Ik heb jou ook in nuchtere toestand aangetroffen, dus dat telt niet.wrote:Oké. Fijn.
Ik dacht dat wij écht iets hadden maar jij bent alleen aan het faken
Als ik eenmaal je naam weet, dan weet ik hem goed.
Ik heb jou ook in nuchtere toestand aangetroffen, dus dat telt niet.wrote:Oké. Fijn.
Ik dacht dat wij écht iets hadden maar jij bent alleen aan het faken
Je kent mijn gebruikelijke shirts inmiddels wel.wrote:Nu voel ik me vereerd!
Ik ben trouwens waarschijnlijk te herkennen aan een knalgeel, maar dan echt bizar knalgeel shirt met v-hals. Denk dat ik die gewoon aan doe, das voor iedereen wel zo makkelijk te herkennen in dat grote stadion
Kijken of ik niet vergeet waar en hoelaat enzo. Mogen jullie me allemaal feliciterenWie aanwezig/wil aanwezig zijn?
- Pommer
- Chukkels
- patrickjeb
- Kswoosh
- Jurheinen
- urbandesigner
- Berenburg
- Falko-92
- Pecola-tje
- Mikeee
- Jeroen_n
- Black Sunrise
- Timothyb
- Hooli
- mr_vertigay
- Kettingzaag
- Velocity
- IJscoboer
- jRn de allermachtigste.
- Pim
nice! zeker spreek ik je aan als ik je zie hehewrote:Ik loop rond met een T-shirt met daarop een kettingzaag. Vrij simpel dus. Zelfs de grootste wauzeling moet dat snappen.
If you're worth it, I'll remember you.wrote:Ik heb jou ook in nuchtere toestand aangetroffen, dus dat telt niet.wrote:Oké. Fijn.
Ik dacht dat wij écht iets hadden maar jij bent alleen aan het faken![]()
Als ik eenmaal je naam weet, dan weet ik hem goed.
No offense, maar wat moet je dan al in Arnhemwrote:Nog meer mensen die om kwart over 9 aan komen op het station?
Ik heb trouwens gewoon weer me rode shirt aan
Ik ben er iets voor half 10, maar wacht tot 10 uur op oa Kasper en Urbanwrote:Nog meer mensen die om kwart over 9 aan komen op het station?
Ik heb trouwens gewoon weer me rode shirt aan
Gooi deze er maar op! Patrickjeb - Met Zonder Mayonaise #1wrote:Patrick, ik neem wel boxjes mee, hebben we wat te doen in de pendelbus.
Zal eens kijkenwrote:Gooi deze er maar op! Patrickjeb - Met Zonder Mayonaise #1wrote:Patrick, ik neem wel boxjes mee, hebben we wat te doen in de pendelbus.
Ja had 3 keuzes kwart voor 10 bij station, kwart over 10 of kwart over 9.wrote:No offense, maar wat moet je dan al in Arnhemwrote:Nog meer mensen die om kwart over 9 aan komen op het station?
Ik heb trouwens gewoon weer me rode shirt aan?
Hehe ja eigenlijk moeten we deze keer ff meeten.wrote:nice! zeker spreek ik je aan als ik je zie hehewrote:Ik loop rond met een T-shirt met daarop een kettingzaag. Vrij simpel dus. Zelfs de grootste wauzeling moet dat snappen.
Lekker lang wachten dan in de kou, want je bent binnen een kwartier al van station bij t Gelredomewrote:Ja had 3 keuzes kwart voor 10 bij station, kwart over 10 of kwart over 9.wrote:No offense, maar wat moet je dan al in Arnhemwrote:Nog meer mensen die om kwart over 9 aan komen op het station?
Ik heb trouwens gewoon weer me rode shirt aan?
De mensen waar ik mee heen gaan wilde om er dus al om kwart over 9 zijn.
Ik herken jou sowieso aan je oneindige pretbek en grenzenloze drang om te knuffelen.wrote:Je kent mijn gebruikelijke shirts inmiddels wel.wrote:Nu voel ik me vereerd!
Ik ben trouwens waarschijnlijk te herkennen aan een knalgeel, maar dan echt bizar knalgeel shirt met v-hals. Denk dat ik die gewoon aan doe, das voor iedereen wel zo makkelijk te herkennen in dat grote stadion
Ik doe weer triomfantelijk iets leuks aan met een lichte Olijfboom touch.
Is er bij dat station wat te eten? Zorg ik er wel voor dat we eerst wat eten om tijd te dodenwrote:Lekker lang wachten dan in de kou, want je bent binnen een kwartier al van station bij t Gelredomewrote:Ja had 3 keuzes kwart voor 10 bij station, kwart over 10 of kwart over 9.wrote:
No offense, maar wat moet je dan al in Arnhem?
De mensen waar ik mee heen gaan wilde om er dus al om kwart over 9 zijn.
Idd goed plan doe ik dat welwrote:Is wel een burger king iig, en anders gewoon even een kroeg in tegenover het station