Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Daveytl schreef:
Valt me van je tegen Darkbeatz :cry: Heb je wel 3 keer gesproken of zo :P


Dat weet ik nog wel hoor :P Je vroeg je af of je niet beter naar de ehbo ging voor je oordopje eruit te halen :lol: Maar wat voor shirt je aan had, geen flauw idee....

Ding zat fucking vast :mad:
Had met alle geweld al geprobeerd om die eruit te halen, maar lukte steeds niet :P
Vervolgens kreeg jij je oortje ook niet uit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien moet ik voortaan ook oordoppen nemen. Ging wel hard daar vooraan en heb er gisteren wel een beetje last van gehad. Geen piep, maar meer een suis. Gelukkig nu over. Eerste keer dat ik er 'last' van gehad heb trouwens, zelfs op Q-Base had ik na afloop geen last.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso dat vooraan (zijn alleen maar vooraan geweest, maar goed :P) de bass zo hard was, dat de hoge tonen nauwelijks erdoorheen kwamen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Misschien moet ik voortaan ook oordoppen nemen. Ging wel hard daar vooraan en heb er gisteren wel een beetje last van gehad. Geen piep, maar meer een suis. Gelukkig nu over. Eerste keer dat ik er 'last' van gehad heb trouwens, zelfs op Q-Base had ik na afloop geen last.

Idem hier, ik had ook redelijk was suis in men oren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

volgende keer beter meeting doen links achter ipv linksvoor, was erg druk haha. Was wel vet, sommige gesproken, niet te lang want ik had last van me kaken (nee geen drugs:P) en keelpijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha, en geloof me eens die piep/suis er is, word die elk feest erger, na Thrillogy heb ik 4 dagen rondgelopen ermee. Ik heb zowiezo al permanente gehoorbeschadiging. Maarja, oordopjes gaan er vanaf nu altijd in en binnenkort als ik wat geld ervoor gespaard heb haal ik mij ook Exinores op maat met vlakke demping :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had me oordoppies ingedaan toen ik binnenkwam, maar dat was geen succes, voelde alleen de bass en maar beetje hoge tonen. Haha. dus maar uitgedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hierbij doop ik Loudness2010

tot feest van het jaar !! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Haha, en geloof me eens die piep/suis er is, word die elk feest erger, na Thrillogy heb ik 4 dagen rondgelopen ermee. Ik heb zowiezo al permanente gehoorbeschadiging. Maarja, oordopjes gaan er vanaf nu altijd in en binnenkort als ik wat geld ervoor gespaard heb haal ik mij ook Exinores op maat met vlakke demping :thumbup:

jep, die heb ik ook, ik moet er ook wat op gaan letten maarja.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben Sjefke 1x tegen gekomen, even gedag gezegd en toen werd ik weer afgeleid door iets :P Voor de resst veel nieuwe ontmoet en nog steeds een groot deel niet xd Zoveel hardtraxxers zeg, goedemorgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo dat was me het feestje wel.Leek wel of er alleen hardtraxxers waren(cool).
Voor de rest vond ik de setjes wel dik.Heb me niet echt gestoord aan de foutjes.Alleen op het einde hoorde ik wel een paar foutjes die echt opvielen.Was ook echt redelijk van de kaart :P Thanx Gill en je maat voor het helpen met de poster hahaha.Was een hele onderneming.Was ook wel grappig dat ik echt TE blij was met men gesigneerde loudness shirt.
Heb bijna heel de avond vooraan los staan gaan.Veel nieuwe mensen ontmoet,waaronder een hoop hardtraxxers.Ook lang met vik los staan gaan daar.En darkbeatz chuckles e de rest ook natuurlijk.Meeting was ook geslaagd.Ben benieuwd naar de foto.Hoop dat euphoria ook zo dik wordt.En chuckles je MOET komen :yay:
Owja @ modernization, weet dat je geen ijsjes verkocht op q-base,al had ik dat gisteren echt wel in mijn hoofd zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil wel naar Euphoria, maar ik weet niet hoe ik daar weg moet komen. 4 uur rijden er geen treinen en heb geen zin om 4 uur te moeten wachten in de kou :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Haha, en geloof me eens die piep/suis er is, word die elk feest erger, na Thrillogy heb ik 4 dagen rondgelopen ermee. Ik heb zowiezo al permanente gehoorbeschadiging. Maarja, oordopjes gaan er vanaf nu altijd in en binnenkort als ik wat geld ervoor gespaard heb haal ik mij ook Exinores op maat met vlakke demping :thumbup:

Welke heb je nou dan? Ik had vorige week Noizezz gehaald maar het vervormde zo erg dat ik ze maar een paar minuten in heb gehad, met alle gevolgen van dien... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rcm010 schreef:
Owja @ modernization, weet dat je geen ijsjes verkocht op q-base,al had ik dat gisteren echt wel in mijn hoofd zitten.

Haha, moest zelf wel eventjes denken van wtf bedoeld die dan :P Maargoed, soms zit er weleens wat in je kop, en dat floep je er zo uit en je bent er nog 100% zeker van ook. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vik schreef:
DarkBeatz schreef:
Haha, en geloof me eens die piep/suis er is, word die elk feest erger, na Thrillogy heb ik 4 dagen rondgelopen ermee. Ik heb zowiezo al permanente gehoorbeschadiging. Maarja, oordopjes gaan er vanaf nu altijd in en binnenkort als ik wat geld ervoor gespaard heb haal ik mij ook Exinores op maat met vlakke demping :thumbup:

Goed bezig! Die dingen zijn zooo chill. :loving:

Bam!, het ideale kerstkado :D :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb die op maat gemaakte ook niet ,maar was toch blij met mijn comfoor dopjes van beter horen.Denk dat ik die exinores ook ga laten maken volgend jaar ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Veel mensen van hardtraxx gezien :') Natuurlijk alle met pillentshirt kon je wel zeggen dat ze van hardtraxx waren, + sommige met loudness tshirt kon ik er ook zo uit pikken zonder dat ik die persoon kende :P

Ik was niet bij de meeting, maar toch veel mensen gezien..
En weer mensen die mij herkennen en ik hun niet :P

Mij herkende je :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 02:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exinores ftw... niks piep :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 09:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Veel mensen van hardtraxx gezien :') Natuurlijk alle met pillentshirt kon je wel zeggen dat ze van hardtraxx waren, + sommige met loudness tshirt kon ik er ook zo uit pikken zonder dat ik die persoon kende :P

Ik was niet bij de meeting, maar toch veel mensen gezien..
En weer mensen die mij herkennen en ik hun niet :P

Mij herkende je :D


Rik, ben jij toevallig die hele lange goser, waar ik steeds omhoog voor moest kijken :D
want als jij dat ben, dan heb ik nog een mooie foto van je met je blije bakkus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja dat is Rik :P Kan niet anders haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ie een Loudness shirt aan had, dan heb ik die ook nog een paar keer gezien (niet te missen idd) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja dat was onze Rikkert uut Grambar'n

Dus jullie gaan ook een vet hardbass shirt ontwikkelen? :D Goeie zaak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B2s moet even opschieten met die meeting foto :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het nog mogelijk om dat Loudness shirt te bestellen?
Ik weet zo niet meer bij wie ik daarvoor moest zijn ;) :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SanderM schreef:
Is het nog mogelijk om dat Loudness shirt te bestellen?
Ik weet zo niet meer bij wie ik daarvoor moest zijn ;) :$


PM Darkbeatz!
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten