Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:44 
 

Dan zal ik de schuldige geweest zijn Stan, ik liep naar voren, was iedereen kwijt van olijfboompje en toen zijn we links gaan staan, ik wat eten (Die bass trok ik echt niet) en toen vond ik olijfje en was ik de rest kwijt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mij vergeten Project :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mij vergeten Project :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie heeft eigenlijk de foto's? In ieder geval degene waar ik op sta :P :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
En als ik nog iemand vergeet zeg het ff :D

Wat dacht je van mij?? :innocent:

Ondanks wat lichamelijke klachten het gehele feest toch wel redelijk daarmee los kunnen gaan en was gezellig met iedereen. Set van Ophidian onverwachts de beste van de avond, wat heb ik daar staan beuken :cool: :cool:

Ik heb eindelijk onze Sjors ook in het echt ontmoet :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En trouwens, waarom hebben 3/4 mensen van HT gevraagd of ik Ruubiie was? Lijk ik nou zo erg op die lelijkerd? (L)

@ STAN-; dawasiknie heeft jou knielende foto gemaatk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:24 
 

jRn schreef:
En trouwens, waarom hebben 3/4 mensen van HT gevraagd of ik Ruubiie was? Lijk ik nou zo erg op die lelijkerd? (L)

@ STAN-; dawasiknie heeft jou knielende foto gemaatk!


Ja volgens mij vroeg ik dat ook aan het begin ofniet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
En trouwens, waarom hebben 3/4 mensen van HT gevraagd of ik Ruubiie was? Lijk ik nou zo erg op die lelijkerd? (L)

@ STAN-; dawasiknie heeft jou knielende foto gemaatk!


Ik vroeg aan Ruubiie of hij jou was :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:26 
 

wat was ik blij toen ik die groep ht'ers tegen kwam (L)

en wat blijft Chukkels toch ook een held :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
jRn schreef:
En trouwens, waarom hebben 3/4 mensen van HT gevraagd of ik Ruubiie was? Lijk ik nou zo erg op die lelijkerd? (L)

@ STAN-; dawasiknie heeft jou knielende foto gemaatk!


Ja volgens mij vroeg ik dat ook aan het begin ofniet :P


Haha, jaa jij vroeg het en nog 2 mensen!
En XtD dan aan Ruben.

BROERTJESSSSSSSSSS.

Maar XtD, jou heb ik niet ontmoet. Toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:

Maar XtD, jou heb ik niet ontmoet. Toch?


Nee volgens mij niet nee ;) Next time :P

KSwoosh schreef:
wat was ik blij toen ik die groep ht'ers tegen kwam (L)

en wat blijft Chukkels toch ook een held :kiss:


Was ik ook wel blij mee, kon ik tenminste nog een beetje van die herrie genieten ^^

Volgens mij kan die foto van ons beter nooit het daglicht zien of wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:29 
 

Nou heb ik jou nog niet ontmoet kasper :P !

Mobiel was ook vrij gauw leeg :S kutbatterij.

Weet niet of jij aan het einde bij de sickest squad er nog was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
En trouwens, waarom hebben 3/4 mensen van HT gevraagd of ik Ruubiie was? Lijk ik nou zo erg op die lelijkerd? (L)

@ STAN-; dawasiknie heeft jou knielende foto gemaatk!

Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:32 
 

kaboem schreef:
Nou heb ik jou nog niet ontmoet kasper :P !

Mobiel was ook vrij gauw leeg :S kutbatterij.

Weet niet of jij aan het einde bij de sickest squad er nog was?

ja indd, best jammer
maar ik was er tijdens TSS nog wel jij, waar stond jij dan ergens? ik bij de hele HT meute :P

ik had btw michaelotje nog gezien bij het teruglopen naar et station :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:01 
 
Hardtraxxer

Volgens mij heb ik per ongeluk een meeting meegemaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Volgens mij heb ik per ongeluk een meeting meegemaakt xd

Ja, want je snapte er heel weinig van. Tot 5 keer toe m'n naam moeten zeggen. :slow:

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:07 
 
Hardtraxxer

jRn schreef:
Mellow schreef:
Volgens mij heb ik per ongeluk een meeting meegemaakt xd

Ja, want je snapte er heel weinig van. Tot 5 keer toe m'n naam moeten zeggen. :slow:

:P

Ik vergat steeds wie nou wie was :( nouja wel grappig om wat mensen in real life te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:17 
 

Mellow schreef:
jRn schreef:
Mellow schreef:
Volgens mij heb ik per ongeluk een meeting meegemaakt xd

Ja, want je snapte er heel weinig van. Tot 5 keer toe m'n naam moeten zeggen. :slow:

:P

Ik vergat steeds wie nou wie was :( nouja wel grappig om wat mensen in real life te zien.


Okey ik heb jou wel gezien, maar niet gesproken :P Ik was die wat kleinere jongen met dat grijze t-shirt als je dat nog herinnert :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:21 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:

Okey ik heb jou wel gezien, maar niet gesproken :P Ik was die wat kleinere jongen met dat grijze t-shirt als je dat nog herinnert :P.


Hmmm kan, kan xd ik herinner me sowieso nog een ander klein persoon dat was hardcoresjors volgens mij haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Okey ik heb jou wel gezien, maar niet gesproken :P Ik was die wat kleinere jongen met dat grijze t-shirt als je dat nog herinnert :P.


Ooh was jij dat, ik dacht dat je geen ht'er was dus ik heb me niet voorgesteld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:25 
 

Mellow schreef:
kaboem schreef:

Okey ik heb jou wel gezien, maar niet gesproken :P Ik was die wat kleinere jongen met dat grijze t-shirt als je dat nog herinnert :P.


Hmmm kan, kan xd ik herinner me sowieso nog een ander klein persoon dat was hardcoresjors volgens mij haha.


Nja ik droeg geen aussies of nikes of wat dan ook :P !

volgens mij stond je telkens net achter mij :D

Maar na dit feestje weet ik wel dat dnb en crossbreed echt mijn roeping is :yay:


Wie was jij dan XtD?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een paar lui gezien waarvan ik niet weet welke naam erbij geplakt moet worden :P maar ach, was goed te doen, jammer dat ik redelijk inkakte tijdens Tymon, laatste keer dat ik op de dag van zo'n feest nog werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Wie was jij dan XtD?


Mja, redelijk simpel gekleed in een lichtblauwe spijkerbroek en een v-hals zwart shirt :P Was in Void bij Lowroller, Ophidian en eventjes bij DJ Producer en Sickest Squad ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
kaboem schreef:

Okey ik heb jou wel gezien, maar niet gesproken :P Ik was die wat kleinere jongen met dat grijze t-shirt als je dat nog herinnert :P.


Hmmm kan, kan xd ik herinner me sowieso nog een ander klein persoon dat was hardcoresjors volgens mij haha.


Die heb ik je nog voorgesteld muppet! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
kaboem schreef:
Nou heb ik jou nog niet ontmoet kasper :P !

Mobiel was ook vrij gauw leeg :S kutbatterij.

Weet niet of jij aan het einde bij de sickest squad er nog was?

ja indd, best jammer
maar ik was er tijdens TSS nog wel jij, waar stond jij dan ergens? ik bij de hele HT meute :P

ik had btw michaelotje nog gezien bij het teruglopen naar et station :P

Oh ja, michaelotje ook nog gezien in de main!
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten