Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 29  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:
Ik denk dat het verstandig is om gelijk in het begin te meeten :lol: als iedereen nog een beetje aanspreekbaar is :lol:

Ik zal de hele avond aanspreekbaar zijn. :)

maar wat voor reactie je terug krijgt is de vraag?

Nee, MoH is geen feest om kats van de kaart te zijn. Daar moet gebeukt worden ;)
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:47 
 

Juistum!... gas geeeeeeeeeeeve-uh-uh-uh!
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus hard genoeg vdk gaan :lol:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
vdk zijn kun je ook in je auto, hier moet je gewoon gassen

:worship:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:51 
 

gassen kun je ook in de auto, heb ik gister nog ondervonden... :sick:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
vdk zijn kun je ook in je auto, hier moet je gewoon gassen

Aka HCSjors :P
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:
Ik denk dat het verstandig is om gelijk in het begin te meeten :lol: als iedereen nog een beetje aanspreekbaar is :lol:

Ik zal de hele avond aanspreekbaar zijn. :)

Same. Geen drugjes voor mij ^^ Lekker nuchter de volle 1000% beuken!
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
vdk zijn kun je ook in je auto, hier moet je gewoon gassen


In de auto moet je ook gassen.. Anders kom je niet vooruit!
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ruubiie schreef:
Project 141 schreef:
vdk zijn kun je ook in je auto, hier moet je gewoon gassen


In de auto moet je ook gassen.. Anders kom je niet vooruit!


In een auto mag je gassen en vdk zijn, op MoH mag je alleen gassen :thumbup: :P


We know what sjors dit last saturday!
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:25 
 

Waar is Sjors eigenlijk?
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vergeten uit te stappen :(
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit feest schiet ook niet op? :huh:
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 01:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Dit feest schiet ook niet op? :huh:

Maar nu weer wel hahaha :D

Maar mensen die er al eens geweest zijn. Wat is een makkelijke plek om even rustig te meeten?? :)
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 03:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Buiten de Brabanthallen? :P Ligt eraan waar je vandaan komt en waar je wil meeten ;)

Ik kom met de auto en ga niet buiten in de kou (want het zal niet bepaald warm zijn gok ik) staan wachten voor een meeting :P
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 09:32 
 

hardcoresjors schreef:
Dit feest schiet ook niet op? :huh:

hier wel hoor :P
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
hardcoresjors schreef:
Dit feest schiet ook niet op? :huh:

Maar nu weer wel hahaha :D

Maar mensen die er al eens geweest zijn. Wat is een makkelijke plek om even rustig te meeten?? :)

Je hebt zo'n soort lounge halletje met allemaal bankjes, daar kun je wel relaxed ff afspreken ofzo, en anders had je vorig jaar zo'n tussenzaal waar je eten enz. kan halen, maar met 6 zalen weet ik niet of die er nog is :P
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Project 141 schreef:
Buiten de Brabanthallen? :P Ligt eraan waar je vandaan komt en waar je wil meeten ;)

Ik kom met de auto en ga niet buiten in de kou (want het zal niet bepaald warm zijn gok ik) staan wachten voor een meeting :P


Als we niet binnenkomen, dan droppen we gewoon een paar pilletjes in de auto!
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 13:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Als we niet binnenkomen, dan droppen we gewoon een paar pilletjes in de auto!

zo flauw, maar zo grappig haha
:corn: :corn: :corn:
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg : Links voor bij de Tyrants Void :corn:
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad maar ff de tijdtafel afwachten, en mijn salaris :lol: ! Moh raakt toch niet zo snel uitverkocht toch?
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:23 
 

Wat is er dan nog voer van heel die stationsmeeting wat de eerste planning was?
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Inderdaad maar ff de tijdtafel afwachten, en mijn salaris :lol: ! Moh raakt toch niet zo snel uitverkocht toch?

Kleine kans dat het uberhaupt uitverkocht raakt ;)
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet of ik om een bepaalde tijd op een bepaalde plek ben :P
Een paar mensen zoek ik 100% wel even op, dan zie ik de rest van ook wel even!
Ik ben met veel te veel bekende om de hele tijd met dezelfde te lopen, maar het komt wel goed! :thumbsup:
Maar dat betekent ook dat ik nooit alleen ben, ben ik niet met me eigen maten ben ik met die van me broer, ben ik niet met hun met ik wel even bij HT, en anders ben ik verdwaalt :huh:
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Als we het gaan hebben over meeten in een zaal moeten we sws TT afwachten..

Niet moeilijk doen, gewoon de hele avond in de Tyrants Void hangen :P met in ieder geval Stan en mij :P
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 16:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben 21:37 op Station s-Hertogenbosch als ik voor 10 uur bij Brabanthallen wil zijn.
Maar grote kans dat de rest van me groep pas 11 uur er wilt zijn.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten