Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Ruubiie schreef:
Tot 5uur ofzo, toen was Dhr. Sjeffurd compleet helemaal gesloopt, en wilde naar z'n bed toe :P .

Haha ja kan ik begrijpen, ik was onderweg naar Almere in de trein ook paar keer bijna in slaap gevalen.
Was echt kapot moe, uiteindelijk 12 uur thuis, dus nog steeds geen goede rust gehad.

En jij was nuchter Mikee?

:thumbup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, Mike did some lachgas :lol: wat wel episch was trouwens, om gezichten dan te zien :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Hahaha, Mike did some lachgas :lol: wat wel episch was trouwens, om gezichten dan te zien :lol: .

Lachgas _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pffff wat een weekendje was dit. Het feest zelf was mwah mwah vanwege wat lichamelijke klachten die zich op het feest zelf voordeden, maar was wel gezellig en de after daarna ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Pffff wat een weekendje was dit. Het feest zelf was mwah mwah vanwege wat lichamelijke klachten die zich op het feest zelf voordeden, maar was wel gezellig en de after daarna ook :D


Pff, vind jullie troll nog steeds te koning voor woorden.. You guys got me! :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 16:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja die was erg mooi :D :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
ik heb ook nog een leuke meeting foto:

en nog een leuke van chukk, ruben, sjors, ik sander en jorn [friends only]


Kasper, dat kan niet zo he, hoe jij erbij staat. Allemachtig zeg :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
KSwoosh schreef:
ik heb ook nog een leuke meeting foto:

en nog een leuke van chukk, ruben, sjors, ik sander en jorn [friends only]


Kasper, dat kan niet zo he, hoe jij erbij staat. Allemachtig zeg :lol: :lol: :lol:

Het is dat mijn hand er deels voor zit, maar volgens mij zit achter mijn hand een oncontroleerbare grijns!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 17:52 
 
Hardtraxxer

@ black sunsire
Was jij dat die naast my zat in de kantine ? op de grond tegen dat muurtje zeg maar? Chukkels zat er ook bij, maar verder ben ik de namen vergeten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
El Mare schreef:
KSwoosh schreef:
ik heb ook nog een leuke meeting foto:

en nog een leuke van chukk, ruben, sjors, ik sander en jorn [friends only]


Kasper, dat kan niet zo he, hoe jij erbij staat. Allemachtig zeg :lol: :lol: :lol:

Het is dat mijn hand er deels voor zit, maar volgens mij zit achter mijn hand een oncontroleerbare grijns!


Zelfs met die hand ervoor kun je dat zien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 21:18 
 

El Mare schreef:
KSwoosh schreef:
ik heb ook nog een leuke meeting foto:

en nog een leuke van chukk, ruben, sjors, ik sander en jorn [friends only]


Kasper, dat kan niet zo he, hoe jij erbij staat. Allemachtig zeg :lol: :lol: :lol:

ja idd, echt lullig voor sjors dat ie zo niet op de foto paste :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 21:19 
 

Mellow schreef:
Ik zat gewoon met mijn vinger net naast de knop te drukken hoor, zat nog een knopje maar die was voor iets anders :P uitzoomen ofzo. Moet je die knop er maar niet naast doen muhaha

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
KSwoosh schreef:
ik heb ook nog een leuke meeting foto:

en nog een leuke van chukk, ruben, sjors, ik sander en jorn [friends only]


Kasper, dat kan niet zo he, hoe jij erbij staat. Allemachtig zeg :lol: :lol: :lol:

ja idd, echt lullig voor sjors dat ie zo niet op de foto paste :(

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:05 
 

Wie is die kerel onder jou chukkels? hij is van HT toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:08 
 

kaboem schreef:
Wie is die kerel onder jou chukkels? hij is van HT toch? :P

Das Mikeeeeeeeeeeeeeeee (weet niet precies hoe veel e's maar ongeveer zoiets).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sta ook echt op geen enkele foto he :lol: heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:16 
 

Banaanslak schreef:
kaboem schreef:
Wie is die kerel onder jou chukkels? hij is van HT toch? :P

Das Mikeeeeeeeeeeeeeeee (weet niet precies hoe veel e's maar ongeveer zoiets).



Ohhh hij is mike

ja had nog wel ff gesproken maar kon zn naam niet horen denk ik :P

En links naast mike is ook van HT? das de enige die ik verder niet ken :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:17 
 

Links naast mike is j3fferd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rechts boven jefferd ben ikk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 23:00 
 

jRn schreef:
Rechts boven jefferd ben ikk


Dat wist ik nog wel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 12:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er zijn geloof ik nog meer fotos gemaakt als ik het me goed herinner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Er zijn geloof ik nog meer fotos gemaakt als ik het me goed herinner?


Waarvan jij de kaartjes hebt :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen idee waar die moeten liggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Geen idee waar die moeten liggen :D


:lol: Er lagen er 3 op de tafel VOOR jou, volgens mij bij je portemonnee of afstandsbediening..
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten