Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meeting Decibel, Beekse Bergen, Hilvarenbeek
Wie komen er allemaal?

Waar:
B-front
Solutio & The I's
Mindustries
Switch Technique

Hoe laat:
16.45
19:45
14:45
16:16

Time Table:

Decibel main:
The Pitcher: 11.00 - 13.00
Toneshifterz: 13.00 - 14.30
Frontliner: 14.30 - 15.30
Noisecontrollers live: 15.30 - 16.15
Headhunterz: 16.15 - 17.30
Ran-D: 17.30 - 18.30
D-Block & S-te-fan: 18.30 - 19.45
Wildstylez: 19.45 - 20.45
Zatox: 20.45 - 21.45
Nosferatu: 21.45 - 22.45
MC DV8

1992is4you:
Promiss: 11.00 - 12.30
Bart Thimbles: 12.30 - 14.00
Jean: 14.00 - 15.30
Miss Djax: 15.30 - 17.00
Gizmo: 17.00 - 18.30
Pavo: 18.30 - 20.00
Rob: 20.00 - 21.30
Stanton: 21.30 - 23.00
Mc Joe

Back2School:
Lars: 11.00 - 12.30
Yves DeRuytee: 12.30 - 14.00
Norman: 14.00 - 15.30
Waxweazle: 15.30 - 17.00
Dune: 17.00 - 18.00
Panic: 18.00 - 19.30
Buzz Fuzz: 19.30 - 20.30
Ruffneck: 20.30 - 21.30
Outblast: 21.30 - 23.00
Mc Alee

Darkness4Life:
Dither: 11.00 - 12.30
Negative A: 12.30 - 14.30
Mindustries: 14.30 - 16.00
Switch Technique: 16.00 - 17.30
DaY-már: 17.30 - 19.00
Lowroller: 19.00 - 20.00
[KRTM]: 20.00 - 21.30
Dorkz & Akira: 21.30 - 23.00
MC Dart

Euphoria:
Arkaine: 11.00 - 12.30
Bass Modulators: 12.30 - 14.00
Zany: 14.00 - 15.30
Coone: 15.30 - 16.30
Max Enforcer: 16.30 - 18.00
Brennan Heart: 18.00 - 19.30
Code Black: 19.30 - 20.30
Psyko Punkz: 20.30 - 22.00
E-Force: 22.00 - 23.00
MC Villian

Hardcore4Life:
T-Junction: 11.00 - 12.30
AniMe: 12.30 - 14.00
The Viper: 14.00 - 15.30
Chrono & The Demon Dwarf: 15.30 - 17.00
D-Passion: 17.00 - 18.00
Mad Dog live: 18.00 - 18.30
Partyraiser: 18.30 - 20.00
Endymion: 20.00 - 21.30
Neophyte: 21.30 - 23.00
MC Apster

Loudness:
Activator: 11.00 - 12.30
Frequencerz: 12.30 - 14.00
Adaro: 14.00 - 15.30
Radical Redemption: 15.30 - 16.30
B-Front: 16.30 - 18.00
Crypsis: 18.00 - 19.30
Solutio & The I's: 19.30 - 20.30
Degos & Re-Done: 20.30 - 21.30
Thera: 21.30 - 23.00
MC Nolz

Pussy Lounge:
Dr. Phunk: 11.00 - 12.30
Francois: 12.00 - 13.30
Ghost: 13.00 - 14.30
Ruthless: 14.00 - 16.00
Deepack: 15.30 - 17.00
Marlice: 16.30 - 18.00
Darkraver: 17.30 - 19.30
Vince: 19.00 - 20.30
Paul Elstak: 20.00 - 22.00
Mental Theo: 21.30 - 22.45
MC Ruffian

Reactor:
Patriarch Conflicts: 11.00 - 12.30
Hans Bouffmyhre: 12.30 - 14.00
Bas Mooy: 14.00 - 15.30
Brian Shanhaji live: 15.30 - 17.00
Reeko: 17.00 - 18.30
Joey Beltram: 18.30 - 20.00
Psyk: 20.00 - 21.30
Ortin Cam: 21.30 - 23.00

Refuse:
Tech-AffecT: 11.00 - 12.30
Salva Trucha: 12.30 - 14.00
Alex Kvitta: 14.00 - 15.30
Bold: 15.30 - 17.00
Mike Drama: 17.00 - 18.30
Daniela Haverbeck: 18.30 - 20.00
Fatima Hajji: 20.00 - 21.30
Frank Kvitta 21.30 - 23.00

Remember:
Leep: 11.00 - 12.30
Arne Lll: 12.30 - 14.00
Derb: 14.00 - 15.30
Beholder: 15.30 - 17.00
Pila: 17.00 - 18.30
Isaac: 18.30 - 20.00
Daniele Mondello: 20.00 - 21.30
Luna meets DHHD: 21.30 - 23.00
MC Shizzler

UP!
Def Toys: 11.00 - 12.30
Pat B: 12.30 - 14.00
Dany BPM: 14.00 - 15.30
Bestien: 15.30 - 17.00
Dark-E: 17.00 - 18.30
Mark with a K: 18.30 - 20.00
Lethal MG: 20.00 - 21.30
Fenix: 21.30 - 23.00
MC Chucky

Drop The Bass:
Strye: 11.00 - 12.30
Thirteen: 12.30 - 14.00
Lephen: 14.00 - 15.30
Brutuzz: 15.30 - 17.00
Addergebroed: 17.00 - 18.30
Nicon: 18.30 - 20.00
Sinister Souls: 20.00 - 21.30
Vinntek: 21.30 - 23.00
MC Mster
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 14:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik zeg bij thera :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 14:51 
 

Thera! Strak plan

En voor de industrial liefhebbers Lowroller?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of bij Solutio & The I's, kan ook :P of we maken van de Loudness tent gewoon gelijk 1 grote HT-tent :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thera? Waarom bij Thera... Dan is iedereen al dood..

Leuke meeting heb je dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Thera! Strak plan

En voor de industrial liefhebbers Lowroller?

liever bij mindustries of switch

lowroller pak ik ma 30 min van mee denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 18:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tijdens B-Front sta ik sowieso bij D-Passion, dus nee. Beter gewoon tijdens Degos & Re-done of Solutio & The I's...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Of bij Solutio & The I's, kan ook :P of we maken van de Loudness tent gewoon gelijk 1 grote HT-tent :worship:


Goed plan! aangezien ik toch zowat de heledag bij loudness sta! :D
Solutio & The I's lijkt me kwa tijd ook wel het beste.
Bij Thera ben ik denk te gaar om een gesprek te voeren denk ik! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 18:27 
 

goed idee daan, solutio en is ben ik ook wel voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
Ruubiie schreef:
Of bij Solutio & The I's, kan ook :P of we maken van de Loudness tent gewoon gelijk 1 grote HT-tent :worship:


Goed plan! aangezien ik toch zowat de heledag bij loudness sta! :D
Solutio & The I's lijkt me kwa tijd ook wel het beste.
Bij Thera ben ik denk te gaar om een gesprek te voeren denk ik! xd

Dus Solutio & The I's Hardtraxx meeting (Iedereen mee eens?)
Dan nog een Industrial meeting (Mindustries, Switch of Lowroller?)

En Chukkels HTW meeting bij Thera??
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Of bij Solutio & The I's, kan ook :P of we maken van de Loudness tent gewoon gelijk 1 grote HT-tent :worship:


Dan ben ik bij Daniele Mondello.

Thera ga ik wel heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 19:02 
 

Ja jos, wij moeten dansje doen..
Ik sleur je mee naar Dither of Lowroller!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg tijdens Coone ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Ja jos, wij moeten dansje doen..
Ik sleur je mee naar Dither of Lowroller!


Ik wil die herrie niet horen! :P
Nee, Lowroller ga ik wss wel zien, want ik heb rond die tijd eten en rondlopen ingepland, dus daar kom ik denk ik wel ff langs.

Jij moet mee naar Mondello!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 02:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tijdens B-Front of S&I lijkt me inderdaad de beste optie.
Al denk ik dat Loudness tent sowieso wel een Hardtraxx jerkfest gaat worden :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Thera! Strak plan

En voor de industrial liefhebbers Lowroller?

Van alle namen in de Darkness4life pak je precies de kutste :P Afgelopen zaterdag nog gezien en was gewoon weer precies het zelfde als altijd. Doe dan Mindustries of Switch Technique, dan heb je ook nog eens minder drukte aangezien bij Lowroller gelijk heel de tent vol stroomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 15:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waar komt uberhaupt die hele Lowroller-hype vandaan?

Doe dan tijdens Negative A of Mindustries ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 15:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wij hebben onze meeting al in het huisje :woot: 6 Hardtraxx leden :cool: 1 grote chaos
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 15:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welk nummer zit je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Welk nummer zit je?

nummer 2.. aan het meer, recht tegen over de mainstage :cool:

Beste spot die er is
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:36 
 

dawasiknie schreef:
Waar komt uberhaupt die hele Lowroller-hype vandaan?
Doe dan tijdens Negative A of Mindustries ;)


Weet niet, die man heeft tot nu toe mij 2x verbaast met een super set. En sfeer is altijd lekker.
+ DnB/Crossbreed/Industrial is toegankelijk voor iedereen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
TiMOTHYb schreef:
Welk nummer zit je?

nummer 2.. aan het meer, recht tegen over de mainstage :cool:

Beste spot die er is

Mooi, kom je wel even instoppen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
roberttt schreef:
TiMOTHYb schreef:
Welk nummer zit je?

nummer 2.. aan het meer, recht tegen over de mainstage :cool:

Beste spot die er is

Mooi, kom je wel even instoppen. :thumbup:


Kom je dan ook een lief verhaaltje voorlezen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 16:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oke bij deze.


meeting schreef:
De definitieve meeting tijd en plek:

Links voor
Solutio & The I's Loudness
19.45


Links voor
Mindustries of Switch Darkness4life
14.45 of 16.16


Links voor
B-Front Loudness
16:45


Extra Wappie Meeting:
Achterin
Nog niet bekend
22:00

Ook voor de nuchtere mensen (ME!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 17:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moet ook 1tje overdag zijn... Bij B-Front ofzo
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten