ILoveMDMA schreef:
dawasiknie schreef:
Ik zal wel een keer langs hobbelen links vooraan, maar rond die tijd sta ik hoogst waarschijnlijk bij Promo/Endymion.
Ik ga ook ff naar b-front en daarna knallen bij Endymion!
I lost myself finding you, and now I'm broke in two
Bam bam bam bam bam bam bam bam bam
Die gaan ze sowieso niet draaien

Wordt een setje met oudere nummers. Dus verwacht eerder dingen als Payback, All The Way Up, Power Of Knowledge etc... Daarom dat ik er ook wel bij wil zijn, als ze alleen hun huidige meuk hadden gedraaid was ik jankend weggebleven.