Nee, MoH is geen feest om kats van de kaart te zijn. Daar moet gebeukt wordenwrote:maar wat voor reactie je terug krijgt is de vraag?wrote:Ik zal de hele avond aanspreekbaar zijn.wrote:Ik denk dat het verstandig is om gelijk in het begin te meetenals iedereen nog een beetje aanspreekbaar is
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
C
Juistum!... gas geeeeeeeeeeeve-uh-uh-uh!
wrote:vdk zijn kun je ook in je auto, hier moet je gewoon gassen
-
C
gassen kun je ook in de auto, heb ik gister nog ondervonden... 
Aka HCSjorswrote:vdk zijn kun je ook in je auto, hier moet je gewoon gassen
Same. Geen drugjes voor mijwrote:Ik zal de hele avond aanspreekbaar zijn.wrote:Ik denk dat het verstandig is om gelijk in het begin te meetenals iedereen nog een beetje aanspreekbaar is
In de auto moet je ook gassen.. Anders kom je niet vooruit!wrote:vdk zijn kun je ook in je auto, hier moet je gewoon gassen
We know what sjors dit last saturday!wrote:In een auto mag je gassen en vdk zijn, op MoH mag je alleen gassenwrote:In de auto moet je ook gassen.. Anders kom je niet vooruit!wrote:vdk zijn kun je ook in je auto, hier moet je gewoon gassen![]()
-
D
Waar is Sjors eigenlijk?
Maar nu weer wel hahahawrote:Dit feest schiet ook niet op?
Maar mensen die er al eens geweest zijn. Wat is een makkelijke plek om even rustig te meeten??
Ik kom met de auto en ga niet buiten in de kou (want het zal niet bepaald warm zijn gok ik) staan wachten voor een meetingwrote:Buiten de Brabanthallen?Ligt eraan waar je vandaan komt en waar je wil meeten
-
G
hier wel hoorwrote:Dit feest schiet ook niet op?
Je hebt zo'n soort lounge halletje met allemaal bankjes, daar kun je wel relaxed ff afspreken ofzo, en anders had je vorig jaar zo'n tussenzaal waar je eten enz. kan halen, maar met 6 zalen weet ik niet of die er nog iswrote:Maar nu weer wel hahahawrote:Dit feest schiet ook niet op?
Maar mensen die er al eens geweest zijn. Wat is een makkelijke plek om even rustig te meeten??
Als we niet binnenkomen, dan droppen we gewoon een paar pilletjes in de auto!wrote:Ik kom met de auto en ga niet buiten in de kou (want het zal niet bepaald warm zijn gok ik) staan wachten voor een meetingwrote:Buiten de Brabanthallen?Ligt eraan waar je vandaan komt en waar je wil meeten
zo flauw, maar zo grappig hahawrote: Als we niet binnenkomen, dan droppen we gewoon een paar pilletjes in de auto!
Ik zeg : Links voor bij de Tyrants Void 
Inderdaad maar ff de tijdtafel afwachten, en mijn salaris
! Moh raakt toch niet zo snel uitverkocht toch?
-
C
Wat is er dan nog voer van heel die stationsmeeting wat de eerste planning was?
Kleine kans dat het uberhaupt uitverkocht raaktwrote:Inderdaad maar ff de tijdtafel afwachten, en mijn salaris! Moh raakt toch niet zo snel uitverkocht toch?
Ik weet niet of ik om een bepaalde tijd op een bepaalde plek ben
Een paar mensen zoek ik 100% wel even op, dan zie ik de rest van ook wel even!
Ik ben met veel te veel bekende om de hele tijd met dezelfde te lopen, maar het komt wel goed!
Maar dat betekent ook dat ik nooit alleen ben, ben ik niet met me eigen maten ben ik met die van me broer, ben ik niet met hun met ik wel even bij HT, en anders ben ik verdwaalt
Een paar mensen zoek ik 100% wel even op, dan zie ik de rest van ook wel even!
Ik ben met veel te veel bekende om de hele tijd met dezelfde te lopen, maar het komt wel goed!
Maar dat betekent ook dat ik nooit alleen ben, ben ik niet met me eigen maten ben ik met die van me broer, ben ik niet met hun met ik wel even bij HT, en anders ben ik verdwaalt
Niet moeilijk doen, gewoon de hele avond in de Tyrants Void hangenwrote:Als we het gaan hebben over meeten in een zaal moeten we sws TT afwachten..