Veel kale koppen gehalte, heel veel dikke Duitse zeugen, en natuurlijk een paar mooie vrouwtjes.wrote:Hoe zit dat trouwens met het kale-koppen-vrouwen gehalte daar? Is dat volk er veel? Of lopen er merendeels mooie meitties rond??
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Vandaar dat je ineens hebt besloten om te gaan?wrote:Veel kale koppen gehalte, heel veel dikke Duitse zeugen, en natuurlijk een paar mooie vrouwtjes.wrote:Hoe zit dat trouwens met het kale-koppen-vrouwen gehalte daar? Is dat volk er veel? Of lopen er merendeels mooie meitties rond??
Jorn loopt zijn lul achterna de hele avond! Adieu!!
Denk aan Thunderdome in een iiiieeeets casualer jasje. Dus zal wel goed zittenwrote:Hoe zit dat trouwens met het kale-koppen-vrouwen gehalte daar? Is dat volk er veel? Of lopen er merendeels mooie meitties rond??
Heb bij Thunderdome niet echt om me heen gekeken eigenlijkwrote:Denk aan Thunderdome in een iiiieeeets casualer jasje. Dus zal wel goed zittenwrote:Hoe zit dat trouwens met het kale-koppen-vrouwen gehalte daar? Is dat volk er veel? Of lopen er merendeels mooie meitties rond??
-
G
raveteven 
wrote:raveteven
-
K
Gewoon niet op de early komen 
Ik wou eigenlijk wel een lekker blond anabooltje scoren, jij leek me een goed slachtoffer.wrote:Vandaar dat je ineens hebt besloten om te gaan?wrote:Veel kale koppen gehalte, heel veel dikke Duitse zeugen, en natuurlijk een paar mooie vrouwtjes.wrote:Hoe zit dat trouwens met het kale-koppen-vrouwen gehalte daar? Is dat volk er veel? Of lopen er merendeels mooie meitties rond??
Jorn loopt zijn lul achterna de hele avond! Adieu!!
-
C
we willen rond 10 er toch zeker zijn...wrote:Hoe laat wil jij morgen naar binnen gaan dan?wrote:ah joh, ik heb morgen een jarige moeder.
Ik ben bijna hele dag weg, mooiste kado ooit voor haar
De mensen waar ik mee ga willen pas half 12 op Den Bosch, dat vind ik te laat. Betaal gvd geen 60 euro voor niks... Maar om kwart voor 9 terrassen vind ik ook weer iets teveel van het goeie
Das mooi, want dan ben ik er ook. Komen jullie rond die tijd nog langs het station?
wrote:Ik ben blij dat Daniël ook komt
!
-
C
Wat bedoel je?wrote:Das mooi, want dan ben ik er ook. Komen jullie rond die tijd nog langs het station?
-
K
wrote:Pruiken waren op kaboem,
Dus kaal word het
-
G
mocht je het niet weten, onze chris is al kaalwrote:wrote:Pruiken waren op kaboem,
Dus kaal word het
-
G
ik kom aan om 22:03 op spoor 7wrote:Das mooi, want dan ben ik er ook. Komen jullie rond die tijd nog langs het station?
-
K
Wist dat die kaal was haha
.
Nice, zondagmiddag gaan we blijkbaar fonduen
.
No time to sleep yo
Nice, zondagmiddag gaan we blijkbaar fonduen
No time to sleep yo
-
C
Pff, nog 8 uurtjes ongeveer
Begin alvast met indrinken, dan gaat de tijd snellerwrote:Duurt laaaaaaaaang
-
K
wrote:Begin alvast met indrinken, dan gaat de tijd snellerwrote:Duurt laaaaaaaaang
Daar begin ik mee in de trein