Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 feb 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké, ik haal m'n kaartje rond 4-5 maart ofzo! Dat komt weer helemaal goed :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 19 feb 2012 20:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Oké, ik haal m'n kaartje rond 4-5 maart ofzo! Dat komt weer helemaal goed :thumbsup:

Heb 'm allang binnen :D
Bericht Geplaatst op 19 feb 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, ja dat was echt koning :worship:
Ik: ga lekker mee naar moh dan!
Juul: oké ff kaartje halen!
Ik: huh? Hier? Nu? Op je tel?
Juul: ja, ik ga mee naar masters! Heb m'n kaartje al!
Bericht Geplaatst op 19 feb 2012 22:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet nog wachten op vrij krijgen van werk :(. Maar gaat wss wel goed komen.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2012 00:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Haha, ja dat was echt koning :worship:
Ik: ga lekker mee naar moh dan!
Juul: oké ff kaartje halen!
Ik: huh? Hier? Nu? Op je tel?
Juul: ja, ik ga mee naar masters! Heb m'n kaartje al!

Impuls acties zijn het meest epic. Terwijl je onderweg bent op je telefoon kaartjes bestellen :D
Bericht Geplaatst op 20 feb 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet trouwens nog steeds niet hoe we het gaan doen nu :lol: hoelaat je bij mij bent enzo! Dat soort dingen :P
Bericht Geplaatst op 20 feb 2012 21:32 
 

Ruubiie schreef:
Ik weet trouwens nog steeds niet hoe we het gaan doen nu :lol: hoelaat je bij mij bent enzo! Dat soort dingen :P

ik zou zeggen: bespreek het op msn, niet hier
Bericht Geplaatst op 20 feb 2012 21:48 
 

maarre jongens, nog ongeveer 3 weken, hoe en wat gaan we het doen?

Wie wat waar in Brabanthallen en wie wat waar op Station?
Bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ik zou zeggen: bespreek het op msn, niet hier

Of via whatsapp inderdaad, maar dat komt een paar dagen van tevoren wel Ruub ;)

Chris Two schreef:
maarre jongens, wat gaan we nou doen?
Wie wat waar in Brabanthallen

Keine Ahnung, ben daar nog nooit geweest dus weet niet hoe het eruit ziet...
Bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:18 
 

Chris Two schreef:
maarre jongens, nog ongeveer 3 weken, hoe en wat gaan we het doen?

Wie wat waar in Brabanthallen en wie wat waar op Station?

ik zeg: we zeggen het over 2 weken
Bericht Geplaatst op 20 feb 2012 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Station en dan gewoon daarheen lopen/fietsen/rijden of what ever.
Bericht Geplaatst op 20 feb 2012 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk niet dat Juul de auto bij het station neer gaat kwakken, als we net zo goed dat laatste stukje ook nog even kunnen rijden :thumbup: !
Bericht Geplaatst op 20 feb 2012 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was ook als flauwekul bedoeld, want ik heb het natuurlijk gewoon over de mensen die met de trein komen :P
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 01:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Ik denk niet dat Juul in de auto gaat kwakken, als we dat net zo goed op het feest zelf kunnen doen :thumbup: !

You naughty boy :loving: :$


Maar ik ken de locatie niet, dus iemand moet even een plek + tijd neerknallen, alhoewel ik toch wel weer iedereen tegen het lijf zal open :P
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n eerste echte HT meeting :loving:
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
M'n eerste echte HT meeting :loving:


Dat gaat er gelijk 1 worden om in te lijsten xd :lol: :lol: :lol: :drool: :drool: :love: :love: :love: :love: (L) (L) (L) :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 21 feb 2012 23:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yeeeeh wie regelt de lijstjes?
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Yeeeeh wie regelt de lijstjes?

:list: :list: :list: :list:

Hier heb je er 4
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 01:07 
 

mikeee schreef:
Yeeeeh wie regelt de lijstjes?

welke lijstjes? fotolijstjes?
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 09:18 
 

Chris Two schreef:
mikeee schreef:
Yeeeeh wie regelt de lijstjes?

welke lijstjes? fotolijstjes?

idd waar de fuck gaat het hier over xd rare jongen die mike
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:cry: laat maar zitten dan.
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het verstandig is om gelijk in het begin te meeten :lol: als iedereen nog een beetje aanspreekbaar is :lol:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Ik denk dat het verstandig is om gelijk in het begin te meeten :lol: als iedereen nog een beetje aanspreekbaar is :lol:

Ik zal de hele avond aanspreekbaar zijn. :)
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:39 
 

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:
Ik denk dat het verstandig is om gelijk in het begin te meeten :lol: als iedereen nog een beetje aanspreekbaar is :lol:

Ik zal de hele avond aanspreekbaar zijn. :)

maar wat voor reactie je terug krijgt is de vraag?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten