Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 13:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er waren trouwens ook aardig wat fransen binnen! Uit Lyon en parijs :/
gekke fransen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Er waren trouwens ook aardig wat fransen binnen! Uit Lyon en parijs :/
gekke fransen :P


Haha die gasten van Lyon zijn overal wel aanwezig, liep ook eentje van hun rond met trip&teuf shirt :D Aardige gasten, nog met de organisator van die bus en combo reizen gesproken op Fusion in de hmh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 13:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:
Er waren trouwens ook aardig wat fransen binnen! Uit Lyon en parijs :/
gekke fransen :P


Haha die gasten van Lyon zijn overal wel aanwezig, liep ook eentje van hun rond met trip&teuf shirt :D Aardige gasten, nog met de organisator van die bus en combo reizen gesproken op Fusion in de hmh.


Jaa een frans mafkees, met een muts op, had nog een q-danceje van me gekocht :D Ik zeg niet in 1x nemen, en wat doet die lul hoppakee in 1x, kwam hem een uur later weer tegen, hij kon amper recht staan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 14:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Jaa een frans mafkees, met een muts op, had nog een q-danceje van me gekocht :D Ik zeg niet in 1x nemen, en wat doet die lul hoppakee in 1x, kwam hem een uur later weer tegen, hij kon amper recht staan :lol:


Niet luisteren die buitenlanders, haha een Australische chick wou hetzelfde doen op Thrillogy omdat ze gewoon is van in Australiƫ 5/6 pillen nodig te hebben op een avond. Gelukkig had ze toch maar een halve gekregen van haar vrienden ondanks een grote discussie erover, ze was er wel blij om :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woei :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nondenjuh wat gaat dat hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Veel mensen van hardtraxx gezien :') Natuurlijk alle met pillentshirt kon je wel zeggen dat ze van hardtraxx waren, + sommige met loudness tshirt kon ik er ook zo uit pikken zonder dat ik die persoon kende :P

Ik was niet bij de meeting, maar toch veel mensen gezien..
En weer mensen die mij herkennen en ik hun niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Veel mensen van hardtraxx gezien :') Natuurlijk alle met pillentshirt kon je wel zeggen dat ze van hardtraxx waren, + sommige met loudness tshirt kon ik er ook zo uit pikken zonder dat ik die persoon kende :P

Ik was niet bij de meeting, maar toch veel mensen gezien..
En weer mensen die mij herkennen en ik hun niet :P

Mij gezien? :$ Jack of Sound t-shirt had ik aan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Veel mensen van hardtraxx gezien :') Natuurlijk alle met pillentshirt kon je wel zeggen dat ze van hardtraxx waren, + sommige met loudness tshirt kon ik er ook zo uit pikken zonder dat ik die persoon kende :P

Ik was niet bij de meeting, maar toch veel mensen gezien..
En weer mensen die mij herkennen en ik hun niet :P


Wou ik net gaan posten damn ik ben je niet tegen gekomen, bedenk ik net dat dat natuurlijk onzin is en je wel heb gezien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hahah! Ik ben die Sjefke vaak tegengekomen! :P
niet dat hij er blij mee was :lol:
die gast kwam ik overal tegen xd maarja ik liep alleen maar rondjes dus dat was logisch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:02 
 
Hardtraxx Newbie

het was een top feestje! ging lekker hard:)

was zelf niet bij de meeting gekomen maar wel veel tegen gekomen!

ik stond vaakwaar jullie hadden afgesproken of vooraan tegen het doek waar loudness stond,
voor de mensen die mij spraken: ik had een zwart t-shirtje aan waarop stond blademasterz en achterop
brennanheart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

puckjah schreef:
het was een top feestje! ging lekker hard:)

was zelf niet bij de meeting gekomen maar wel veel tegen gekomen!

ik stond vaakwaar jullie hadden afgesproken of vooraan tegen het doek waar loudness stond,
voor de mensen die mij spraken: ik had een zwart t-shirtje aan waarop stond blademasterz en achterop
brennanheart.

Ruud :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:22 
 
Hardtraxx Newbie

Daveytl schreef:
puckjah schreef:
het was een top feestje! ging lekker hard:)

was zelf niet bij de meeting gekomen maar wel veel tegen gekomen!

ik stond vaakwaar jullie hadden afgesproken of vooraan tegen het doek waar loudness stond,
voor de mensen die mij spraken: ik had een zwart t-shirtje aan waarop stond blademasterz en achterop
brennanheart.

Ruud :yay:




haha dat klopt mister.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding

Nou bij deze, de 1e foto vrijgegeven online, waar we nog het meest nuchter waren, tijdens de meeting 12 uur :D

met bourzwain & chukkelz :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

puckjah schreef:
Daveytl schreef:
puckjah schreef:
het was een top feestje! ging lekker hard:)

was zelf niet bij de meeting gekomen maar wel veel tegen gekomen!

ik stond vaakwaar jullie hadden afgesproken of vooraan tegen het doek waar loudness stond,
voor de mensen die mij spraken: ik had een zwart t-shirtje aan waarop stond blademasterz en achterop
brennanheart.

Ruud :yay:




haha dat klopt mister.. xd

Ruud: De held die achter in de auto ging zitten omdat iemand anders last had van kramp :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

puckjah schreef:
het was een top feestje! ging lekker hard:)

was zelf niet bij de meeting gekomen maar wel veel tegen gekomen!

ik stond vaakwaar jullie hadden afgesproken of vooraan tegen het doek waar loudness stond,
voor de mensen die mij spraken: ik had een zwart t-shirtje aan waarop stond blademasterz en achterop
brennanheart.

Jou heb ik dan wel een keer gezien, maar wist niet dan je van HT was, ook niet aangesproken verder ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

puckjah schreef:
ik stond vaakwaar jullie hadden afgesproken of vooraan tegen het doek waar loudness stond,
voor de mensen die mij spraken: ik had een zwart t-shirtje aan waarop stond blademasterz en achterop
brennanheart.


Volgens mij heb ik je wel gezien, ik heb echt iemand gezien met een shirt met Brennan Heart op, herinner het mij omdat ik dacht waarom heeft die nou zo een shirt aan naar een raw feestje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Volgens mij heb ik je wel gezien, ik heb echt iemand gezien met een shirt met Brennan Heart op, herinner het mij omdat ik dacht waarom heeft die nou zo een shirt aan naar een raw feestje :$

Precies wat ik ook dacht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:34 
 
Hardtraxx Newbie

herken de middelste en rechtse op die foto :$

Daveytl: oh haha geweldig was dat! :')

Deeltjesversneller en DarkBeatz: haha kon geen andere t-shirtje vinden waar iets op stond wat opviel :D
komt vast wel ooit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

puckjah schreef:
kon geen andere t-shirtje vinden waar iets op stond wat opviel :D


Nou missie geslaagd toch, ik zou echt van helemaal niemand anders op basis van zn shirt kunnen zeggen dat ik ze gezien heb :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had Zany shirtje aan, maar die was er ook niet xd Zou trouwens niet misstaan in de line-up...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
puckjah schreef:
kon geen andere t-shirtje vinden waar iets op stond wat opviel :D


Nou missie geslaagd toch, ik zou echt van helemaal niemand anders op basis van zn shirt kunnen zeggen dat ik ze gezien heb :$

Valt me van je tegen Darkbeatz :cry: Heb je wel 3 keer gesproken of zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik had Zany shirtje aan, maar die was er ook niet xd Zou trouwens niet misstaan in de line-up...


Haha ja je had beter het Loudness shirt aangetrokken, godsamme ik vind het shirt echt nog vetter als ik gedacht had :D Ga het echt nog vaak dragen denk ik zo :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Valt me van je tegen Darkbeatz :cry: Heb je wel 3 keer gesproken of zo :P


Dat weet ik nog wel hoor :P Je vroeg je af of je niet beter naar de ehbo ging voor je oordopje eruit te halen :lol: Maar wat voor shirt je aan had, geen flauw idee....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook, vind het super vet shirt. Maar m'n Zany shirtje was al zo doorweekt, dat ik m'n verstand gebruikte en hem maar in het kluisje liet tot na afloop, zodat ik een schoon shirt had om op de terugweg aan te doen ^^
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten