Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Hoelaat en waar meeten we?
00:30/01:00 @ B-Front (achteraan zaal 1) 61%  61%  [ 25 ]
02:00 @ The R3belz (achteraan zaal 1) 27%  27%  [ 11 ]
Anders, namelijk: 12%  12%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 41
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 18:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Ben alleen wel even benieuwd wie de kerel was in zijn Zany shirtje was? :)

Rawbin had geloof ik een Zany shirtje aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Die meeting was dus linksachter bij het 't podium te doen? Stond er met toeval precies omdat me groep ook voor dat podium stond, had eerst niet echt het plan om te komen. :P Maar ben dus wel tijdje blijven hangen tijdens B-Front, was weer even gezellig! :D Ook weer een shitload aan nieuwe mensen gesproken van hier, maar zou me eigenlijk verder niemand meer bij naam kunnen herinneren. (Gebruikelijk probleem)

Ben alleen wel even benieuwd wie de kerel was in zijn Zany shirtje was? :)

Haha Wesley, had Koen nog wel gezien maar was jij er niet bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
93Wesley93 schreef:
Die meeting was dus linksachter bij het 't podium te doen? Stond er met toeval precies omdat me groep ook voor dat podium stond, had eerst niet echt het plan om te komen. :P Maar ben dus wel tijdje blijven hangen tijdens B-Front, was weer even gezellig! :D Ook weer een shitload aan nieuwe mensen gesproken van hier, maar zou me eigenlijk verder niemand meer bij naam kunnen herinneren. (Gebruikelijk probleem)

Ben alleen wel even benieuwd wie de kerel was in zijn Zany shirtje was? :)

Haha Wesley, had Koen nog wel gezien maar was jij er niet bij!

Die kerel was echt hele tijd aan het zeuren aan het begin om rond te gaan lopen en jou te zoeken, zo gek als een deur die man. :P

Pommer schreef:
93Wesley93 schreef:
Ben alleen wel even benieuwd wie de kerel was in zijn Zany shirtje was? :)

Rawbin had geloof ik een Zany shirtje aan

Nu je de naam noemt schiet het me te binnen dat ik hem ook heb gesproken, maar hij was het niet dacht ik. Volgens mij zei hij nog dat hij als plaatje Feyenoord logo had, kom vast nog wel is een post van hem tegen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Nu je de naam noemt schiet het me te binnen dat ik hem ook heb gesproken, maar hij was het niet dacht ik. Volgens mij zei hij nog dat hij als plaatje Feyenoord logo ha, kom vast nog wel is een post van hem tegen. :P


ik denk dat je djakapa ofzo bedoelt. eerste die bij me opkomt met een feyenoord logo als plaatje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

Ben om half 1 ook even achteraan bij B-Front geweest maar zag niks van een meeting? Sowieso was 'achteraan' wel erg ruim genomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Wesley: Ik was die ene met dat Zany shirt idd :P en die met die feyenoord avatar is idd Djakapa, die stond half naast me toen tijdens B-Front :)

@ Pierre: Achteraan was misschien wat ruim genomen, maar je kon het toch echt haast niet missen. Was echt 10 HT'ers op een rij, op die verhoging :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb volgens mij onbewust wel aantal HT'ers gezien. Heb eigenlijk constant voor het muntenkotje gestaan direct rechts van de ophoging. De hele avond gestaan bijna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Ben om half 1 ook even achteraan bij B-Front geweest maar zag niks van een meeting? Sowieso was 'achteraan' wel erg ruim genomen :P

Jammer dat ik jou niet gezien heb, was ook niet naar de meeting geweest, het was veel te gezellig daar linksvoor met z'n allen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 20:57 
 

PierrePruuk schreef:
Ben om half 1 ook even achteraan bij B-Front geweest maar zag niks van een meeting? Sowieso was 'achteraan' wel erg ruim genomen :P

idd, en het was eigenlijk wel ook erg druk bleek, maarja, boeiend xd meeste mensen [en veel nieuwe dankzij de shirtjes!] toch tegen gekomen :P

maar de meeting was toen op die verhoging zegmaar :P

Kettingzaag schreef:
Ik heb volgens mij onbewust wel aantal HT'ers gezien. Heb eigenlijk constant voor het muntenkotje gestaan direct rechts van de ophoging. De hele avond gestaan bijna.

lol dan heb ik heel wat uurtjes naast je gestaan bijna xd ik heb flink lang midden voor op die verhoging gestaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Jammer dat ik jou niet gezien heb, was ook niet naar de meeting geweest, het was veel te gezellig daar linksvoor met z'n allen haha

Heb groot deel van de tijd helemaal vooraan tegen het hek gestaan, pal voor de dj, tussen de subs! Was plaats zat daar. Bij Radical Redemption ook vooraan gestaan, Jack of Sound ook, en tijdens Degos & Re-Done beetje achteraan bij Nando en zo.

KSwoosh schreef:
idd, en het was eigenlijk wel ook erg druk bleek, maarja, boeiend xd meeste mensen [en veel nieuwe dankzij de shirtjes!] toch tegen gekomen :P

maar de meeting was toen op die verhoging zegmaar :P
Zat jij ook op die trein die niet reed te wachten om half 8? Toen je je flesje liet vallen en dat het onder het glas door rolde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:04 
 

PierrePruuk schreef:
Zat jij ook op die trein die niet reed te wachten om half 8? Toen je je flesje liet vallen en dat het onder het glas door rolde xd

ja idd! dat was ik lol xd
hoezo rolde jullie dat flesje niet terug :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat die meeting foto maar komuh jonguh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op die trein zat ik ook te wachten. Waren jullie er ook al met die gekke neger?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Geen idee, weet wel dat iemand op z'n telefoon keek en dat ie toen niet reed. Toen maar zo'n andere trein naar Breda gepakt, hele trein voor onszelf haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oh wacht de trein naar Breda, ik zat bij die naar Groningen/Leeuwarden. Daar piste een neger eerst tegen de trein aan. Daarna kwam hij met een fles wijn langs ons lopen en schreeuwen. Even later kwamen we hem weer tegen onderaan de trap, lag hij plat met een kapotte fles tegen de muur aan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb ook nog naar de meeting lopen zoeken maar was aardig van het padje af dat ik het eig allemaal niet zo goed meer besefte :P. Heb rechts achter met el mare lopen zoeken bij die munten :P. Maar dan zat ik toch al in de buurt van de meeting :woot:. Volgende keer moet t lukken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:52 
 

Berenburg schreef:
Oh wacht de trein naar Breda, ik zat bij die naar Groningen/Leeuwarden. Daar piste een neger eerst tegen de trein aan. Daarna kwam hij met een fles wijn langs ons lopen en schreeuwen. Even later kwamen we hem weer tegen onderaan de trap, lag hij plat met een kapotte fles tegen de muur aan. xd

jhahaha die neger heb ik gezien xd maar dat was toen ie beneden stond, voor ie omhoog ging, en toen ik later naar beneden liep om naar mijn trein te gaan, zag ik op die plek allemaal rode shit [wijn dus] op de grond liggen :lol: :lol: rare vent xd nog erger vdk als chukkie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Chukkels schreef:
jRn schreef:
Chris, weet je nog dat we samen bij die bar muntjes hadden gehaald, en toen denk ik 10 minuten daar hebben gestaan om er achter te komen dat ze dara geen drinken gaven? hahaha, dus ging jij die ijsblokjes maar pikken!

Ja dat weet ik nog :D Die waren lekker xd

Hahaha vuile rattebak, met je bass-balon :P Heb ik nog een mooie foto van, haha.

Haha dat was geniaal! Dat ding trilde harder dan ikzelf met een epileptische aanval. xd Ik ga vaker ballonnen meenemen, als je zo'n opgeblazen ding voelt terwijl je in de zevende hemel bent moet dat nog fijner voelen dan klaarkomen! :love:
KSwoosh schreef:
Berenburg schreef:
Oh wacht de trein naar Breda, ik zat bij die naar Groningen/Leeuwarden. Daar piste een neger eerst tegen de trein aan. Daarna kwam hij met een fles wijn langs ons lopen en schreeuwen. Even later kwamen we hem weer tegen onderaan de trap, lag hij plat met een kapotte fles tegen de muur aan. xd

jhahaha die neger heb ik gezien xd maar dat was toen ie beneden stond, voor ie omhoog ging, en toen ik later naar beneden liep om naar mijn trein te gaan, zag ik op die plek allemaal rode shit [wijn dus] op de grond liggen :lol: :lol: rare vent xd nog erger vdk als chukkie ;)

Ik was niet van de kaart! Ik schommelde er alleen op. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:59 
 

Chukkels schreef:
Ik was niet van de kaart! Ik schommelde er alleen op. :$

ik vergeef je alles na die overheerlijke pannenkoeken en pofferjtes van je ;) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
Ik was niet van de kaart! Ik schommelde er alleen op. :$

ik vergeef je alles na die overheerlijke pannenkoeken en pofferjtes van je ;) (L)

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
PierrePruuk schreef:
Zat jij ook op die trein die niet reed te wachten om half 8? Toen je je flesje liet vallen en dat het onder het glas door rolde xd

ja idd! dat was ik lol xd
hoezo rolde jullie dat flesje niet terug :lol: :lol:

@PierrePruuk
Wtf was jij één van hun? Ik zat daar ook bij xd Ik was die ontzettende spierbundel [ :') ]

Wij zijn uiteindelijk via Den Haag richting Utrecht gegaan (wat een gezeik met dat ov zeg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mensen die ik gezien/gesproken heb:
93Wesley93
Berenburg
Kevin_Raw
Kswoosh
Ox_Ite
PNXRMX
Rawbin
dawasiknie
jRn
patrickjeb
TIMOTHYb
tommetjeuh
Vik (Ik ging met hun mee)
Pecola-tje (Ik ging met hun mee)

En nog veel meer. Maar dat weet ik niet meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Mensen die ik gezien/gesproken heb:
93Wesley93
Berenburg
Kevin_Raw
Kswoosh
Ox_Ite
PNXRMX
Rawbin
dawasiknie
jRn
patrickjeb
TIMOTHYb
tommetjeuh
Vik (Ik ging met hun mee)
Pecola-tje (Ik ging met hun mee)

En nog veel meer. Maar dat weet ik niet meer!


Yo man, herinner me nu wel weer iets :D
Deed hoop ik niet raar, hé? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Buiten je 800 rondjes heb je verder niks geks gedaan nee. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Buiten je 800 rondjes heb je verder niks geks gedaan nee. :thumbsup:

Haha Timothy, heb jou wel vaak gezien man! Jammer dat ik niet meer mee kon rijden!
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten