Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 18:25 
 

Ik heb vanavond een shirt met cowboy aapje print met tekst: Stick 'm up Punk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is nou de locatie voor de main meeting? Ik stel voor de trap naar het VIP deck, makkelijk om mekaar te vinden dan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Wat is nou de locatie voor de main meeting? Ik stel voor de trap naar het VIP deck, makkelijk om mekaar te vinden dan :thumbsup:

Jij slaat Lowroller over voor de meeting? :huh:

Moet zelf nog even kijken wat ik daar doe
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 18:34 
 

STAN- schreef:
Wat is nou de locatie voor de main meeting? Ik stel voor de trap naar het VIP deck, makkelijk om mekaar te vinden dan :thumbsup:

bar linksmidden bij de bar in de main, 12 uur
om 1 uur in de industrial... Midden vooraan, tegen DJ-Booth aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Wat is nou de locatie voor de main meeting? Ik stel voor de trap naar het VIP deck, makkelijk om mekaar te vinden dan :thumbsup:

Jij slaat Lowroller over voor de meeting? :huh:

Moet zelf nog even kijken wat ik daar doe

Ho eens, ik hoef niet per se een uur lang te meeten he maat :P Ik weet ook nog niet zeker of ik me aan mijn gewenste planning kan houden, evt. wat uitstapjes naar de main voor m'n maten zal wel zo zijn. Enige set waar ik de volle 100% de volle tijd bij ben is Ophidian, de rest is afwisselen tussen main (vrienden) en Tyrants Void (knallen) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 18:51 
 

precies :P meeting is gewono ff iedereen ontmoeten kennismaken en fototje fzo, dat duurt geen uren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was ook niet echt serieus bedoelt xd en ik zal ook wel rondzwerven, maar toch vooral de Void
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 19:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Mainstage Meeting:
00:00 uur - Live: Accelarator vs Re-Style
Locatie: midden links bij de bar / bij de trap naar het VIP deck

Industrial Meeting
01:00 uur - Ophidian
Locatie: Midden vooraan, tegen DJ-Booth aan

Rond 06:30: Live: The Sickest Squad, zelfde plek als Negative Audio meeting



Ik whatsapp Christian of Kasper ofzo wel even rond die tijdstippen (zelf nl voorlichting tot 24u) kom ik nog naar daar..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb camera mee voor eventuele foto, rood shirt aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 20:06 
 

DarkBeatz schreef:
Chris Two schreef:
Mainstage Meeting:
00:00 uur - Live: Accelarator vs Re-Style
Locatie: midden links bij de bar / bij de trap naar het VIP deck

Industrial Meeting
01:00 uur - Ophidian
Locatie: Midden vooraan, tegen DJ-Booth aan

Rond 06:30: Live: The Sickest Squad, zelfde plek als Negative Audio meeting



Ik whatsapp Christian of Kasper ofzo wel even rond die tijdstippen (zelf nl voorlichting tot 24u) kom ik nog naar daar..)

wat is je nummer dan, want volgens mij heb ik die niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yeah, ik vertrek nu naar het Nijmegen CS :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 21:04 
 

Zo bijna in utrecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 21:07 
 

kaboem schreef:
Zo bijna in utrecht

jij hebt nog wel ff te gaan zo te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 21:26 
 

Met stijn aan de bav in de trein naar db
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een kwartier in Den Bosch. Heuj.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 22:31 
 

Gezellige stationsmeeting gehad nu richting brabanthallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 10:09 
 

Stationsmeeting was leuk!
Ophidian meeting half gehad

Wel iedereen gezien behalve cmind
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was toppie! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 13:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was lekkaaaah!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 14:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb een half uur rond gelopen bij dw main,maar zag niemand,
Nog gevragen aan mensen,niemand wist het,haha
Maar was rete goed daar
Op mij facebook staan wat filmpjes nog,
Alleen afsluiting main was niet echt wat je zou verwaxhtten,
Maar mocht pret niet drukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 15:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waren er nog groepsfoto's gemaakt? Weet 't niet meer echt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Waren er nog groepsfoto's gemaakt? Weet 't niet meer echt. :lol:


Iig in de Industrial zaal tijdens Ophidian ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Waren er nog groepsfoto's gemaakt? Weet 't niet meer echt. :lol:


Op de main is een foto gemaakt door een fotograaf. Ik heb t kaartje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even kijken wie ik allemaal nieuw heb ontmoet:
- project 141
- kaboem
- steffnov
- hardcoresjors

En als ik nog iemand vergeet zeg het ff :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ach op het einde stonden we toch opeens weer met een redelijke groep bij TSS :D

Ik stond toen net even wat meer naar rechts m'n laatste beetje energie eruit te pompen :D

Ophidian meeting was wel raar, ik kwam iemand tegen (weet zo snel even niet meer wie) die vroeg waar de rest was.. Toen zagen we de rest, gingen er op af en toen kwam ik m'n neef tegen waarna ik ineens niemand meer zag :huh: Dus toen ben ik maar alleen los gegaan, waarna wat maten weer terug kwamen ^^
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten