Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb nog wel gezocht maar kon het niet vinden. Ben alleen chukkels tegen gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 17:41 
 

de meeting foto was wel echt zwaar gefaald weer, maarja, boeiend :P
toch wel wat nieuwe leden ontmoet, zoals Berenburg, Almighty, Black_sunrise en urbandesigner :)

Afbeelding
mikeee - Feike (maat van mike) - vriendin van Jurheinen - Jurheinen - KSwoosh

meeting foto
Afbeelding
Berenburg - mikeee - KSwoosh - patrickjeb - jRn - Ajay (had een of andere vage HT naam xd ) - dawasiknie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 17:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vergeleken met vorig jaar, zeer mooie foto! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:07 
 

Erg karige opkomst, gelukkig zag ik Jurre op het begin al en kon mijn avond toen al niet meer stuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:14 
 
Hardtraxx Newbie

Ik kan die foto's niet zien :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:25 
 

Khan schreef:
Ik kan die foto's niet zien :(

Jij bent Ajay? ik dacht echt dat jij een username had als Kahananajanajehan ofzo xd zo verstond ik het xd
maar je moet ff PF vriend worden dan: https://partyflock.nl/user/1050602:KSwoosh.html :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik stond recht onder de 3de box 2de rij van rechts maar zal me niks verbazen dat ik midden tussen de hardtraxxers heb gestaan maar het zelf niet door had, ken er niet zo veel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:34 
 

Dj Skitzo schreef:
ik stond recht onder de 3de box 2de rij van rechts maar zal me niks verbazen dat ik midden tussen de hardtraxxers heb gestaan maar het zelf niet door had, ken er niet zo veel xd

je moest 2e van voor, 2e van links :P

FFFFFFFFFUUUUUUU :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb er een tijd gestaan rond half 2 maar niemand gezien! :P

Ben alleen Daan (dawasiknie) tegengekomen en die was iedereen kwijt zei die! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:59 
 

F-alko92 schreef:
Ik heb er een tijd gestaan rond half 2 maar niemand gezien! :P

Ben alleen Daan (dawasiknie) tegengekomen en die was iedereen kwijt zei die! :lol:

hoe zag jij er uit dan, want wij stonden echt recht onder die speaker om half 2 :P
ook lastig mensen herkennen als je niet weet hoe ze eruit zien xd
en ik was goed herkenbaar met mn loudness shirt iig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
F-alko92 schreef:
Ik heb er een tijd gestaan rond half 2 maar niemand gezien! :P

Ben alleen Daan (dawasiknie) tegengekomen en die was iedereen kwijt zei die! :lol:

hoe zag jij er uit dan, want wij stonden echt recht onder die speaker om half 2 :P
ook lastig mensen herkennen als je niet weet hoe ze eruit zien xd
en ik was goed herkenbaar met mn loudness shirt iig :)


Had zwart hempje aan! :P ik herkende daan toevallig aan z'n gele shirt maar dat was pas rond 4 uur dacht ik

Volgende week (waarschijnlijk) xxlerator carnaval dus, wie weet daar ff meeten! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 19:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel een wat minder fijne avond gehad zeg maar, maar wel weer wat leuke nieuwe HT'ers ontmoet:
Kswooooshie, pommer, dawasiknie, patrickjeb en vast nog wel een paar.
Dat was voor mij dan ook meteen het leukste van de avond zeg maar haha. Was iedereen bijna de hele aaf kwijt en kon daardoor ook niet bij de meeting zijn omdat ik aan het zoeken was :(
Volgende x beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 19:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier mijn foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 20:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oja die foto was ook nog gemaakt haha. Goed dat je eraan dacht. Stuur hem ff naar me als je wilt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

wtf mijn hoofd op die eerste :lol: , verder niet meer aan de meeting gedacht om er te zijn om half 2. Maar ben genoeg HT'ers tegengekomen :). Pommer, Mr. Lellebel, Kwsoosh, Mikee en Patrickjeb.

EDIT: Owh ja op het einde bij de kluisjes zei in een keer iemand tegen me: Jurheinen he? Ik zo eeuh ja? Wie ben jij dan? Was het Maarten1410. Heeft me denk ik herkend van de foto's hier ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 20:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
EDIT: Owh ja op het einde bij de kluisjes zei in een keer iemand tegen me: Jurheinen he? Ik zo eeuh ja? Wie ben jij dan? Was het Maarten1410. Heeft me denk ik herkend van de foto's hier ofzo :P

Haha ja dat had ik dus met dawasiknie. Die herkende mij ook van fotos op HT haha.
Heb ook wel aardig wat HT'ers nog gezien, maar helaas de grootste knuffelbeer olijftakje wel gezocht maar nergens te bekennen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Oja die foto was ook nog gemaakt haha. Goed dat je eraan dacht. Stuur hem ff naar me als je wilt :D

Is goed zal ik doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 20:37 
 

Ik was mrvertigo in het begin ook nog tegengekomen (voor we binnen waren) maar door al zn verkleedpartijen bij de kluisjes duurde he me wat te lang dus toen maar met mike en feike doorgegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 20:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jurheinen ook nog gezien (?) volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Jurheinen ook nog gezien (?) volgens mij.


Owh ja! Dat klopt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
jRn schreef:
Jurheinen ook nog gezien (?) volgens mij.


Owh ja! Dat klopt :D

Hahaha wij waren wel in de ruimte volgens mij! Ik heb vast heel veel mensen gezien, ben heel veel met die vriend van mikeee opgetrokken (Feike) en met Kasper natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Jurheinen schreef:
jRn schreef:
Jurheinen ook nog gezien (?) volgens mij.


Owh ja! Dat klopt :D

Hahaha wij waren wel in de ruimte volgens mij! Ik heb vast heel veel mensen gezien, ben heel veel met die vriend van mikeee opgetrokken (Feike) en met Kasper natuurlijk!


Je hebt echt 4 of 5 keer voorgesteld haha, en je zei inderdaad de hele tijd: Wij zijn de spacers van HT op dit moment :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha ach, dat terzijde. :$
Ik heb me inderdaad best schandalig gedragen gisteravond. Maarja, volgende keer weer nuchter! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Haha ach, dat terzijde. :$
Ik heb me inderdaad best schandalig gedragen gisteravond. Maarja, volgende keer weer nuchter! :x

Ach, je was niet de enige. En hoe vaag je ook bent, er is altijd wel iemand die nóg vager is. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Haha ach, dat terzijde. :$
Ik heb me inderdaad best schandalig gedragen gisteravond. Maarja, volgende keer weer nuchter! :x

Je was er niet minder gezellig op ;)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten