het was een klein persoontje en zwart. ofja donker
volgens mij is dat TIMOTHYb toch?
damn ja, hij zou wel aanwezig zijnwrote:het was een klein persoontje en zwart. ofja donker![]()
wrote:het was een klein persoontje en zwart. ofja donker![]()
I know, ik zie het ook nu pas dat ie 2x er stond, maar dat komt door jou, want ik heb jouw lijstje gekopieerd en aangepastwrote:same personwrote:Danny H
Hoeksemad
oh haha fail van mijwrote:I know, ik zie het ook nu pas dat ie 2x er stond, maar dat komt door jou, want ik heb jouw lijstje gekopieerd en aangepast
Dan heb ik die volgends mij ook nog zien voor bij huppellen een aantal keer.wrote:het was een klein persoontje en zwart. ofja donker![]()
Dat klopt niet helemaalwrote:ff op een rijtje wie ik allemaal ben tegen gekomen:
Dymonic
El Mare
Firetrap
G1LL
Gangsterdwerg
Gino
Henk-Jan
Hoeksemad
Iris
Jelle
J3fferd
Jurheinen
Kepro
Kettingzaag (maat van reinaldo toch?)
Kevin_Raw
Klos
Mellow (melanie toch?)
Mike-O
Mol (geniale vent)
MovingMadness
mrazura
MrLellebel
Nando
ook gelijk maar ff geordend op alfabet
Ik denk niet dat ik jou bedoelde, maar ik zag zeker iemand lopen die op hem leekwrote:Ik Denk dat je mij bedoelt, Khadber was er niet. Was wel iemand die dacht dat ik Khadber was, maar dacht dat ik diegene wel verteld had dat ik G1LL ben en niet Khadber
.
dat dacht ik dus alwrote:Dat klopt niet helemaal
Ik weet dat ik op een gegeven moment dubbel zag, maar ik had geen idee dat meerdere mensen dit verschijnsel hadden.wrote:Danny H
Hoeksemad
Ik kan die foto niet zien, maar ik denk het niet..wrote:dat dacht ik dus alwrote:Dat klopt niet helemaaldan had hij een andere geniale username
jij bent dus niet de man van deze foto? (rechts)
dan ken je de persoon van wie ie is wss dus ook niet (PNXRMX, DarkBeatz, rcm010)?wrote:Ik kan die foto niet zien, maar ik denk het niet..wrote:dat dacht ik dus alwrote:Dat klopt niet helemaaldan had hij een andere geniale username
Dat was dus die ene gozerwrote:(rcm010)
Dat is Decoupeerzaag volgens mijwrote:dat dacht ik dus alwrote:Dat klopt niet helemaaldan had hij een andere geniale username
Ooooooooooooooh dat klopt ja!!!wrote:Dat is Decoupeerzaag volgens mijwrote:dat dacht ik dus alwrote:Dat klopt niet helemaaldan had hij een andere geniale username
jij bent dus niet de man van deze foto? (rechts)ook een zaag ..
Chris, weet je nog dat we samen bij die bar muntjes hadden gehaald, en toen denk ik 10 minuten daar hebben gestaan om er achter te komen dat ze dara geen drinken gaven? hahaha, dus ging jij die ijsblokjes maar pikken!wrote:Dat is idd Jaime. Ik weet echt niet meer van iedereen of ik ze heb gezien haha. Degene die ik meermaals heb gezien weet ik nog wel, maar sommige eenmalige niet meer
wrote:Ooooooooooooooh dat klopt ja!!!wrote:Dat is Decoupeerzaag volgens mijwrote: dat dacht ik dus aldan had hij een andere geniale username
jij bent dus niet de man van deze foto? (rechts)ook een zaag ..
decoupeerzaag is zijn username! ik wist wel dat het een gereedschap was![]()
Ja dat weet ik nogwrote:Chris, weet je nog dat we samen bij die bar muntjes hadden gehaald, en toen denk ik 10 minuten daar hebben gestaan om er achter te komen dat ze dara geen drinken gaven? hahaha, dus ging jij die ijsblokjes maar pikken!wrote:Dat is idd Jaime. Ik weet echt niet meer van iedereen of ik ze heb gezien haha. Degene die ik meermaals heb gezien weet ik nog wel, maar sommige eenmalige niet meer
dan wordt het ook maar eens tijd dat ik deze kettingzaag ga ontmoeten dan! op QD?wrote:![]()
Hahaha vuile rattebak, met je bass-balonwrote:Ja dat weet ik nogwrote:Chris, weet je nog dat we samen bij die bar muntjes hadden gehaald, en toen denk ik 10 minuten daar hebben gestaan om er achter te komen dat ze dara geen drinken gaven? hahaha, dus ging jij die ijsblokjes maar pikken!wrote:Dat is idd Jaime. Ik weet echt niet meer van iedereen of ik ze heb gezien haha. Degene die ik meermaals heb gezien weet ik nog wel, maar sommige eenmalige niet meerDie waren lekker
Ik zou graag naar Qountdown willen, maar heb dan helaas andere verplichtingenwrote:dan wordt het ook maar eens tijd dat ik deze kettingzaag ga ontmoeten dan! op QD?wrote:![]()
@chukk:
ik deed ook steeds een hand klontjes meegraaien want die mensen wilden geen klontjes in et dirnken doen
wrote:Hardbass is pas de eerstvolgende. Gaan we dan wel ff regelen..