Damn hier had ik graag bij willen zijn
Veel plezier aan de mensen die gaan 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
DHardtraxxer
- 268 posts member since 2009
- last seen Jul 2025
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
wrote:Daar zijn meetings juist voor, om nieuwe mensen te ontmoeten. Je bent dus van harte welkom!wrote:Niet dat ik echt "Hardtraxxer" ben oid, want kom hier amper :p maar ik zal er ook zijn, ff een goeie afscheids stamp/beuk/hak/dans neerzetten
wrote: Gezellig!
Oke dan!
Zal ik zeker doen!wrote:Maak je naam; Sloperij Janssen even waar danwrote:Niet dat ik echt "Hardtraxxer" ben oid, want kom hier amper :p maar ik zal er ook zijn, ff een goeie afscheids stamp/beuk/hak/dans neerzetten
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
hopelijk hier mee afsluiten! Catatonic Overload - Goddamn (Sloperij Janssen's +33.3% Is Not A Remix)!

wrote:hopelijk hier mee afsluiten! Catatonic Overload - Goddamn (Sloperij Janssen's +33.3% Is Not A Remix)!![]()
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ontzettend balen dat ik al kaarten voor iets anders heb en niemand hier mee heen kon krijgen 
Nee Tom ik vind dat ook nikswrote:wrote:hopelijk hier mee afsluiten! Catatonic Overload - Goddamn (Sloperij Janssen's +33.3% Is Not A Remix)!![]()
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Hahahawrote:hopelijk hier mee afsluiten! Catatonic Overload - Goddamn (Sloperij Janssen's +33.3% Is Not A Remix)!![]()
Ik wil Catatonic Overload - Goddamn (DJ Thera Pleases Chukkels With 160 BPM Edit) horen 
wrote:Ik wil Catatonic Overload - Goddamn (DJ Thera Pleases Steffnov with 175 BPM Edit) horen
wrote:Goddamn (Gewoon Lekker Op 157 BPM ofsowwww)![]()
wrote:wrote:Goddamn (Gewoon Lekker Aan Co2 Zelf Overlaten)![]()
wrote:wrote:wrote:Lekker met je quote spelen![]()
Geck-o niet?wrote:Tot nu 22 mensen op de meetingslijst, gezellig!
Ik heb alleen de namen geteld op de lijst, maar ben idd Geck-O vergeten.wrote:Geck-o niet?wrote:Tot nu 22 mensen op de meetingslijst, gezellig!
Waarschijnlijk te herkennen aan m'n "Help-Help" shirt! En anders mijn "Ding-Dong" shirt
1 van de 2, ligt eraan welke ik kan vinden en welke niet
.
Ik heb, hoe kan het ook anders, mijn vertrouwde CO²-shirt aan. 
Soundtunerz en ik hebben een zwart Do The Happy Face shirt aan!
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
ahah ik zelfde als anders !!wrote:Soundtunerz en ik hebben een zwart Do The Happy Face shirt aan!
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
ik heb een blauw ' Do The Happy Face' shirt aan