NS vs Mad Dog Live doe ik ook wel mee =)
ik sleur je ook mee naar TSS live!
ik sleur je ook mee naar TSS live!
Yeaaah, even kijken wat m'n maten willen.. Die zijn namelijk meer van de main.. Dus op een paar momenten móet ik wel even weg denk ik.wrote:Niet moeilijk doen, gewoon de hele avond in de Tyrants Void hangenwrote:Als we het gaan hebben over meeten in een zaal moeten we sws TT afwachten..met in ieder geval Stan en mij
Tymon wil ik ook wel graag zien, net als Mad Dog Live en Tha Playah. Verder maakt het me niet zoveel uit, maar denk dat ik verder de hele avond bij de main blijf hangenwrote: De echte echte zekerheden zijn wel Ophidian, Lowroller, Tymon en I:Gor..
Ik hang ergens in de buurtwrote:Tymon wil ik ook wel graag zien, net als Mad Dog Live en Tha Playah. Verder maakt het me niet zoveel uit, maar denk dat ik verder de hele avond bij de main blijf hangenwrote: De echte echte zekerheden zijn wel Ophidian, Lowroller, Tymon en I:Gor..
ja ik weet nietwrote:Mag ook mee drinkehn hoor
+1wrote:Ik zie jullie binnen wel, ben namelijk met de auto
U kiddin', right?wrote:Heb er ineens he-le-maal geen zin meer in..![]()
Hoe komt dat? Set van AoF was nou niet zo'n drama tochwrote:Nops, m'n zin die er gister compleet was, na het luisteren van AOF @ Thunderdome.. Is nu compleet omgeslagen in helemaal compleet 0,0% zin, heb dit nog nooit echt gehad moet ik zeggen.
volle bak gas door die muur heen met de auto!wrote:Ik zie jullie binnen wel, ben namelijk met de auto
Aww, da's minder. Maar eenmaal daar vergeet je het waarschijnlijk toch, en ga je plank gas knallen waardoor je even alle bullshit kan vergeten.. That's why I love to partywrote:Afgelopen dagen weer genoeg, iets wat ik dacht dat ik wel kwijt was, maar wat ineens weer op komt zetten..
Het zit nu ff tegen, maar met een week voel je je weer fit en komt de zin echt wel, trust me.wrote:Afgelopen dagen weer genoeg, iets wat ik dacht dat ik wel kwijt was, maar wat ineens weer op komt zetten..
Ik sta hier wel achter!wrote:Het zit nu ff tegen, maar met een week voel je je weer fit en komt de zin echt wel, trust me.wrote:Afgelopen dagen weer genoeg, iets wat ik dacht dat ik wel kwijt was, maar wat ineens weer op komt zetten..
Been there, done that