Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:
Voel me ineens godse beroerd, heb het koud en hoofdpijn enz. vanavond mooi thuis blijven en vroeg pitten, morgen werken op me gemakje, mag niet ziek worden! :/

Er zijn dingen waarvan je je weer snel beter voelt! ;)

Tell me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Wie doet er mee met een feestje bouwen? :yay: :yay:

Ik pas.. Bouwen jullie het allemaal maar op, ik breek daarna de tent wel af :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
jRn schreef:
Wie doet er mee met een feestje bouwen? :yay: :yay:

Ik pas.. Bouwen jullie het allemaal maar op, ik breek daarna de tent wel af :yay:

Hebben we dan volgende week een Open Air stage met A State Of Trance? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oehw, nog 24uur en een beetje :D . Doen we vroeg meeten op utrecht centraal? Net zoals vorige keer Chrissie! Eerst even langs de burgert king gaan ofzo! :D Roep maar rond! Geld trouwens ook voor Sjeff und Mike!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Oehw, nog 24uur en een beetje :D . Doen we vroeg meeten op utrecht centraal? Net zoals vorige keer Chrissie! Eerst even langs de burgert king gaan ofzo! :D Roep maar rond! Geld trouwens ook voor Sjeff und Mike!

Zullen we dan naar de KFC gaan? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind alles prima, moeten we ff kijken hoelaat enzo!? Rond een uur of 9 op centraal? Weet niet eens wat de bedoeling nu is :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Ik vind alles prima, moeten we ff kijken hoelaat enzo!? Rond een uur of 9 op centraal? Weet niet eens wat de bedoeling nu is :P .

Kunnen ook eerder doen? Uur of 8? kunnen we kroegie induiken en indrinken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:32 
 

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:
Ik vind alles prima, moeten we ff kijken hoelaat enzo!? Rond een uur of 9 op centraal? Weet niet eens wat de bedoeling nu is :P .

Kunnen ook eerder doen? Uur of 8? kunnen we kroegie induiken en indrinken :D


beter gaan jullie dan ook rond 8:45 in den bosch zijn gaan we met zen allen eerst tanken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan uiteraard ook! :thumbsup: Vind ik een prima idee, al moet ik zeggen dat ik eerst 2 wedstrijden moet voetballen :P , en dan nog een 3e helft erachteraan plak! Dus ff kijken hoe en wat, maar hoe wilde je precies afspreken dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:35 
 

Ruubiie schreef:
Kan uiteraard ook! :thumbsup: Vind ik een prima idee, al moet ik zeggen dat ik eerst 2 wedstrijden moet voetballen :P , en dan nog een 3e helft erachteraan plak! Dus ff kijken hoe en wat, maar hoe wilde je precies afspreken dan?



we gingen om kwart voor 9 afspreken in den bosch en dan ff op terras of binnen biereng
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar wij gaan met de auto :P , en Juul pikt ons op bij Utrecht Centraal, dus pre-zuup'n word hem niet :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:43 
 

Ruubiie schreef:
Ja maar wij gaan met de auto :P , en Juul pikt ons op bij Utrecht Centraal, dus pre-zuup'n word hem niet :P .


zuupn in den bosh eh
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij zijn er waarschijnlijk pas tegen half 11.. Don't blame it on me! Blame on the chauf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Wij zijn er waarschijnlijk pas tegen half 11.. Don't blame it on me! Blame on the chauf!

Blame it on the editz
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal vannacht wel kut slapen gok ik :P . Maar heb er zo verdomd veel zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Same.. en ik moet morgen al om 06:00 werken! :( Dus om 05:00 gaat de wekker, maar heb voetbal afgezegd dus kan morgen middag nog even pitten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet om 12 uur werken tot 3 uur. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mag morgen 2 wedstrijden voetballen :P . Heb alweer spijt dat ik ja heb gezegd maar goed, we zullen wel zien xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:26 
 

beide meetings staan ingepland, tot dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Ik mag morgen 2 wedstrijden voetballen :P . Heb alweer spijt dat ik ja heb gezegd maar goed, we zullen wel zien xd .

Bank speler!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:33 
 

ah joh, ik heb morgen een jarige moeder.

Ik ben bijna hele dag weg, mooiste kado ooit voor haar
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er iig rond kwart voor 9, half 9 lukt me niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Ruubiie schreef:
Ik mag morgen 2 wedstrijden voetballen :P . Heb alweer spijt dat ik ja heb gezegd maar goed, we zullen wel zien xd .

Bank speler!


Haha, nee, met het 2e een volledige wedstrijd meespelen, en dan bij het 1e waarschijnlijk 3 kwartier invallen(hopen), red begin van de wedstrijd niet namelijk xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 22:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
ah joh, ik heb morgen een jarige moeder.

Ik ben bijna hele dag weg, mooiste kado ooit voor haar

Hoe laat wil jij morgen naar binnen gaan dan?
De mensen waar ik mee ga willen pas half 12 op Den Bosch, dat vind ik te laat. Betaal gvd geen 60 euro voor niks... Maar om kwart voor 9 terrassen vind ik ook weer iets teveel van het goeie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe zit dat trouwens met het kale-koppen-vrouwen gehalte daar? Is dat volk er veel? Of lopen er merendeels mooie meitties rond? :love: ?
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten