Ik ben aanwazig.. Als je Chukkels of Olijftakje vind.. Vind je mij ook wel denk ik 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik ben toch de hele tijd in de hardcore 
ik vind vast wel wat leuk mensen van jullie 
Ik kijk nog wel of ik naar de meeting kom. Zal sowieso vast wel wat mensen herkennen daar en ik vergeet nogal makkelijk het tijdstip enzo 
eens kijken of ik bij de meeting kom, denk het wel! (aangezien ik praktisch alleen heen ga) 
Heb ik iets gemist?wrote:Headhunterz LIVE
Op Thrillogy gaat elke DJ ook live, tenminste dat is volgens mij elk jaarwrote:Heb ik iets gemist?wrote:Headhunterz LIVE
Aha ok, ik ben nog nooit naar Thrillogy geweest namenlijkwrote:
Op Thrillogy gaat elke DJ ook live, tenminste dat is volgens mij elk jaar
Ik kom ook wel eens piepen denk ik ! 
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Zoals altijd ik zal het proberen
Wel eens wat Hardtraxxers gemeet maar van de echte meeting is maar weinig gekomen. Er is altijd ook zoveel leuks tegelijk te doen
Misschien als ik m'n vrienden eens op Hardtraxx lul dat het dan makkelijker gaat 
-
B
Waarom doen we de meeting niet in het laatste uur als hhz b-front en promo samen in 1 zaal draaien, dan gaat iedereen toch sowieso naar die zaal toe. En om die tijd zien we er allemaal op ons best uit!
Of een keer middenin de TT en aan het eindwrote:Waarom doen we de meeting niet in het laatste uur als hhz b-front en promo samen in 1 zaal draaien, dan gaat iedereen toch sowieso naar die zaal toe. En om die tijd zien we er allemaal op ons best uit!
-
B
2 meetings vind ik iets te veel van het goede.
Hele nacht doorwrote:Gewoon 36 meetings man.
Zou wel willen, maar tot nu toe gaat er niemand uit zoetermeer ;( axe en animol gaan ook niet... heb eienlijk geen zin om alleen te gaan.
-
T
Dat filmpje is al echt gewoon oud
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Waarschijnlijk kom ik het wel is checke 
Hier ga ik dus niet meeten, want die brei die hier wordt voorgeschoteld snap ik nu al niet meer.
Gaat Michael ook? De belgen gaan Utrecht onveilig maken hoor.wrote:Mss aanwezig bij meeting
Dat weet ik wel heel zeker wesley
. Ik kom ook wel kijkje nemen bij de meeting