ik ga gwn gelijk naar voren denk ik, en als er niemand is kom ik om wel om 23:15 sws, dan begint tatanka 
Lijkt me wel een mooie tijd
Lijkt me wel een mooie tijd
Oke dan zie je me mss wel gelijkwrote:Naja ik denk dat er redelijk veel vooraan zullen gaan staan. Ik kom alleen dus ga sowieso daar staan, grootste kans dat je iemand tegen komt.
Is goed, zal er op lettenwrote:Oke dan zie je me mss wel gelijkwrote:Naja ik denk dat er redelijk veel vooraan zullen gaan staan. Ik kom alleen dus ga sowieso daar staan, grootste kans dat je iemand tegen komt.Moet je me maar ff aantikken, heb me Donkey Rollers shirt aan (zie vorige pagina)
Ik ben er ook vanaf 10 uur, met me loudness shirtwrote:Is goed, zal er op lettenwrote:Oke dan zie je me mss wel gelijkwrote:Naja ik denk dat er redelijk veel vooraan zullen gaan staan. Ik kom alleen dus ga sowieso daar staan, grootste kans dat je iemand tegen komt.Moet je me maar ff aantikken, heb me Donkey Rollers shirt aan (zie vorige pagina)
Haha, klopt jawrote:was je toevallig ook naar reset? je anders heb je wel gezien haha. keihard gaan in de kleine zaalwrote: Ik had een geel shirt aan met I Like Candy erop
Donkey Rollers shirtwrote: Zal vooraan wel even rondkijken,zo ongeveer iedereen van HT had een loudness shirt aan toch??
Ik heb het groene Loudness shirt aan. Met het groene logo van het eerste feest. En heb een oranje hoedje op/mee.wrote:Weet nog niet hoelaat we er zijn, ligt eraan of ik misschien met een vriend van me mee kan rijden.
Of dat we met de trein gaan, maar zullen er rond half 11 wel zijn hoop ik!
Zal vooraan wel even rondkijken,zo ongeveer iedereen van HT had een loudness shirt aan toch??
En dat shirt van je avatar dan?wrote:haha ik weet echt nog niet wat ik aan trek hoor![]()
Zie ik zaterdag avond wel, trek wel wat uit de kast.
Zal wel gewoon een basic zwart shirtje worden, zoals bijna altijd!
vest?wrote:Ik heb denk ik blauw t-shirt aan, met een v-hals vest er boven![]()
En anders mijn Jack of Sound T-Shirt.
Die doe ik met koninginnedag aanwrote:En dat shirt van je avatar dan?wrote:haha ik weet echt nog niet wat ik aan trek hoor![]()
Zie ik zaterdag avond wel, trek wel wat uit de kast.
Zal wel gewoon een basic zwart shirtje worden, zoals bijna altijd!
Iddwrote:vest?wrote:Ik heb denk ik blauw t-shirt aan, met een v-hals vest er boven![]()
En anders mijn Jack of Sound T-Shirt.het is duizend graden daarbinnen
Had ik ook op XXLerator pasen vorig jaar, hield hem ook nog aanwrote:Iddwrote:vest?wrote:Ik heb denk ik blauw t-shirt aan, met een v-hals vest er boven![]()
1x een vest aan gedaan en noooooooit meer.
Lekker zweten duswrote:vest?wrote:Ik heb denk ik blauw t-shirt aan, met een v-hals vest er boven![]()