Er waren trouwens ook aardig wat fransen binnen! Uit Lyon en parijs
gekke fransen
gekke fransen
Haha die gasten van Lyon zijn overal wel aanwezig, liep ook eentje van hun rond met trip&teuf shirtwrote:Er waren trouwens ook aardig wat fransen binnen! Uit Lyon en parijs![]()
gekke fransen
Jaa een frans mafkees, met een muts op, had nog een q-danceje van me gekochtwrote:Haha die gasten van Lyon zijn overal wel aanwezig, liep ook eentje van hun rond met trip&teuf shirtwrote:Er waren trouwens ook aardig wat fransen binnen! Uit Lyon en parijs![]()
gekke fransenAardige gasten, nog met de organisator van die bus en combo reizen gesproken op Fusion in de hmh.
Niet luisteren die buitenlanders, haha een Australische chick wou hetzelfde doen op Thrillogy omdat ze gewoon is van in Australië 5/6 pillen nodig te hebben op een avond. Gelukkig had ze toch maar een halve gekregen van haar vrienden ondanks een grote discussie erover, ze was er wel blij omwrote:Jaa een frans mafkees, met een muts op, had nog een q-danceje van me gekochtIk zeg niet in 1x nemen, en wat doet die lul hoppakee in 1x, kwam hem een uur later weer tegen, hij kon amper recht staan
Mij gezien?wrote:Veel mensen van hardtraxx gezien :') Natuurlijk alle met pillentshirt kon je wel zeggen dat ze van hardtraxx waren, + sommige met loudness tshirt kon ik er ook zo uit pikken zonder dat ik die persoon kende![]()
Ik was niet bij de meeting, maar toch veel mensen gezien..
En weer mensen die mij herkennen en ik hun niet
Wou ik net gaan posten damn ik ben je niet tegen gekomen, bedenk ik net dat dat natuurlijk onzin is en je wel heb gezienwrote:Veel mensen van hardtraxx gezien :') Natuurlijk alle met pillentshirt kon je wel zeggen dat ze van hardtraxx waren, + sommige met loudness tshirt kon ik er ook zo uit pikken zonder dat ik die persoon kende![]()
Ik was niet bij de meeting, maar toch veel mensen gezien..
En weer mensen die mij herkennen en ik hun niet
Ruudwrote:het was een top feestje! ging lekker hard:)
was zelf niet bij de meeting gekomen maar wel veel tegen gekomen!
ik stond vaakwaar jullie hadden afgesproken of vooraan tegen het doek waar loudness stond,
voor de mensen die mij spraken: ik had een zwart t-shirtje aan waarop stond blademasterz en achterop
brennanheart.
wrote:Ruudwrote:het was een top feestje! ging lekker hard:)
ik stond vaakwaar jullie hadden afgesproken of vooraan tegen het doek waar loudness stond,
voor de mensen die mij spraken: ik had een zwart t-shirtje aan waarop stond blademasterz en achterop
brennanheart.

Ruud: De held die achter in de auto ging zitten omdat iemand anders last had van krampwrote:wrote:Ruudwrote:het was een top feestje! ging lekker hard:)
brennanheart.
haha dat klopt mister..
Jou heb ik dan wel een keer gezien, maar wist niet dan je van HT was, ook niet aangesproken verderwrote:het was een top feestje! ging lekker hard:)
brennanheart.
Volgens mij heb ik je wel gezien, ik heb echt iemand gezien met een shirt met Brennan Heart op, herinner het mij omdat ik dacht waarom heeft die nou zo een shirt aan naar een raw feestjewrote:ik stond vaakwaar jullie hadden afgesproken of vooraan tegen het doek waar loudness stond,
brennanheart.
Precies wat ik ook dachtwrote: Volgens mij heb ik je wel gezien, ik heb echt iemand gezien met een shirt met Brennan Heart op, herinner het mij omdat ik dacht waarom heeft die nou zo een shirt aan naar een raw feestje
Nou missie geslaagd toch, ik zou echt van helemaal niemand anders op basis van zn shirt kunnen zeggen dat ik ze gezien hebwrote:kon geen andere t-shirtje vinden waar iets op stond wat opviel![]()
Valt me van je tegen Darkbeatzwrote:Nou missie geslaagd toch, ik zou echt van helemaal niemand anders op basis van zn shirt kunnen zeggen dat ik ze gezien hebwrote:kon geen andere t-shirtje vinden waar iets op stond wat opviel![]()
Haha ja je had beter het Loudness shirt aangetrokken, godsamme ik vind het shirt echt nog vetter als ik gedacht hadwrote:Ik had Zany shirtje aan, maar die was er ook nietZou trouwens niet misstaan in de line-up...
Dat weet ik nog wel hoorwrote:Valt me van je tegen DarkbeatzHeb je wel 3 keer gesproken of zo