Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 29  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 19:04 
 

NS vs Mad Dog Live doe ik ook wel mee =)
ik sleur je ook mee naar TSS live!
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Project 141 schreef:
Als we het gaan hebben over meeten in een zaal moeten we sws TT afwachten..

Niet moeilijk doen, gewoon de hele avond in de Tyrants Void hangen :P met in ieder geval Stan en mij :P

Yeaaah, even kijken wat m'n maten willen.. Die zijn namelijk meer van de main.. Dus op een paar momenten móet ik wel even weg denk ik. :(
De echte echte zekerheden zijn wel Ophidian, Lowroller, Tymon en I:Gor..
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 14:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
De echte echte zekerheden zijn wel Ophidian, Lowroller, Tymon en I:Gor..

Tymon wil ik ook wel graag zien, net als Mad Dog Live en Tha Playah. Verder maakt het me niet zoveel uit, maar denk dat ik verder de hele avond bij de main blijf hangen :)
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
STAN- schreef:
De echte echte zekerheden zijn wel Ophidian, Lowroller, Tymon en I:Gor..

Tymon wil ik ook wel graag zien, net als Mad Dog Live en Tha Playah. Verder maakt het me niet zoveel uit, maar denk dat ik verder de hele avond bij de main blijf hangen :)


Ik hang ergens in de buurt :lol: :lol: . Of ik moet in 1x verschrikkelijk veel zin hebben in industriële geluidjes!
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 16:09 
 

Dus, nog 2 weken te gaan.. tijd voor planning..

Zijn er nog mensen die VOOR MoH nog iets willen gaan drinken?
Even melden!
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben daar wel voor in ja, maar goed, ik hoor het wel.
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben d'r op zich wel voor in, ook omdat ik toch vrij weinig mensen ken van degene die gaan.
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 21:39 
 
Hardtraxx Newbie

als iedereen welkom is zegmaar, wil ik ook best wat mee gaan drinken van te voren :thumbup:
ik had met een maat van me afgesproken naar MOH te gaan, wist toen al hoe t zou gaan eigenlijk.. en ja, ik heb mn kaartje en hij geen zin meer :mad:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 13:47 
 

bij mij gaat er nog iemand mee iig :) vriendin van me maat die mee gaat, was blijkbaar vorig jaar ook naar masters geweest :P
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:17 
 

Project 141 schreef:
Mag ook mee drinkehn hoor :P

ja ik weet niet xd ik denk dat ik jullie binnen wel meet ^^
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 01:12 
 

ah kom op doe niet zo flauw..

binnenkort nog paar wat blikjes bier halen voor in de trein, juup, bav of dommelsch stijn?
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 11:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zie jullie binnen wel, ben namelijk met de auto :)
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Ik zie jullie binnen wel, ben namelijk met de auto :)

+1
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er ineens he-le-maal geen zin meer in.. :/ :(
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:24 
 

Die komt wel.. 2 dagen van te voren ;)
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Heb er ineens he-le-maal geen zin meer in.. :/ :(

U kiddin', right?
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nops, m'n zin die er gister compleet was, na het luisteren van AOF @ Thunderdome.. Is nu compleet omgeslagen in helemaal compleet 0,0% zin, heb dit nog nooit echt gehad moet ik zeggen.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Nops, m'n zin die er gister compleet was, na het luisteren van AOF @ Thunderdome.. Is nu compleet omgeslagen in helemaal compleet 0,0% zin, heb dit nog nooit echt gehad moet ik zeggen.

Hoe komt dat? Set van AoF was nou niet zo'n drama toch :P en er zijn nog wel meer areas om hard te gaan.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, die was juist baasch.. Had er gister nog compleet tering veel zin in, maar die zin is omgeslagen in gekut :/ .
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja, las hem verkeerd. Wat is er gebeurd dan? Kan toch niet zomaar gebeuren. Anders moet je ff nog een setje opzetten, zin kweken ;)
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen dagen weer genoeg, iets wat ik dacht dat ik wel kwijt was, maar wat ineens weer op komt zetten..
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 19:36 
 

Black Sunrise schreef:
Ik zie jullie binnen wel, ben namelijk met de auto :)

volle bak gas door die muur heen met de auto!
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Afgelopen dagen weer genoeg, iets wat ik dacht dat ik wel kwijt was, maar wat ineens weer op komt zetten..

Aww, da's minder. Maar eenmaal daar vergeet je het waarschijnlijk toch, en ga je plank gas knallen waardoor je even alle bullshit kan vergeten.. That's why I love to party :loving:
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 21:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Afgelopen dagen weer genoeg, iets wat ik dacht dat ik wel kwijt was, maar wat ineens weer op komt zetten..

Het zit nu ff tegen, maar met een week voel je je weer fit en komt de zin echt wel, trust me.
Been there, done that ;)
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Ruubiie schreef:
Afgelopen dagen weer genoeg, iets wat ik dacht dat ik wel kwijt was, maar wat ineens weer op komt zetten..

Het zit nu ff tegen, maar met een week voel je je weer fit en komt de zin echt wel, trust me.
Been there, done that ;)

Ik sta hier wel achter! :D
Word een erg feestje, krijg hier steeds meer zin in, en ook wel nieuwschierig naar aardig wat volk van HT eigenlijk! ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten