waar is dit, the ocean, het plein, de brightside of de metro? Nog niet van gehoord en ik kom uit Deurne
Studio SIX
Blasiusstraat 9
5754 AS
Deurne
sorry ik wist niet dat het om theracords gingwrote:Misschien dat Theracords een unieke sound heeft?wrote:Wat wordt er zo bijzonder aan dit feest dat je er 4 uur voor reist?
Bel jij maar, we gaan wel ff proberen te regelen dat ze meegaat he ?wrote:Even weer die geile huismoedert bellen, of wil jij haar bellen lucje?
Het zit achter / in de jinx, het was ook niet echt een discotheek, maar meer een bar/cafe met dansvloerwrote:Ja maar de six is maar een klein cafetje, en volges mij heeft het vanaf nu andere naam. aangezien dat de jinx ook een andere naam heeft. maar ik wacht de line-up af en kijk nog wel of ik er naartoe ga
Als dat gaat gebeuren mogen ze wel paar extra steunpilaren gaan aan brengenwrote: Degos & Redone vs. Catatonic Overload
Waar haal je dat vandaan??wrote:crypsis vs thera
Ik weet niet of Geck-o het leuk vindt als je m zo noemt hoorwrote:Dus wordt eerder Thera vs. Beun de Beukhaas?
Heerlijk aangekondigd!wrote:Ik weet niet of Geck-o het leuk vindt als je m zo noemt hoorwrote:Dus wordt eerder Thera vs. Beun de Beukhaas?