Rawbin schreef:
Danny H
Hoeksemad
same person

Berenburg schreef:
KSwoosh schreef:
ff op een rijtje wie ik allemaal ben tegen gekomen:
Berenburg (niet zeker)
Ik ben jou wel tegen gekomen volgens mij in zaal 1 onder Adaro vrijwel aan het begin van het feest. Je kwam naar me toe lopen vanwege het tshirt.
Haha ja ik wist me te herinneren dat ik die naam had gehoord, maar weet eigenlijk niet meer hoe je eruit ziet fzo

Ik kwam alleen even langs Adaro voor de wc

Ox_Ite schreef:
Mensen die ik gesproken heb:
KSwoosh
Haha, wat een gedoe voordat ik eindelijk jou naam snapte

als je het je nog herinnerd, ik zei toen oxyte met een O of nul, maar dat is jouw naam helemaal niet

ik had moeten bedoelen (wut rare zin

) Oxygen of 0xygen

naja, nvm
