Waar:
Studio SIX, Deurne
Prijs:
Deurverkoop: € 5,-
Minimumleeftijd:
16
Line-up:
Geck-o
In-Phase
Phrantic
R-Tillary
Sinith
The DizZorder
Thera
X-Side
Last edited by Edwinn on , edited 3 times in total.

25e ook prima. Dat het op Vrijdag is maakt niet zoveel uit. Zaterdag kan ik nog wel iets doen (hopelijk).wrote:23 maart? Maak daar trouwens maar 25ste van, en Edwinn... helaas het is op vrijdags
Je kan wel bij mij overnachtenwrote:Ik ga mn best doen om aanwezig te kunnen zijn. Als ik ergens in de buurt kan blijven maffen dan.
Misschien dat Theracords een unieke sound heeft?wrote:Wat wordt er zo bijzonder aan dit feest dat je er 4 uur voor reist?
Kan ik met je meewrote:Misschien dat Theracords een unieke sound heeft?wrote:Wat wordt er zo bijzonder aan dit feest dat je er 4 uur voor reist?
Nee Noord-Brabantwrote:Deurne, Belgie?
Het feit dat er DJ's draaien die je normaal niet zo gauw ergens anders zal zien.wrote:Wat wordt er zo bijzonder aan dit feest dat je er 4 uur voor reist?
Tuurlijk, graag zelfs!wrote:Kan ik met je meewrote:Misschien dat Theracords een unieke sound heeft?wrote:Wat wordt er zo bijzonder aan dit feest dat je er 4 uur voor reist??
Waarschijnlijk doen Luc en ik ook weer B&Bwrote:Het feit dat er DJ's draaien die je normaal niet zo gauw ergens anders zal zien.wrote:Wat wordt er zo bijzonder aan dit feest dat je er 4 uur voor reist?
Ik ga echt kijken dat ik hier bij kan zijn, denk dat ik een B&B in Deurne ga reserveren!
wrote:Waarschijnlijk doen Luc en ik ook weer B&Bwrote:Het feit dat er DJ's draaien die je normaal niet zo gauw ergens anders zal zien.wrote:Wat wordt er zo bijzonder aan dit feest dat je er 4 uur voor reist?
Ik ga echt kijken dat ik hier bij kan zijn, denk dat ik een B&B in Deurne ga reserveren!