Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 02:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, ik moet nog wachten met tickets aanschaffen. 24 februari komt stufi binnen en dan worden heel veel feestjes gefinancierd, waaronder deze! :yay:
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 15:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Tja, ik moet nog wachten met tickets aanschaffen. 24 februari komt stufi binnen en dan worden heel veel feestjes gefinancierd, waaronder deze! :yay:

JJEEEEUUUUJJ gezellig. Samen reizen?? :loving:
Bericht Geplaatst op 10 feb 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Tja, ik moet nog wachten met tickets aanschaffen. 24 februari komt stufi binnen en dan worden heel veel feestjes gefinancierd, waaronder deze! :yay:

JJEEEEUUUUJJ gezellig. Samen reizen?? :loving:

Wilde je van velserbroek naar utrecht naar kampen naar 's hertogenbosch gaan? xd haha
Bericht Geplaatst op 11 feb 2012 17:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Wilde je van velserbroek naar utrecht naar kampen naar 's hertogenbosch gaan? xd haha

Nee, maar hij kan toch ook gewoon naar Utrecht komen :whistle:
Bericht Geplaatst op 11 feb 2012 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Ruubiie schreef:
Wilde je van velserbroek naar utrecht naar kampen naar 's hertogenbosch gaan? xd haha

Nee, maar hij kan toch ook gewoon naar Utrecht komen :whistle:


Oeh een pre-party bij mij dus xd .. Moet even vragen of dat mogelijk is, moet zelfs nog vragen of jij bij mij kunt crashen xd
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:29 
 
Hardtraxxer

Heb hier stiekem al best wel veel zin in :D Hele tijd geleden voor mij dat ik bij een HC feest ben geweest.
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: door m'n aanval van zondag, word Masters toch een twijfelgevalletje voor mij :/
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Edit: door m'n aanval van zondag, word Masters toch een twijfelgevalletje voor mij :/

Zou jammer zijn man...hoop dat je alsnog kunt :thumbup:
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:27 
 

Heb ik iets gemist ruubie?
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou ik eerst naar Kutrecht gaan om vervolgens naar Den Bosch te gaan? xd
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet niemand, hoeft verder ook niemand te weten :thumbup:
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 23:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Weet niemand, hoeft verder ook niemand te weten :thumbup:

:corn: :corn:

Chukkels schreef:
Waarom zou ik eerst naar Kutrecht gaan om vervolgens naar Den Bosch te gaan? xd

Om dan met Ruubiie en mij de heldigste autoreis ooit te ervaren? :whistle:
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Ruubiie schreef:
Weet niemand, hoeft verder ook niemand te weten :thumbup:

:corn: :corn:

Chukkels schreef:
Waarom zou ik eerst naar Kutrecht gaan om vervolgens naar Den Bosch te gaan? xd

Om dan met Ruubiie en mij de heldigste autoreis ooit te ervaren? :whistle:

Haal me dan op in Zwollywood. -.- Dan duurt de heldigste autoreis ooit langer :P

EDIT: nee ik vind het best, kom wel naar Kutrecht dan :P
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 23:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rij dan ook effe via Zaandam joh!
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Enschede xd
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 00:41 
 

En groningen naar maastricht via tirol!
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik red me wel met m'n fietsje ^^
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 15:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Rij dan ook effe via Zaandam joh!

Daar rij ik vandaan, dus dat is geen probleem :yay:

Chukkels schreef:
EDIT: nee ik vind het best, kom wel naar Kutrecht dan :P

Ik kom er zelf ook niet graag, maar het ligt wel lekker centraal :D
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu maar eens goed overwegen om te gaan dan :$
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 18:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Nu maar eens een goede reden vinden om NIET te gaan dan :$

That's more like it :corn:
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word een snoerdhard feestje als ik het zo bekijk ^^
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben hier misschien ook bij :)
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er inmiddels al meer duidelijkheid wat betreft Dhr. Chukkels en Dhr. Jeff3rd? :love:
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Is er inmiddels al meer duidelijkheid wat betreft Dhr. Chukkels en Dhr. Jeff3rd? :love:
Ik kom toch naar Kutrecht? ^^
Bericht Geplaatst op 17 feb 2012 23:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:
Is er inmiddels al meer duidelijkheid wat betreft Dhr. Chukkels en Dhr. Jeff3rd? :love:
Ik kom toch naar Kutrecht? ^^

En Jeff3rd kan ik vanaf Zaandam meenemen :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten