Was ook écht niet van plan om op de versier tour te gaan hoor
Maar doe wel gewoon een lekker los t-shirtje aan
net-niet-ijdeltuitwrote: Ik kijk nog wel ff wat ik doe, meestal neem ik toch wel 2 á 3 shirts mee![]()
Terwijl ik altijd gewoon hele avond dan in zelfde t-shirt sta
Haha,daar zou ik niet eens de,tijd voor hebben die versier tourwrote:Was ook écht niet van plan om op de versier tour te gaan hoor![]()
Ik ben het ook niet van plan, heb je toch niks aan...die meid woont waarschijnlijk toch 100km verderop van mij vandaanwrote:Haha,daar zou ik niet eens de,tijd voor hebben die versier tourwrote:Was ook écht niet van plan om op de versier tour te gaan hoor![]()
Darkbeatz heeft ze laten drukken en we konden ze bij hem bestellen als we ze woudenwrote:Hoe komen jullie eigenlijk aan die loudness shirtjes dan?
Zelf gemaakt of laten drukken of zoiets?
Gewoon volle bak gaan..zondag kun je,hele dag slapenwrote:Ik ben het ook niet van plan, heb je toch niks aan...die meid woont waarschijnlijk toch 100km verderop van mij vandaanwrote:Haha,daar zou ik niet eens de,tijd voor hebben die versier tourwrote:Was ook écht niet van plan om op de versier tour te gaan hoor![]()
Maar doe wel gewoon een lekker los t-shirtje aan![]()
Ga gewoon lekker los, moet alleen nog ff zien of ik helemaal volle bak ga, moet maandag namelijk wel topfit zijn
Hier nog 1wrote:Ik heb hier best wel zin in, op zich
Nope, dan heb ik verjaardag van een kameraadwrote: Gewoon volle bak gaan..zondag kun je,hele dag slapen
Haha gaan we zeker doenwrote:Hier nog 1wrote:Ik heb hier best wel zin in, op zich![]()
Maarja baal alweer dat ik moet rijden!maarja ben ik een keer verstandig bezig. Dan maar met Dawasiknie samen beetje redbull scoren, wat net ze slecht is
Oh das toch nog 8 uurtjes slaap..moet wel lukken toch?wrote:Nope, dan heb ik verjaardag van een kameraadwrote: Gewoon volle bak gaan..zondag kun je,hele dag slapen![]()
Dus ik kan van 9.00- 16.00 slapen ongeveer
Helaas, zondag eieren eten hewrote:
Gewoon volle bak gaan..zondag kun je,hele dag slapen
Ja iddwrote:Helaas, zondag eieren eten hewrote:
Gewoon volle bak gaan..zondag kun je,hele dag slapen
Dit dus!! maandag toch lekker een extra daggie vrij, dus dat wordt voor mij Paasbrunch tijdens Fr-PSVwrote:
Ga zondag sws niet te lang slapen, wil ook feyenoord - psv zien.
wrote:Ik ben die gek die met pommer loopt te stampen![]()
Dat wordt het zeker, want FR gaat punten pakken!wrote:Wij halen door en kijken Fey-PSV bij mij. Ik ga naar Loudness met 2 Feyenoorders, dus wordt nog gezellig bij mij thuis
Jaa want FR heb natuurlijk liever AFCA geen kampioen dan dat ze Europa ingaan :') en een dikke vernedering rechtzettenwrote:Expres verliezen toch![]()