Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Chukkels schreef:
El Mare schreef:
Duurt laaaaaaaaang :yawn:

Begin alvast met indrinken, dan gaat de tijd sneller ^^



Daar begin ik mee in de trein :D

Dan pas? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:46 
 

half 7 al met de trein :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indrinken doe ik niet aan, ja misschien energiedrank, maar geen alcohol, daar wordt ik zo slap van, dan kan ik niet meer losgaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 13:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
kaboem schreef:
C-Mind schreef:
Pruiken waren op kaboem,
Dus kaal word het ;)

:worship:

mocht je het niet weten, onze chris is al kaal :P

+1 voor kasper
Mijn haar groeit nie meer,komt door de leeftijd,haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga overigens lekker zomers :D Hawaii bloesje aan, Kasper weet wel welke ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 13:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat dus wat project zegt,
1 of 2 bier,meer niet vantevore,
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 13:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oja,aan me verband herken je me nie meer,heb hem deraf gehaald,kut ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 13:58 
 

Zo hey wat warm vandaag ofniet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad hee, zweten voor het leven :P Wie zorgt er btw voor een meetingfoto ofzo? ^^ Hoort er wel bij imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 14:46 
 

ik heb een galaxy s 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Nou, wie heeft er een goeie telefoon? Want we zullen maar geen foto met die van mij maken :P Of we moeten ff zo'n fotograaf proberen te vinden, weet alleen niet hoe makkelijk dat gaat.

Mijn telefoon is op zich goed zat.. Maar een fotograafje regelen moet wel te doen zijn! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 14:48 
 

HTC Desire Z, zit goede camera in, maar geef me telefoon niet af aan een wappie daaro..

Misschien dat ik fotograaf vriendin van me kan fixen, spookje doet dat wel voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb van vorig jaar 2 foto's, beide op de Industrial gemaakt.. Eentje bij aankomst en eentje nadat ik finaal naar de klote was na die geweldige set van Tymon en Satronica :D
Maar die foto komt wel goed, misschien dat iemand die ik ken moet fotografieren voor PFSquad ofzo.. Eventjes kijken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Owja, dat heb ik ook als ik print met de printer van mn ouders, de barcode is dan grijs en dat vertrouw ik nooit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 15:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:
Das mooi, want dan ben ik er ook. Komen jullie rond die tijd nog langs het station?

ik kom aan om 22:03 op spoor 7 :) wie nog meer?

Ik denk ik ook rond die tijd, misschien iets eerder. Ik whatsapp u wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 15:16 
 

ik heb een goede telefoon :P ik zet em ook snel online dus ik zal em wel maken :)
as usual :)

en overigens die barcode, je kan je ticket ook via je telefoon laten scannen :P

@dawasknie: ok is goed! maar ik ga niet eerst nog een cafe in ofzo :P maar laat maar ff weten wanneer je aan komt dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kun je die laten scannen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 15:24 
 

El Mare schreef:
Hoe kun je die laten scannen dan?

op je telefoon scherm fullscreen laten zien
dan kunnen ze em scannen, wat als et goed is lukt
had ik ook bij defqon gedaan :P
maar ik print ze toch liever
en zolang jij de streepjes kan zien zien die apparaten ze ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat betreft de fotograaf, ik weet me te herinneren dat Dawasiknie letterlijk de helft van de tijd met een camera in zijn klauwen stond op Thunderdome (zowel zijn eigen als die van 2 meiden), dus...:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond te bewonderen in een zwart Chasin T-shirt met over t gehele shirt zilvergrijze strepen, verder aan m'n 2 bandjes (rood en groen) om m'n linkerpols! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Hoe kun je die laten scannen dan?

op je telefoon scherm fullscreen laten zien
dan kunnen ze em scannen, wat als et goed is lukt
had ik ook bij defqon gedaan :P
maar ik print ze toch liever
en zolang jij de streepjes kan zien zien die apparaten ze ook wel


Dat doe ik toch maar liever niet xd
Zoals ik al zei, mij zul je in een Hawaiibloesje zien, Kasper weet wel welke, had hem op Q-Baas ook aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kokosnoten om je ..... af te dekken zeker :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist ^^ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 18:07 
 

Ff weer een lange broek aan doen hehe :P.

Heb een grijs tshirt aan vanavond. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een zwart chasin shirt aan, met witte streepjes erop. Daarnaast heb ik 6mm haren en ben zo ongeveer 1.75 .. En ik herken wel wat mensen ^^
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten