Dat is typisch jouwrote:ahah ik zelfde als anders !!wrote:Soundtunerz en ik hebben een zwart Do The Happy Face shirt aan!zwenk weer eens lekker uit!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Tommetjeuh:
Gwn een theracords shirt aan met het logo
en steff dat kan echt niet hoor 
Gwn een theracords shirt aan met het logo
Hehehehehehehe, ik heb mooi m'n Help-Help shirt gevonden, die gaat aan dus
!!!
Ik heb mijn nieuwe rode tshirt aan, you'll know its me when you see it.
We zien jou wel boven de menigte uitwrote:Ik heb mijn nieuwe rode tshirt aan, you'll know its me when you see it.
wrote:Ik heb mijn nieuwe rode tshirt aan, you'll know you shit bricks when you see its me when you see it.
Net een paar uurtjes geslapen, volgens mij heeft het niet echt geholpen. Neemt niet weg daat ik er onwijs veel zin in heb
!
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
sta nu op het station zometeen de trein in en op naar High Definition 
Ik heb ook altijd weer wat.. net fucking hard door mijn enkel gegaan...typisch Stefan weer...
4 uur later eenmaal thuis edit: dit kan niet gezond wezen....
4 uur later eenmaal thuis edit: dit kan niet gezond wezen....
Daar stond ze dan ineens te schitteren op het podium!wrote:Tot vnaaf iedereen
wrote:Daar stond ze dan ineens te schitteren op het podium!wrote:Tot vnaaf iedereen
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Was helaas niet bij de meeting zelf
Door omstandigheden eerder gegaan, rest van het feest was wel vet
Set van Alphaverb was echt dik
En 2-Motion die Umanoide draait
Gedeelte dat ik nog van DJ Thera vs Geck-o heb gehoord was ook
Soul Train op grote speakers 
Ik had het eerst helemaal niet gezien, dat er een print op stondwrote:Ik heb mijn nieuwe rode tshirt aan, you'll know its me when you see it.
Sws hele avond vooraan gestaan, maar weinig mensen echt gesproken....veeeeeeel te druk met knallen

Dan vraag ik me af wie jij bent, wat voor shirt had je aan?wrote:Sws hele avond vooraan gestaan, maar weinig mensen echt gesproken....veeeeeeel te druk met knallen![]()
![]()
Zwart rokje + wit kanten shirtje erop en blondwrote:Dan vraag ik me af wie jij bent, wat voor shirt had je aan?wrote:Sws hele avond vooraan gestaan, maar weinig mensen echt gesproken....veeeeeeel te druk met knallen![]()
![]()
Nee zegt mij niks
. Ik had gister een Do The Happy Face shirt aan, en heb een bril.
Gesproken volk:

- Thera
- flevoboys
- thehardstyleholland
- Mr. Lellebel
- Maximumraver
- Pete
- McLovin
- Henk-Jan
- mandy
- Rik (Jarige Job)
- Peultjes
- Ruubiie (Jarige Job)
- Tommetjeuh
- Danny H
- Nando
- Klos
- Soundtunerz
- Geck-O
- Beide heren van de wijlen heldencombinatie Catatonic Overload
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
Ik heb jou ook nog gesproken
, weet niet of je je dat nog herinnert, maar ik stond dan ook niet op de meetinglijst
.
Ja weet ik nog wel. Dat zei ik nog, dat ik je nog wel kon herinneren, maar niet welke HT-naamwrote:Ik heb jou ook nog gesproken, weet niet of je je dat nog herinnert, maar ik stond dan ook niet op de meetinglijst
.
Maar ik had de lijst overgenomen van de beginpost deze keer
Ja? Help me even herinnerenwrote:Gesproken volk:
- McLovin
Was jij niet diegene die de Marokkaan eruit heeft laten zetten (de 2e keer)? Toen haalde ik dat trieste figuur ook nog bij je weg. Of was dat bij een ander meisje wat aan jouw beschrijving voldeed?wrote:Ja? Help me even herinnerenwrote:Gesproken volk:
- McLovin