Ik me godverdomme heel de avond verheugen op die meeting, sta ik daar ... was ik zo van de kaart dat ik nergens geen fuck mee van snapte en er na een kwartier maar terug was gegaan.
Vervolgens later op de avond nog een keer teuggelopen en HARDTRAAAAAAXXX en KASPEEEEEEEEER en DANIEEEEEEEEEEL lopen schreeuwen, totdat er iemand omdraaide die zei "Kasper van de Laar? Die staat daar 10 meter naar voren." Maar helaas deden de speakers nog iets te goed hun werk, dus Kasper vinden ho maar

.
SORRY GUYS
Maar desalniettemin heb ik echt een godsgruwelijk vette avond gehad.