil ik hier best heen. Want wil thera graag live zien, en de rest ook 
Boek een Bed & Breakfast, net zoals Sainen, Piaa, Tel en ik.wrote:als iemand een slaap plekje heeftwil ik hier best heen. Want wil thera graag live zien, en de rest ook
wrote:wil ook wel maar niemand gaat mee
Precieswrote:Niet zo heel ver weg dusEn voor diegene die moeite hebben om alleen te komen, wij (de line up artiesten zeg maar) zijn dr ook gewoon de hele avond om lekker mee te feesten dus gezellig wordt t zeker
Heb je er een linkje vanwrote:Boek een Bed & Breakfast, net zoals Sainen, Piaa, Tel en ik.wrote:als iemand een slaap plekje heeftwil ik hier best heen. Want wil thera graag live zien, en de rest ook
www.google.nlwrote:Heb je er een linkje vanwrote:Boek een Bed & Breakfast, net zoals Sainen, Piaa, Tel en ik.wrote:als iemand een slaap plekje heeftwil ik hier best heen. Want wil thera graag live zien, en de rest ook
Toets in B&B Deurne, luilak
danku
Klopt
met inphase en thera is het altijd een geke boel hahawrote:wrote:wil ook wel maar niemand gaat meePrecieswrote:Niet zo heel ver weg dusEn voor diegene die moeite hebben om alleen te komen, wij (de line up artiesten zeg maar) zijn dr ook gewoon de hele avond om lekker mee te feesten dus gezellig wordt t zeker
-
E
eens kijken of t wat is. maybe geluid inregelen 
Misschien dat Axe & Anim0l wel willen, offer ik me wel weer op als Bob, en dan rijden we even naar het oosten van het land. Voor 5 euro lekkere lineup
Vind het wel een dikke lineup, en wil dit ook wel is meemaken
Ik mis wel Catatonic Overload / Degos & Re-done.
Vind het wel een dikke lineup, en wil dit ook wel is meemaken
Dan hoop ik wel dat je goed rijdt aangezien Deurne toch echt in t zuiden ligt 
Toch ook wel dicht tegen de grens van Dld, dus Zuid-oost. 
Wij komen natuurlijk wel een gezellig potje bier nuttigen.wrote: Vind het wel een dikke lineup, en wil dit ook wel is meemakenIk mis wel Catatonic Overload / Degos & Re-done.
En de rest supporten natuurlijk!
Ja, aanmoedigen zeg maar
Thera is olé olé oléééé
Thera is olé olé oléééé
Ik ben sinds zaterdag zwaar in love met de sound van thera
, dus ga nu echt alles op alles zetten om hier bij te zijn
Na een paar biertjes zal het vast zo klinken inderdaadwrote: Thera is olé olé oléééé
Oh joh we rijden effe via het oostenwrote:Dan hoop ik wel dat je goed rijdt aangezien Deurne toch echt in t zuiden ligt