Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:51 
 
Hardtraxxer

Zie je nou wel xd ik herinner het me toch!
En mijn god wat was die draaimolen verontrustend trouwens. Ik was er bang voor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:53 
 

Mellow schreef:
Zie je nou wel xd ik herinner het me toch!
En mijn god wat was die draaimolen verontrustend trouwens. Ik was er bang voor xd


al die lui die dat doen, draaien springen en weet ik veel wtf ze doen :P! Ga dat lekker op de early doen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou! Dat ding was :worship: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, echt, ik besef me nu pas een beetje wat voor geweldig feest dit was :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Nou! Dat ding was :worship: !

Niet normaal hoe gruwelijk dat ding was! :love:
El Mare schreef:
Jezus, echt, ik besef me nu pas een beetje wat voor geweldig feest dit was :worship: :worship:

Ja het was wel erg jaaa! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding

Meer foto's staan op m'n pf
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Link naar je pf? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:39 
 

ik heb ook nog een leuke meeting foto:
Afbeelding

en nog een leuke van chukk, ruben, sjors, ik sander en jorn [friends only]

jorn ik en pinda

ik pierre daniel en chukk [friends only]

pierre chukk enz ijn maat [friends only]

en de rest ofc te zien via mn pf paigna
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:43 
 

Project 141 schreef:
Kan ze niet zien :(

moet je me vriendje op pf worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:45 
 
Hardtraxxer

Hahaha mooie foto's.. Ik ben maar 1 keer op de foto gegaan, gelukkig
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik iets te vaak, vooral tijdens Ophidian met twee vrienden van voetbal en school.. Vuurrode kop natuurlijk, al heb ik ze alleen toen op dat moment gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ik hoor altijd verhalen dat de foto's van meetings niet voor het openbaar zijn, maar hier staat iedereen toch wel beetje fit op? :D

Het was nog vroeg. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 00:36 
 

Ik sta volgens mij op geen enkele foto =)

Wel mooi dat TSS toch een meeting werd uiteindelijk, nog aantal mensen gezien :D
Melanie zag weer is hangtafels... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 08:19 
 

Chris Two schreef:
Ik sta volgens mij op geen enkele foto =)

Wel mooi dat TSS toch een meeting werd uiteindelijk, nog aantal mensen gezien :D
Melanie zag weer is hangtafels... :lol:

dus ze was wel vdk :P
verklaart wel waarom ze er niet in slaagde fotos te maken
steeds met dr hand voor de camera xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 08:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Ik sta volgens mij op geen enkele foto =)

Wel mooi dat TSS toch een meeting werd uiteindelijk, nog aantal mensen gezien :D
Melanie zag weer is hangtafels... :lol:

Ik heb jou volgens mij niet gezien/gesproken?
En Project 141 en XtD volgens mij ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 10:24 
 
Hardtraxxer

Ik zat gewoon met mijn vinger net naast de knop te drukken hoor, zat nog een knopje maar die was voor iets anders :P uitzoomen ofzo. Moet je die knop er maar niet naast doen muhaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 11:30 
 

mikeee schreef:
Chris Two schreef:
Ik sta volgens mij op geen enkele foto =)

Wel mooi dat TSS toch een meeting werd uiteindelijk, nog aantal mensen gezien :D
Melanie zag weer is hangtafels... :lol:

Ik heb jou volgens mij niet gezien/gesproken?
En Project 141 en XtD volgens mij ook niet.


Ik heb jou ook niet gezien wss, net als sjors en nog een paar denk ik dan

Mellow schreef:
Ik zat gewoon met mijn vinger net naast de knop te drukken hoor, zat nog een knopje maar die was voor iets anders :P uitzoomen ofzo. Moet je die knop er maar niet naast doen muhaha

ja-ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 11:54 
 
Hardtraxxer

Was toevallig chukkels en nog 2 andere( naam vergeten :whistle: ) van hardtraxx tegen gekomen toen we ff zaten uit te rusten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEZUS! Wat een feest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
JEZUS! Wat een feest :worship:

Hij leeft weer! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Davy schreef:
Was toevallig chukkels en nog 2 andere( naam vergeten :whistle: ) van hardtraxx tegen gekomen toen we ff zaten uit te rusten :)

Was ik en Blacksunrise wss, je bedoelt bij de foodcorner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ruubiie schreef:
JEZUS! Wat een feest :worship:

Hij leeft weer! :yay:


Ik leef weer? Ben nooit doodgeweest hoor xd . Verdomme man, heb nog nooit zoveel gelopen op een feest, ben nog geen 10 minuten in een zaal geweest. Behalve bij Noize Suppressor. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 13:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tot hoe laat zijn jullie gister bij Jeffrey gebleven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot 5uur ofzo, toen was Dhr. Sjeffurd compleet helemaal gesloopt, en wilde naar z'n bed toe :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 13:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Tot 5uur ofzo, toen was Dhr. Sjeffurd compleet helemaal gesloopt, en wilde naar z'n bed toe :P .

Haha ja kan ik begrijpen, ik was onderweg naar Almere in de trein ook paar keer bijna in slaap gevalen.
Was echt kapot moe, uiteindelijk 12 uur thuis, dus nog steeds geen goede rust gehad.
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten