Ik en project 141 (stijn) zullen rond 20.47 op DB Station staan!
wrote:Ik en project 141 (stijn) zullen rond 20.47 op DB Station staan!
wrote:Ik en project 141 (stijn) zullen rond 20.47 op DB Station staan!
En Mikeee komt een uur later??wrote:Geloof dat ik, Sjeffurd, Chrissie, EN Juultjepuultje er zo rond half 11 zijn!
heb shirt met cowboy aapje aanwrote:wrote:Ik en project 141 (stijn) zullen rond 20.47 op DB Station staan!waar herken ik jou aan ? doe eens een fb !
Verkeerde knop gedrukt. Heb je soms mobiel, wil je ergens op reageren, en druk je er net boven. Scherm ziet er dan hetzelfde uitwrote:Stefan, waarom heb je een bericht gestuurd en hem toen verwijderd?
Mooi, probeer ik ook wel ongeveer daar te zijnwrote:Ik en project 141 (stijn) zullen rond 20.47 op DB Station staan!
staan ze niet meer online dan?wrote:Oeh, opzoek naar een kaartje weer!
Wij (Kaboem en ik) volgens de NS 20:42.wrote:Mooi, probeer ik ook wel ongeveer daar te zijnwrote:Ik en project 141 (stijn) zullen rond 20.47 op DB Station staan!
Nee, heb al iets gevonden.wrote:staan ze niet meer online dan?wrote:Oeh, opzoek naar een kaartje weer!
wrote:Nee, heb al iets gevonden.wrote:staan ze niet meer online dan?wrote:Oeh, opzoek naar een kaartje weer!
Via partyflock kan ik nog gewoon kaarten bestellen hoor?wrote:Nee, heb al iets gevonden.wrote:staan ze niet meer online dan?wrote:Oeh, opzoek naar een kaartje weer!
is goeie!wrote:Mooi, probeer ik ook wel ongeveer daar te zijnwrote:Ik en project 141 (stijn) zullen rond 20.47 op DB Station staan!
Er zijn dingen waarvan je je weer snel beter voelt!wrote:Voel me ineens godse beroerd, heb het koud en hoofdpijn enz. vanavond mooi thuis blijven en vroeg pitten, morgen werken op me gemakje, mag niet ziek worden!
wrote:ICH BIN DABEI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie jullie om 12 uur.
Ik ga rustig in de eetruimte zitten met MP3-speler aan terwijl ik de set van Black Sunrise en mij op repeat heb staan!wrote:Wie doet er mee met een feestje bouwen?![]()