Dan zal ik de schuldige geweest zijn Stan, ik liep naar voren, was iedereen kwijt van olijfboompje en toen zijn we links gaan staan, ik wat eten (Die bass trok ik echt niet) en toen vond ik olijfje en was ik de rest kwijt
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
C
Wie heeft eigenlijk de foto's? In ieder geval degene waar ik op sta

Wat dacht je van mij??wrote: En als ik nog iemand vergeet zeg het ff
Ondanks wat lichamelijke klachten het gehele feest toch wel redelijk daarmee los kunnen gaan en was gezellig met iedereen. Set van Ophidian onverwachts de beste van de avond, wat heb ik daar staan beuken
Ik heb eindelijk onze Sjors ook in het echt ontmoet
En trouwens, waarom hebben 3/4 mensen van HT gevraagd of ik Ruubiie was? Lijk ik nou zo erg op die lelijkerd?
@ STAN-; dawasiknie heeft jou knielende foto gemaatk!
-
K
Ja volgens mij vroeg ik dat ook aan het begin ofnietwrote:En trouwens, waarom hebben 3/4 mensen van HT gevraagd of ik Ruubiie was? Lijk ik nou zo erg op die lelijkerd?![]()
Ik vroeg aan Ruubiie of hij jou waswrote:En trouwens, waarom hebben 3/4 mensen van HT gevraagd of ik Ruubiie was? Lijk ik nou zo erg op die lelijkerd?![]()
-
G
wat was ik blij toen ik die groep ht'ers tegen kwam 
en wat blijft Chukkels toch ook een held
Haha, jaa jij vroeg het en nog 2 mensen!wrote:Ja volgens mij vroeg ik dat ook aan het begin ofnietwrote:En trouwens, waarom hebben 3/4 mensen van HT gevraagd of ik Ruubiie was? Lijk ik nou zo erg op die lelijkerd?![]()
En XtD dan aan Ruben.
BROERTJESSSSSSSSSS.
Maar XtD, jou heb ik niet ontmoet. Toch?
Nee volgens mij niet neewrote:
Maar XtD, jou heb ik niet ontmoet. Toch?
Was ik ook wel blij mee, kon ik tenminste nog een beetje van die herrie genietenwrote:wat was ik blij toen ik die groep ht'ers tegen kwam
Volgens mij kan die foto van ons beter nooit het daglicht zien of wel
-
K
Nou heb ik jou nog niet ontmoet kasper
!
Mobiel was ook vrij gauw leeg :S kutbatterij.
Weet niet of jij aan het einde bij de sickest squad er nog was?
Thanks!wrote:En trouwens, waarom hebben 3/4 mensen van HT gevraagd of ik Ruubiie was? Lijk ik nou zo erg op die lelijkerd?![]()
-
G
ja indd, best jammerwrote:Nou heb ik jou nog niet ontmoet kasper!
maar ik was er tijdens TSS nog wel jij, waar stond jij dan ergens? ik bij de hele HT meute
ik had btw michaelotje nog gezien bij het teruglopen naar et station
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Volgens mij heb ik per ongeluk een meeting meegemaakt 
Ja, want je snapte er heel weinig van. Tot 5 keer toe m'n naam moeten zeggen.wrote:Volgens mij heb ik per ongeluk een meeting meegemaakt
-
MHardtraxxer
- last seen Nov 2013
Ik vergat steeds wie nou wie waswrote:Ja, want je snapte er heel weinig van. Tot 5 keer toe m'n naam moeten zeggen.wrote:Volgens mij heb ik per ongeluk een meeting meegemaakt
-
K
Okey ik heb jou wel gezien, maar niet gesprokenwrote:Ik vergat steeds wie nou wie waswrote:Ja, want je snapte er heel weinig van. Tot 5 keer toe m'n naam moeten zeggen.wrote:Volgens mij heb ik per ongeluk een meeting meegemaakt
nouja wel grappig om wat mensen in real life te zien.
-
MHardtraxxer
- last seen Nov 2013
Hmmm kan, kanwrote:
Okey ik heb jou wel gezien, maar niet gesprokenIk was die wat kleinere jongen met dat grijze t-shirt als je dat nog herinnert
.
Ooh was jij dat, ik dacht dat je geen ht'er was dus ik heb me niet voorgesteldwrote:Okey ik heb jou wel gezien, maar niet gesprokenIk was die wat kleinere jongen met dat grijze t-shirt als je dat nog herinnert
.
-
K
Nja ik droeg geen aussies of nikes of wat dan ookwrote:Hmmm kan, kanwrote:
Okey ik heb jou wel gezien, maar niet gesprokenIk was die wat kleinere jongen met dat grijze t-shirt als je dat nog herinnert
.
ik herinner me sowieso nog een ander klein persoon dat was hardcoresjors volgens mij haha.
volgens mij stond je telkens net achter mij
Maar na dit feestje weet ik wel dat dnb en crossbreed echt mijn roeping is
Wie was jij dan XtD?
Een paar lui gezien waarvan ik niet weet welke naam erbij geplakt moet worden
maar ach, was goed te doen, jammer dat ik redelijk inkakte tijdens Tymon, laatste keer dat ik op de dag van zo'n feest nog werk
Mja, redelijk simpel gekleed in een lichtblauwe spijkerbroek en een v-hals zwart shirtwrote:Wie was jij dan XtD?
Die heb ik je nog voorgesteld muppet!wrote:Hmmm kan, kanwrote:
.
ik herinner me sowieso nog een ander klein persoon dat was hardcoresjors volgens mij haha.
Oh ja, michaelotje ook nog gezien in de main!wrote:ja indd, best jammerwrote:Nou heb ik jou nog niet ontmoet kasper!
maar ik was er tijdens TSS nog wel jij, waar stond jij dan ergens? ik bij de hele HT meute
ik had btw michaelotje nog gezien bij het teruglopen naar et station