Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Chukkels wrote:
hardcoresjors wrote:Voel me ineens godse beroerd, heb het koud en hoofdpijn enz. vanavond mooi thuis blijven en vroeg pitten, morgen werken op me gemakje, mag niet ziek worden! :/
Er zijn dingen waarvan je je weer snel beter voelt! ;)
Tell me!
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
jRn wrote:Wie doet er mee met een feestje bouwen? :yay: :yay:
Ik pas.. Bouwen jullie het allemaal maar op, ik breek daarna de tent wel af :yay:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
STAN- wrote:
jRn wrote:Wie doet er mee met een feestje bouwen? :yay: :yay:
Ik pas.. Bouwen jullie het allemaal maar op, ik breek daarna de tent wel af :yay:
Hebben we dan volgende week een Open Air stage met A State Of Trance? :woot:
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Oehw, nog 24uur en een beetje :D . Doen we vroeg meeten op utrecht centraal? Net zoals vorige keer Chrissie! Eerst even langs de burgert king gaan ofzo! :D Roep maar rond! Geld trouwens ook voor Sjeff und Mike!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ruubiie wrote:Oehw, nog 24uur en een beetje :D . Doen we vroeg meeten op utrecht centraal? Net zoals vorige keer Chrissie! Eerst even langs de burgert king gaan ofzo! :D Roep maar rond! Geld trouwens ook voor Sjeff und Mike!
Zullen we dan naar de KFC gaan? :$
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Ik vind alles prima, moeten we ff kijken hoelaat enzo!? Rond een uur of 9 op centraal? Weet niet eens wat de bedoeling nu is :P .
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ruubiie wrote:Ik vind alles prima, moeten we ff kijken hoelaat enzo!? Rond een uur of 9 op centraal? Weet niet eens wat de bedoeling nu is :P .
Kunnen ook eerder doen? Uur of 8? kunnen we kroegie induiken en indrinken :D
K
Chukkels wrote:
Ruubiie wrote:Ik vind alles prima, moeten we ff kijken hoelaat enzo!? Rond een uur of 9 op centraal? Weet niet eens wat de bedoeling nu is :P .
Kunnen ook eerder doen? Uur of 8? kunnen we kroegie induiken en indrinken :D
beter gaan jullie dan ook rond 8:45 in den bosch zijn gaan we met zen allen eerst tanken :P
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Kan uiteraard ook! :thumbsup: Vind ik een prima idee, al moet ik zeggen dat ik eerst 2 wedstrijden moet voetballen :P , en dan nog een 3e helft erachteraan plak! Dus ff kijken hoe en wat, maar hoe wilde je precies afspreken dan?
K
Ruubiie wrote:Kan uiteraard ook! :thumbsup: Vind ik een prima idee, al moet ik zeggen dat ik eerst 2 wedstrijden moet voetballen :P , en dan nog een 3e helft erachteraan plak! Dus ff kijken hoe en wat, maar hoe wilde je precies afspreken dan?

we gingen om kwart voor 9 afspreken in den bosch en dan ff op terras of binnen biereng
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Ja maar wij gaan met de auto :P , en Juul pikt ons op bij Utrecht Centraal, dus pre-zuup'n word hem niet :P .
K
Ruubiie wrote:Ja maar wij gaan met de auto :P , en Juul pikt ons op bij Utrecht Centraal, dus pre-zuup'n word hem niet :P .
zuupn in den bosh eh
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Wij zijn er waarschijnlijk pas tegen half 11.. Don't blame it on me! Blame on the chauf!
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ruubiie wrote:Wij zijn er waarschijnlijk pas tegen half 11.. Don't blame it on me! Blame on the chauf!
Blame it on the editz
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Zal vannacht wel kut slapen gok ik :P . Maar heb er zo verdomd veel zin in! :yay:
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Same.. en ik moet morgen al om 06:00 werken! :( Dus om 05:00 gaat de wekker, maar heb voetbal afgezegd dus kan morgen middag nog even pitten ^^
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Moet om 12 uur werken tot 3 uur. :/
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Ik mag morgen 2 wedstrijden voetballen :P . Heb alweer spijt dat ik ja heb gezegd maar goed, we zullen wel zien xd .
G
beide meetings staan ingepland, tot dan :D
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Ruubiie wrote:Ik mag morgen 2 wedstrijden voetballen :P . Heb alweer spijt dat ik ja heb gezegd maar goed, we zullen wel zien xd .
Bank speler!
C
ah joh, ik heb morgen een jarige moeder.

Ik ben bijna hele dag weg, mooiste kado ooit voor haar
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik ben er iig rond kwart voor 9, half 9 lukt me niet.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
jRn wrote:
Ruubiie wrote:Ik mag morgen 2 wedstrijden voetballen :P . Heb alweer spijt dat ik ja heb gezegd maar goed, we zullen wel zien xd .
Bank speler!
Haha, nee, met het 2e een volledige wedstrijd meespelen, en dan bij het 1e waarschijnlijk 3 kwartier invallen(hopen), red begin van de wedstrijd niet namelijk xd .
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Chris Two wrote:ah joh, ik heb morgen een jarige moeder.

Ik ben bijna hele dag weg, mooiste kado ooit voor haar
Hoe laat wil jij morgen naar binnen gaan dan?
De mensen waar ik mee ga willen pas half 12 op Den Bosch, dat vind ik te laat. Betaal gvd geen 60 euro voor niks... Maar om kwart voor 9 terrassen vind ik ook weer iets teveel van het goeie :P
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Hoe zit dat trouwens met het kale-koppen-vrouwen gehalte daar? Is dat volk er veel? Of lopen er merendeels mooie meitties rond? :love: ?