Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Hoe zit dat trouwens met het kale-koppen-vrouwen gehalte daar? Is dat volk er veel? Of lopen er merendeels mooie meitties rond? :love: ?

Veel kale koppen gehalte, heel veel dikke Duitse zeugen, en natuurlijk een paar mooie vrouwtjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Ruubiie schreef:
Hoe zit dat trouwens met het kale-koppen-vrouwen gehalte daar? Is dat volk er veel? Of lopen er merendeels mooie meitties rond? :love: ?

Veel kale koppen gehalte, heel veel dikke Duitse zeugen, en natuurlijk een paar mooie vrouwtjes.


Vandaar dat je ineens hebt besloten om te gaan? :D
Jorn loopt zijn lul achterna de hele avond! Adieu!! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Hoe zit dat trouwens met het kale-koppen-vrouwen gehalte daar? Is dat volk er veel? Of lopen er merendeels mooie meitties rond? :love: ?

Denk aan Thunderdome in een iiiieeeets casualer jasje. Dus zal wel goed zitten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ruubiie schreef:
Hoe zit dat trouwens met het kale-koppen-vrouwen gehalte daar? Is dat volk er veel? Of lopen er merendeels mooie meitties rond? :love: ?

Denk aan Thunderdome in een iiiieeeets casualer jasje. Dus zal wel goed zitten ;)


Heb bij Thunderdome niet echt om me heen gekeken eigenlijk :lol: volgens mij viel het daar wel mee toch? :lol: zou het niet meer weten eigenlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 23:13 
 

raveteven :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
raveteven :love:


xd Raveteven, en gabbergleufjes.. Nou nou wat een genot om naar te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 23:26 
 

Gewoon niet op de early komen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
jRn schreef:
Ruubiie schreef:
Hoe zit dat trouwens met het kale-koppen-vrouwen gehalte daar? Is dat volk er veel? Of lopen er merendeels mooie meitties rond? :love: ?

Veel kale koppen gehalte, heel veel dikke Duitse zeugen, en natuurlijk een paar mooie vrouwtjes.


Vandaar dat je ineens hebt besloten om te gaan? :D
Jorn loopt zijn lul achterna de hele avond! Adieu!! :lol:

Ik wou eigenlijk wel een lekker blond anabooltje scoren, jij leek me een goed slachtoffer. :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 00:03 
 

dawasiknie schreef:
Chris Two schreef:
ah joh, ik heb morgen een jarige moeder.

Ik ben bijna hele dag weg, mooiste kado ooit voor haar

Hoe laat wil jij morgen naar binnen gaan dan?
De mensen waar ik mee ga willen pas half 12 op Den Bosch, dat vind ik te laat. Betaal gvd geen 60 euro voor niks... Maar om kwart voor 9 terrassen vind ik ook weer iets teveel van het goeie :P


we willen rond 10 er toch zeker zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 01:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Das mooi, want dan ben ik er ook. Komen jullie rond die tijd nog langs het station?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:D Ik ben blij dat Daniël ook komt :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
:D Ik ben blij dat Daniël ook komt :D !

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 08:23 
 

dawasiknie schreef:
Das mooi, want dan ben ik er ook. Komen jullie rond die tijd nog langs het station?


Wat bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 09:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pruiken waren op kaboem,
Dus kaal word het ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 10:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Vanavond ^^

Nee joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:00 
 

C-Mind schreef:
Pruiken waren op kaboem,
Dus kaal word het ;)

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:01 
 

kaboem schreef:
C-Mind schreef:
Pruiken waren op kaboem,
Dus kaal word het ;)

:worship:

mocht je het niet weten, onze chris is al kaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog even! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:05 
 

dawasiknie schreef:
Das mooi, want dan ben ik er ook. Komen jullie rond die tijd nog langs het station?

ik kom aan om 22:03 op spoor 7 :) wie nog meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:19 
 

Wist dat die kaal was haha :P.

Nice, zondagmiddag gaan we blijkbaar fonduen :P.

No time to sleep yo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:30 
 

Pff, nog 8 uurtjes ongeveer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duurt laaaaaaaaang :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Duurt laaaaaaaaang :yawn:

Begin alvast met indrinken, dan gaat de tijd sneller ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:41 
 

Chukkels schreef:
El Mare schreef:
Duurt laaaaaaaaang :yawn:

Begin alvast met indrinken, dan gaat de tijd sneller ^^



Daar begin ik mee in de trein :D
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten