En jij was nuchter Mikee?wrote:Haha ja kan ik begrijpen, ik was onderweg naar Almere in de trein ook paar keer bijna in slaap gevalen.wrote:Tot 5uur ofzo, toen was Dhr. Sjeffurd compleet helemaal gesloopt, en wilde naar z'n bed toe.
Was echt kapot moe, uiteindelijk 12 uur thuis, dus nog steeds geen goede rust gehad.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hahaha, Mike did some lachgas
wat wel episch was trouwens, om gezichten dan te zien
.
Lachgas _O_wrote:Hahaha, Mike did some lachgaswat wel episch was trouwens, om gezichten dan te zien
.
Pffff wat een weekendje was dit. Het feest zelf was mwah mwah vanwege wat lichamelijke klachten die zich op het feest zelf voordeden, maar was wel gezellig en de after daarna ook 
Pff, vind jullie troll nog steeds te koning voor woorden.. You guys got me!wrote:Pffff wat een weekendje was dit. Het feest zelf was mwah mwah vanwege wat lichamelijke klachten die zich op het feest zelf voordeden, maar was wel gezellig en de after daarna ook
Kasper, dat kan niet zo he, hoe jij erbij staat. Allemachtig zegwrote:ik heb ook nog een leuke meeting foto:
en nog een leuke van chukk, ruben, sjors, ik sander en jorn [friends only]
Het is dat mijn hand er deels voor zit, maar volgens mij zit achter mijn hand een oncontroleerbare grijns!wrote:Kasper, dat kan niet zo he, hoe jij erbij staat. Allemachtig zegwrote:ik heb ook nog een leuke meeting foto:
en nog een leuke van chukk, ruben, sjors, ik sander en jorn [friends only]![]()
![]()
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
@ black sunsire
Was jij dat die naast my zat in de kantine ? op de grond tegen dat muurtje zeg maar? Chukkels zat er ook bij, maar verder ben ik de namen vergeten
Was jij dat die naast my zat in de kantine ? op de grond tegen dat muurtje zeg maar? Chukkels zat er ook bij, maar verder ben ik de namen vergeten
Zelfs met die hand ervoor kun je dat zienwrote:Het is dat mijn hand er deels voor zit, maar volgens mij zit achter mijn hand een oncontroleerbare grijns!wrote:Kasper, dat kan niet zo he, hoe jij erbij staat. Allemachtig zegwrote:ik heb ook nog een leuke meeting foto:
![]()
-
G
ja idd, echt lullig voor sjors dat ie zo niet op de foto pastewrote:Kasper, dat kan niet zo he, hoe jij erbij staat. Allemachtig zegwrote:ik heb ook nog een leuke meeting foto:
![]()
-
G
wrote:Ik zat gewoon met mijn vinger net naast de knop te drukken hoor, zat nog een knopje maar die was voor iets andersuitzoomen ofzo. Moet je die knop er maar niet naast doen muhaha
wrote:ja idd, echt lullig voor sjors dat ie zo niet op de foto pastewrote:Kasper, dat kan niet zo he, hoe jij erbij staat. Allemachtig zegwrote:ik heb ook nog een leuke meeting foto:
![]()
-
K
Wie is die kerel onder jou chukkels? hij is van HT toch? 
-
B
Das Mikeeeeeeeeeeeeeeee (weet niet precies hoe veel e's maar ongeveer zoiets).wrote:Wie is die kerel onder jou chukkels? hij is van HT toch?
Ik sta ook echt op geen enkele foto he
heerlijk
-
K
wrote:Das Mikeeeeeeeeeeeeeeee (weet niet precies hoe veel e's maar ongeveer zoiets).wrote:Wie is die kerel onder jou chukkels? hij is van HT toch?
Ohhh hij is mike
ja had nog wel ff gesproken maar kon zn naam niet horen denk ik
En links naast mike is ook van HT? das de enige die ik verder niet ken
-
B
Links naast mike is j3fferd.
-
K
Dat wist ik nog welwrote:Rechts boven jefferd ben ikk
Er zijn geloof ik nog meer fotos gemaakt als ik het me goed herinner?
Waarvan jij de kaartjes hebtwrote:Er zijn geloof ik nog meer fotos gemaakt als ik het me goed herinner?