Oké, ik haal m'n kaartje rond 4-5 maart ofzo! Dat komt weer helemaal goed 
Heb 'm allang binnenwrote:Oké, ik haal m'n kaartje rond 4-5 maart ofzo! Dat komt weer helemaal goed
Heb 'm allang binnenwrote:Oké, ik haal m'n kaartje rond 4-5 maart ofzo! Dat komt weer helemaal goed
Impuls acties zijn het meest epic. Terwijl je onderweg bent op je telefoon kaartjes bestellenwrote:Haha, ja dat was echt koning![]()
Ik: ga lekker mee naar moh dan!
Juul: oké ff kaartje halen!
Ik: huh? Hier? Nu? Op je tel?
Juul: ja, ik ga mee naar masters! Heb m'n kaartje al!
ik zou zeggen: bespreek het op msn, niet hierwrote:Ik weet trouwens nog steeds niet hoe we het gaan doen nuhoelaat je bij mij bent enzo! Dat soort dingen
Of via whatsapp inderdaad, maar dat komt een paar dagen van tevoren wel Ruubwrote: ik zou zeggen: bespreek het op msn, niet hier
Keine Ahnung, ben daar nog nooit geweest dus weet niet hoe het eruit ziet...wrote:maarre jongens, wat gaan we nou doen?
Wie wat waar in Brabanthallen
ik zeg: we zeggen het over 2 wekenwrote:maarre jongens, nog ongeveer 3 weken, hoe en wat gaan we het doen?
Wie wat waar in Brabanthallen en wie wat waar op Station?
You naughty boywrote:Ik denk niet dat Juul in de auto gaat kwakken, als we dat net zo goed op het feest zelf kunnen doen!
Dat gaat er gelijk 1 worden om in te lijstenwrote:M'n eerste echte HT meeting
wrote:Yeeeeh wie regelt de lijstjes?
welke lijstjes? fotolijstjes?wrote:Yeeeeh wie regelt de lijstjes?
idd waar de fuck gaat het hier overwrote:welke lijstjes? fotolijstjes?wrote:Yeeeeh wie regelt de lijstjes?
Ik zal de hele avond aanspreekbaar zijn.wrote:Ik denk dat het verstandig is om gelijk in het begin te meetenals iedereen nog een beetje aanspreekbaar is
maar wat voor reactie je terug krijgt is de vraag?wrote:Ik zal de hele avond aanspreekbaar zijn.wrote:Ik denk dat het verstandig is om gelijk in het begin te meetenals iedereen nog een beetje aanspreekbaar is